משחקי הלילה 31/10

סיכום אטלנטה - סקרמנטו

שום מילה על משחק מס' 6 הלילה ב'וורלד סייריס', כי עד עכשיו כשדיברתי - הפסדנו.

רבע ראשון:
אטלנטה לא מנצלת את החולשה של סקרמנטו בהגנה. זה טיילת, זה שליטה בריבאונד אפילו בלי דומיננטיות של הווארד. קאזינס לגמרי לא במשחק, 'לא עושה שום פעולה חיובית על המגרש' [-שליימה שרף]. רודי סוחב, סוג של, את הקבוצה. טיי לוסון עם שתי עבירות מהירות יורד וזה משמעותי.

מנגד, אטלנטה מניעה את הכדור, אבל אקזקיושן לא טוב שלה, ככה כל הרבע. לסקרמנטו היה מזל - למשל, בדקות של פוזשנים עם סוף שעון וזריקות של אחוזים נמוכים, אז בריבאונד הגנה שחקני אטלנטה לא הצליחו לתפוס את הכדור. לא רק שאתה מאפשר פוזישן נוסף, אתה גם מונע מעצמך לצאת להתקפות מהירות. זה השאיר את סקרמנטו במשחק. אחרי רבע I , הקינגס יורדים בפיגור של 7 .

סקרמנטו קולעת ב-30% בלבד ברבע. עיקר התרומה מרודי גיי [9 נק']. אטלנטה מקבלת נק' משישה שחקנים שונים, אבל לא באחוזים גבוהים, ולכן לא בורחת.

רבע שני:
סקרמנטו עושה את מה שצריך לעשות וזה להיות אגרסיבים עם הווארד, ובכלל, ולא לאפשר נק' קלות. אטלנטה לא לגמרי במשחק, לא משחקת את הכדורסל המהיר שלה. מילסאפ לא מעורב בכלל.

טיי לוסון הוא שחקן שיוצר וחשוב לקבוצה. ושוב, קיבל עבירה שלישית באמצע הרבע וירד. הרבע השני שייך לקאזינס. גם הגנתית, הורג את מילסאפ. גארי טמפל מסייע בזמן שרודי על הספסל דקות ארוכות. סקרמנטו נשארת במשחק, וזה 3 הפרש בדקה האחרונה למחצית. למרות זריקת סוף שעון של אטלנטה, סקרמנטו לא מצליחה להשתלט על הריבאונד וזה נגמר באנד וואן. ואז רודי עושה עבירה בריב' על הזריקת עונשין, מייצר גם שתי זריקות נוספות וגם עבירה שלישית שלו. הדברים הקטנים שהורגים קבוצות חלשות זה אלה בדיוק.

כל המהלך מסתיים ב-4 נק' וזה חוזר ל-7 הפרש מכלום. ואז, פוזישן אחרון של המחצית, לא רק שסקרמנטו לא מייצרת גם ממנו כלום, מט בארנס עושה עבירה עם שתי עשיריות על השעון [!!!] ואטלנטה עושה עוד שתי נק' מהקו, וזה 9 הפרש. בדאלק.

לא מחצית גדולה של אטלנטה, בכלל לא. אבל סקרמנטו מפסידים בדברים הקטנים. הווארד מסיים מחצית עם 3 מ-12 מהקו בלבד, אבל 9 נק'. הוא אקטיבי ומקבל נגיעות בהתקפה. מקלמור עם 10 נק' ברבע.

רבע שלישי:
בדקות הראשונות ריצה טובה של סקרמנטו שמתחילה בשלשה של קאזינס. זה פותח את כל המגרש כששחקן הפנים שלך קולע ככה. אטלנטה עם שני ריב' התקפה של הווארד, אבל לא מצליחה לנצל. ההפרש יורד רק לשתיים וזה פסק זמן של אטלנטה.

אמצע הרבע ופול מילסאפ יורד עם 4 עבירות, אבל לא לפני שחוטף אנד וואן בדאנק אדיר של רודי על הפרצוף שלו. מילסאפ בערב חלש, למרות ליין נחמד אול אראונד. סקרמנטו פתאום ביתרון קל בזמן שהווארד ממשיך להחטיא מהקו והיתרון של הקינגס עולה כבר ל-6 הפרש. זה החוקיות שאני מכיר בכדורסל. אם אתה [אטלנטה] לא מנצל את הדקות הרעות של הקבוצה היריבה, אז זה יחזור להתנקם בך, כי הדקות הרעות שלך עוד יבואו. והן הגיעו. זה תמיד ככה, AMIRITE? סקרמנטו עשתה את הכי טוב שאפשר לצפות מקבוצת חוץ וזה להישאר תחרותית עד הדקות המכריעות גם כאשר לא הולך לה כלום, וזה עבד [זמנית], היא לקחה את היתרון ונראה היה שהיא הולכת גם לברוח איתו.

גיי מקבל את החמישית עד אמצע הרבע. חריג לראות בשלב כזה של המשחק שחקן כמו גיי חוטף את החמישית שלו. זה לא השפיע יותר מדי על התוצאה, וסקרמנטו נשארה במשחק. הווארד גדול עם ריב' התקפה שמוציא לשלשה של קורבר ואז ממשיך לעבוד עם מהלכי פוסט אפ. היה לו משחק טוב.

קצת יותר מ-3 דקות לסיום הרבע, הריצה של אטלנטה מתחילה. האמפריז עם שלשת סוף שעון. בצד השני סקרמנטו חוזרת מטיימאאוט לא טוב, וקאזינס מאבד את הראש עם הרגשי נחיתות שלו סופג עבירה חמישית באחיזה מטופשת בהאמפריז במחצית המגרש. סירייסלי, ברו?

אבל למרות בעיית העבירות של שני השחקנים המובילים, סקרמנטו מקבלת תרומה ענקית בדקות האלה ממט בארנס שקולע שלשה חשובה שמחזירה את ההפרש ל-4 בלבד, 3 דק' לסיום הרבע. ספלושה עם לייאפ אדיר [זה! חכו לזוית שבסוף הסרטון אז רואים איזה מהלך יפה זה] מעלה ל-6 הפרש.

לקראת סיום הרבע, בארנס ממשיך להוביל את סקרמנטו עם שלשה נוספת ואסיסט נהדר בשלשה מהפינה של טוליבר, וזה שיוויון. הרבע הסתיים ביתרון 2 לסקרמנטו.

סיפור המשחק בשלב הזה הוא העבירות של בוגי וגיי [5 כ"א] שמחזיקות אותם מחוץ למשחק עמוק לתוך הרבע האחרון. סקרמנטו נשמרת במשחק בזכות הגנה טובה ברבע הזה, כאשר אטלנטה קולעת ב-40% בלבד [53% של סקרמנטו מהשדה כולל 50% מהשלוש].

רבע רביעי:
העונה רק התחילה, אבל המספרים של אטלנטה טובים ברבע האחרון: פלוס 30 בנק', פלוס שבע בריב', 14 איבודי כדור שכופה על היריבה, ו-37.5% קליעה של הקבוצה היריבה.

איך סקרמנטו תשרוד? זה מתחיל לא טוב. 3 דק' ראשונות אטלנטה חוגגת. סקרמנטו לא מוצאת את הסל [כולל שתי החטאות רצופות משלוש של אנתוני טוליבר. #כספי_היה_קולע], ואטלנטה כבר ביתרון 7 . בול גיים...? אולי.
בדקות הבאות אטלנטה לא הצליחה לייצר כלום בהתקפה. זריקות שהיו נראות כמו כלום ושום דבר. קרוב לאמצע הרבע, רודי חוזר עם 5 עבירות. בארנס משאיר את סקרמנטו במשחק עם שלשה נוספת, ומיד לאחר מכן גם אסיסט גדול לרודי על מגרש שלם, שמוריד את היתרון של המארחים ל-2 נק' בלבד. זה כשמילסאפ וקורבר על המגרש. גם בייזמור, שמאוד חלש ולא מזכיר את השחקן של העונה שעברה. החיסרון של שרודר מורגש ואטלנטה מתקשה. ברגע שחזר עשה 5 נק' מהירות.

קאזינס חוזר עם 5 עבירות כ-5 דקות לסיום המשחק. מיד עושה פוסט אפ לא ברור על הווארד, שחוטף לו נקי. הווארד השתלט עם ריב' התקפה נוסף ו-0 מ-2 מהקו, אבל גם חסימה אחר כך. משחק טוב שלו גם בדקות האלה.

טיימאאוט אחרי שלשה של קורבר ששמה את המשחק ב-10 הפרש אטלנטה, 4 דק' לסיום.

מפה והלאה זה היה בשליטה של אטלנטה. קאזינס עשה כמה סלים, אבל זה לא היה כדורסל. באחת ההתקפות, פיגור 7, רודי נלחץ לפינה ובמקום ללכת אגרסיבי על קורבר הרך הוא נתקע, למזלו לא איבד ובארנס קיבל, אבל במקום לזרוק ניסה להוריד לרצפה ואיבד. זה היה הסיכוי האחרון לעשות משהו במשחק הזה. החלטות לא טובות בדקות האלה מנעו מסקרמנטו לסכן את היתרון של אטלנטה. אבל התוצאה משקפת. אטלנטה היתה טובה יותר, וניצחה.

** ראוי לגינוי הוא דייב ייגר. לדעתי שימוש לא נכון בשחקנים שלו. גיי וקאזינס עם 5 עבירות נשארו יותר מדי זמן על הספסל. איחר ברבע האחרון אולי בדקה או שתיים את החילופים וזה היה מספיק בשביל לאבד את המומנטום. אתה רואה שאתה עובד יפה כל עוד שרודר לא על המגרש, אז נצל את זה ותהמר. אתה במשחק חוץ, אתה צריך להמר. השאיר את טוליבר יותר מדי זמן על המגרש. לוסון גם נשאר יותר מדי זמן בחוץ עם בעיית העבירות שלו. בדקות ששיחק היה נהדר. וקופוס קיבל זריקות שקאזינס היה צריך לקבל ברבע האחרון וזה גם לא מה שאתה רוצה לראות. לא ניהול משחק נכון.

** אטלנטה עם 47 זריקות עונשין במשחק [הכי הרבה של הקבוצה מאז 25 במארס, 2012 - 47 נגד יוטה, אבל בארבע הארכות!! waaaaat].

** למרות משחק לא טוב שלו, 'בוגי' קאזינס מסיים עם 14 נק' ו-12 ריב'. זה הדאבל-דאבל ה-246 שלו בקריירה ובכך הוא מחזיק בשיא פרנצ'ייז [לכריס וובר היו 245]. רק להווארד [267] וקוין לאב [266] יש יותר דאבל-דאבלים בליגה מאז 2011.

אין זמן לנוח וכבר הלילה סקרמנטו במיאמי. הקינגס לא ניצחו במיאמי מאז 10 בנובמבר, 2001. כן, יהיה קשה. סקרמנטו במסע משחקים של 5 בתוך 7 ימים.

עמרי לא התלבש [מחלה] נגד אטלנטה. לא יודע מה קורה שם מאחורי הקלעים, אבל אם אתה זוכה לכתבה סוגרת-מהדורה ב'מבט' אז סימן שהמצב לא טוב. בכל אופן, לא ברור מה הסטאטוס שלו הלילה. על כספי בהרחבה בהזדמנות אחרת. אני הולך לראות ברצלונה.

בסיום: אטלנטה מנצחת 95-106 ושומרת על מאזן מושלם בשלושה משחקים. סקרמנטו ב-.500, אבל במקום השישי במערב [פלייאוף, בייבי!].
 

Cade Foster

New member
תודה לאל, הNBA.com החזיר את העיצוב הקודם בדפי הסטט'

נקווה שבקרוב גם בשאר הדפים.
 

NETANELD

New member
הוא הולך לשבור השנה שיאי טריפל דאבל נראה לי

בשלושת המשחקים עד עתה הוא היה רחוק ריבאונד אחד מלסיים בט"ד בכולם.
 

rapgamer4ever

New member
אם הוא יעשה ממוצע טריפל דאבל זה יהיה מדהים

אני מהמר שהוא יהיה קרוב אבל יחסר לו קצת בריבאונדים.
 
למעלה