הגמר הגדול - משחק מס' 4

Puskas

New member
תן לי לשאול משהו

אמרת ואני מצוטט: "משחקים רעים יש לכל אחד, והוא משחק בקבוצה שבה לכפות את עצמו על המשחק משמעו להפסיד (מי אמר משחק 2?), כשיש לידו שחקן נוסף שיכול לקחת את המשחק על הכתפיים ולנצח." אין לי בעיה עם הטיעון הזה בהנחה שג'יימס היה משתמש בו במשחק אחד בסדרה כשבאמת הוא נפל ליום רע כמו משחק 4.. אבל האם זה ניראה לך הגיוני שבמשך כל ארבעת משחקי הסדרה עד עכשיו הוא מפנה בשמחה את הבמה לפלאש? זה הגיוני שפלאש תותח 4 משחקים ולברון אפילו לא מנסה לתת משחק אחד שירשם על שמו? איזה כוכב על שרוצה להיות הגדול ביותר בהיסטוריה,ששזרו סביבו כתרים ובנו סביבו מיתוסים,היה מרשה לעצמו לתת למישהו אחר בקבוצה לנצח את הסדרה לבד ושתהיה רשומה על שמו? זו בדיוק הטענה שלי..כשזה מגיע לסדרה שבה ללברון קצת קשה (זה לא משנה אם זה חצי גמר או גמר אזורי או גמר NBA) מול מה שזורקים עליו בהגנה או שפתאום זריקות לא נכנסות אז הוא בלי שום התראה מוקדמת פשוט מפנה את הבמה ונותן לאחרים להוביל..זה לא נקרא קבוצתיות,זה נקרא "הצילו,אני מפחד שמישהו יקלע במקומי".. אז בקאבס באמת לא היה מי שיתפוס את המקום,הם היו קבוצת משלימים מצוינת שלצד כוכב על עם ביצים ואופי היו יכולים להביא אליפות.. אבל במיאמי יש לו את פלאש אז עכשיו אתה בעמדה שאתה יכול להגיד שהסדרה ב2-2 וששלושה מארבעה משחקים מוכרעים בבאזר (אחד מהם אגב הוכרע ע"י פלאש,כמה הוכרעו ע"י ג'יימס?) וכל זה..אבל אם פלאש לא היה בקבוצה ובמקומו היה נניח ג'ייסון טרי שהוא שחקן מעולה אבל לא יכול להוביל קבוצה,האם עדיין הסדרה היתה ב2-2? אני חושב שהיא היתה ב3-1 או 4-0 למאבס..כי לברון שוב נעלם והפעם יש לו למזלו את מי שיכפה על הfuck ups שלו.. מצטער מאוד אבל לברון הוא פשוט פיקציה,הוא מסרב להגיע לבמות המרכזיות של העונה,הוא מסרב לשמור על יכולת שיא במשך פלייאוף שלם,הוא מסרב להפסיד עם המסורת המבישה הזו של להיעלם לפתע באמצע סדרה חשובה ולתת לאחרים לנצח לבד.. הוא מסרב להיות קובי/ג'ורדן...הוא פשוט מחליט שטוב לו להיות לברון עם כל מה שזה אומר מסביב..הרע (ויש הרבה) והטוב (שלא מנוצל עד תום לטעמי וחבל..).
 
את ההצהרה "אני לא ג'ורדן" הוא בעצם שחרר כבר..

עם החבירה לוייד, אז שחקן טופ 3, היום שחקן טופ 5 לפחות בליגה. לברון לא משחק בקבוצה שבה הוא המלך היחיד, אין סיבה שיתנהג כאילו הוא כזה. אם לברון יכפה את עצמו על המשחק ביום רע, אפילו אם מיאמי איכשהו ינצחו בסוף, הקבוצה תשלם מחיר כבד בטווח הארוך. כמו שזה נראה, לברון צריך גם לאזן את האגו של השחקנים שלידו, אחרת הכל יקרוס בשניה. אם יש לו משחק פחות טוב, או מאצ' אפ בעייתי, הוא לא בעמדה לכפות את עצמו, לא לצד וייד. למייקל לא היה וייד, היה לו סקוטי. לקובי לא היה וייד, היה לו (ויש לו) פאו. אלה לא שחקנים שאפשר להעביר אליהם את כובד האחריות של משחק בסדרת גמר. וזה לא שלברון חסר תרומה או מחרב משחק - הוא עדיין מפחיד, עדיין שומר מעולה, עדיין מושך אש בהתקפה, ועדיין מוסר ולוקח ריבאונדים. המטרה שלו היא לנצח, לא להיזכר כטוב מכולם (אני בספק גדול אם מייקל הגדיר לעצמו כמטרה להזכר כטוב אי פעם). והשורה התחתונה שלי, כמו שכתבתי לניר: תתאפק עם זה עד סוף הסדרה. כל עוד שהסדרה משוחקת, המשחקים שהיו לא מעניינים. מעניים המשחקים שנשארו. ונשארו מספיק הזדמנויות כדי שלברון יטביע חותם. אם מיאמי באמת תפסיד, יהיה לנו קיץ שלם לחגוג, אם מיאמי תנצח בלי שלברון מתעלה, יהיה לנו קיץ משעמם. אם לברון ייקח עכשיו את כל האליפות על הגב שלו, צפויות לנו כמה שנים בלי טעם ובלי ריח. אז אולי כדאי לחכות? בכל מקרה נשאר רק שבוע
 

Puskas

New member
רק עניין קטן

סקוטי לקח את הבולס לסדרת גמר NBA גם בלי מייקל..הוא בהחלט היה שחקן ענק שאפשר להעביר אליו את כובד האחריות ולהסתפק בלתת נ"ק של עזרה.. ג'ורדן עם כל הכבוד לא שם על העובדה הזו ולקח את הבולס על הגב וזה בלי לפגוע ברמה של פיפן. אה ועוד משהו קטן..למה לא מפסיקים לדבר פה על עניין המצ'אפ? דשון סטיבנסון הוא שומר מעולה,כך היה גם קית' בוגאנס היה בסדרה מול הבולס וגם ריי אלן בסדרה עם בוסטון.. פלאש עובר התעללות הגנתית בדיוק באותה רמה שעובר לברון.. בוגאנס לא נפל מדנג ששמר על לברון,אלן נפל מפירס אבל עדיין היה רמה גבוהה ואילו סטיבנסון ממש לא נופל ממריון..שניהם שומרים מצוינים. פלאש למרות שמירה קשה בסדרה הזו מצליח להשתולל ומוכיח על עצמו את מה שלברון חשב שנכון לגביו (לגביו=לגבי עצמו,לברון),שהוא אי אפשר לשמור עליו וזה לא משנה כמה השומר איכותי. ולסיום,אני לא מתכוון לחגוג כלום..סה"כ לשמוח בהודעה אחת על זה שהפרוייקט המכוער הזה כשל ובזה לסיים.. את שאר הקיץ אני אשמח להעביר בדיונים נחמדים פה שלא קשורים למיאמי או לברון או קובי או מייקל :)
 

Ori L88

New member
תגובה קטנה.

אלן היה נוראי בסדרה מול ההיט , שנה שעברה נגד הלייקרס זה סיפור אחר והוא באמת עשה עבודת קודש על יענקלה(יחד עם טוני אלן) אבל השנה? פשוט איום ונורא וייד לא ספר אותו בכלל ואלן לא הקשה עליו בשום צורה או דרך. ואני לא מאשים אותו , אני מאשים את דוק ריברס שנתן לריי ריי לשחק משחקים של 38-40 דקות בפאקינג גיל 35 ולא רק זה , הוא נתן לו כמויות דקות פסיכיות במשחקי BACK 2 BACK שריי ריי פשוט נפל מהרגליים בסוף. קית' בוגאנס באמת עשה עבודה מעולה והוא שומר טוב , ואני מסכים שדשון סטיבנסון הוא גם שומר מעולה , אבל את האמת קיד שומר רוב הסדרה את DWADE ללא הצלחה מרובה אני חייב לציין.
 
הטמפרטורת מגיעות לחום שיא לקראת משחק 5

סטיבנסון טוען שלברון ויתר על משחק 4 לברון בתגובה אומר שהוא מכיר את הפה שלו עוד מיימי קליבלנד יכול להיות שסטיבנסון עשה את טעות חייו וזה יעלה לו בטבעת או ההפך הביקורת בתקשורת אמרקאית על היכולת של לברון היא חריפה ביותר וכנראה שלברון הפנים טוב מאוד את הביקורת השלללית עליו ועד כמה גרוע הוא שיחק יש 2 אופציות שהולכות לקרות: 1. לברון צ'וקר אמיתי וממשיך את היכולת הרעה ממשחק 4 2. לברון רוצח את דאלאס ב2 משחקים הבאים עוד תצוגות אדירות ומשתיק את כל המבקרים. אני הולך יותר לכוון האופציה השניה, אין שום הסבר ליכולת העלובה של לברון במשחק 4 אלה רק בשביל ליצור הייפ תקשורתי סביבו לקראת הישורת האחרונה של הפליאוף, אפילו שג'ייסון קיד שמר עליו הוא שחרר כדור החוצה http://sports.walla.co.il/?w=/7/1830602
 
הוא שיחק גרוע כדי ליצור הייפ??? ../images/Emo191.gif

די נו בחייך עזוב אותנו במנוחה תהנה מהמשחקים חלאס.
 

Ori L88

New member
למה להקשיב בכלל לדשון סטיבנסון?

אין לי הרבה חוקים בחיים , אבל מי שמקעקע את השם שלו על הגב+המספר שהוא לא לובש בכלל , אני לא מקשיב לו(כן , אני יודע שהוא לבש מספר 2 בוושינגטון). מעניין אם הNBA היו מאשרים לו לשחק בלי גופיה.
 

Puskas

New member
חחח קעקוע ענק!

אוהב את עצמו אבל זה מגניב לאללה! :)
 

Or Amit

New member
הידעת?

לסטיבנסון יש מקעקע אישי. בתחילת סדרת הגמר הרבה דיברו על הקעקוע שהמקעקע של סטיבנסון עשה לג'ייסון טרי (וגם לסטיבנסון, אבל הוא באמת לא מעניין) של גביע האליפות על יד ימין, טרי עשה אותו כהצהרת כוונות לקראת העונה הקרובה והתחייב להוריד אותו (!) אם הם לא יזכו באליפות השנה.
 

ofer1732

New member
זה לפחות מתחת לחולצה, איפה שלא רואים

ראית מה יש לו על הצוואר?, אני לא יכול להסתכל עליו מבלי לחשוב על כמה שהוא אידיוט.
 

ofer1732

New member
את אנדרסן כבר מזמן היה צריך לאשפז

סטיבנסון אומנם לא מתקרב לרמה של הציפור אבל אני עדיין לא מסוגל להסתכל עליו,
 

Or Amit

New member
אני ממש לא הבנאדם לדבר איתו נגד קעקועים

אבל אפילו בסטנדרטים שלי כל קעקוע מעל גובה הכתפיים הוא מוזר (אתה יודע מה? עורף עוד עובר)
 
למעלה