הגמר הגדול - משחק מס' 4

בן הNלך

New member
נכון, מילר לא אשם

לא אמרתי שהוא אשם ואני מסכים איתך, אף אחד לא יצא לוזר גם לא לברון, רשמת את זה יפה אין לי מה להוסיף :)
 
אני מרגיש קצת מצחיק להגן על לברון

אבל מאז שNew lebron James הלך (שימו לב שהוא ממשיך להפציע פה ושם בניקים שונים כמו "משתמש חד פעמי יד 2" פה למעלה... די קל לזהות את הסגנון) נותרה התגובת נגד חריפה שהיו לדברים שלו בלי איזון - ולדעתי זאת הגזמה פרועה. כן, לברון נחנק, אין מה להגיד, הוא באמת התכווץ במשחק 4 וכמו שכתבתי קודם זה ממשיך את היכולת הבינונית מאוד ומטה שלו בגמר... אבל אתה מעוות קצת את הנתונים - אי אפשר להגיד שהוא צ'וקר כי הוא נחנק בחצי גמר מזרח - כי זה היה הרגע הכי חשוב והוא צ'וקר כי הוא נחנק בגמר - כי זה הכי חשוב. או שהגמר הכי חשוב או שהחצי איזורית. השיטת טיעון הזו פגומה, כיוון שבסופו של דבר יש רק אלופה אחת לNBA כל שנה, וקבוצות, כולל אלה של לברון ג'יימס - עשויות לעוף. אם אתה כל פעם תסתכל על הסדרה שבה לברון מפסיד (שבלי יותר מדי הפתעות, היא בקורלציה עם יכולת חלשה שלו) אז ברור שתגיד ש"בבמה הכי גדולה בעונה" הוא נחנק.. אבל למעשה השנה הוא לא נחנק בסיבוב השני ולא בגמר האיזורי - הוא נתן משחקים אדירים גם נגד בוסטון וגם נגד שיקאגו והיה קילר בסיום. נכון, הוא צריך להמשיך ולהתעלות גם כשהוא מתקדם - אבל לי זה נראה שאם הוא היה נחנק בגמר האיזורי היית כותב שהוא שחקן משני וצריך החלפת חיתולים וכו' וגם אם זה היה בחצי הגמר האיזורי. כשלברון לא משחק טוב, הקבוצה שלו מפסידה - אבל זה לא גורע מזה שהוא נתן תצוגות קלאץ' ברגעים גדולים וחשובים בפלייאוף הזה ממש. זה לא עניין של אשליה, הוא שחקן מדהים. הנקודה שבה אני לא חולק עלייך היא בקשר לכך שהוא צריך להפסיק להיות ילדה קטנה ולנסות להיות רכז כשקשה, אלא להתפתח ולהיות מנהיג על המגרש תמיד, ולא פעם כן, פעם לא. הוא צריך עיקביות. במידה רבה מה שייקבע את דעתי על ההיחנקויות שלו הם המשחקים הבאים - אין יותר לאן לברוח, או שהוא לוקח את המושכות בידיים ויוצא מלך כמו הכינוי שלו, או שבאמת בסוף הוא ייצא ליצן החצר. (אם כי ליצן חצר שהוביל את הקבוצה שלו לגמר צמוד והיה מילימטר מאליפות העונה).
 
מצטרף לרעם טרופי

הביקורת על לברון - לא רק מצדך, גם באופן כללי, קצת יוצאת מפרופורציות. הוא ניצח בפלייאוף הזה כבר כמה וכמה משחקים במאני טיים והיה גדול. והסדרה, למרות שהוא לא מדהים עד עכשיו, נמצאת בשוויון 2, כשעד עכשיו 3 מ 4 משחקים מוכרעים ברגעי הסיום, בד"כ בידיים של נוביצקי. יש לו עוד מספיק זמן להגיע למשחקים ולנצח. ובכל מקרה, יהיה קשה לטעון שהוא צ'וקר אחרי הפלייאוף הזה. משחקים רעים יש לכל אחד, והוא משחק בקבוצה שבה לכפות את עצמו על המשחק משמעו להפסיד (מי אמר משחק 2?), כשיש לידו שחקן נוסף שיכול לקחת את המשחק על הכתפיים ולנצח. הטענה שלך שאין מצב שקובי או ג'ורדן זורקים רק 11 זריקות לא בהכרח מעידה על משהו טוב - זה הכרח במקרה של שחקנים שהקבוצה נתלית רק עליהם, לברון ווייד הם שניים, כל אחד מהם יכול ביום נתון לנצח משחק, בטח כמו שההגנה של מיאמי נראית (ואת זה הם נותנים גם ביום גרוע), ובטח כששניהם כל כך מפחידים, גם ביום רע.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
בסופו של דבר, אתה מקבל את מה שאתה מזמין

אם לברון מצהיר שאי אפשר לשמור עליו ובאותו היום הוא קולע 8 נק' בסידרת גמר אז שלא יתפלא שכותשים אותו מכל הכיוונים אח"כ. אם הוא מצהיר שאליפות תתחיל את המורשת שלו אז הוא צריך לגבות טוב מאוד את ההצהרות האלה, אחרת הוא פשוט הופך לבדיחה והוא יכול להאשים רק את עצמו.
 
אין ספק שהוא הזמין

אבל לטעמי הוא מקבל כרגע מעט יותר ממה שראוי, נניח, ליום אחרי ההכתרה של דאלאס. אני בסך הכל אומר שלקשור כתרים צריך בסוף העונה, לא לפני... וסליחה, אבל אני פשוט מת מפחד שעכשיו נקבל שני משחקים של 40+, גם נפסיד, גם נצא אהבלים, וגם נצטרך לקרוא מאות הודעות של גרופיז שתובעים (ובצדק) שנאכל את הכובע...
 

Puskas

New member
לא נצא אהבלים

כי אם לא פלאש אז הסדרה הזו כבר היתה נגמרת אחרי 4 משחקים.. את הצ'אנס הזה לגרום לנו לאכול את הכובע,לברון מקבל בזכות מישהו אחר בכלל..וזו הטענה הכללית..הוא נעלם ומישהו אחר גורר את הקבוצה רחוק בשביל שלברונית תוכל לקבל צ'אנס להתפוצץ ולמכור אשליה שהוא זה שהביא אליפות.. הMVP של הגמר סגור כבר בין פלאש לנוביצקי.. השחקן מספר 1 של מיאמי ומי שהיה וגם העונה נשאר האלפא דוג הוא ווייד.. מי שהיה ונשאר הפרנצ'ייז הוא ווייד.. לברון הגיע כאורח ובאף שלב של העונה לא הצליח להפוך לבעל הבית..הוא התקרב לזה בסדרות עם הבולס והסלטיקס אבל מהר מאוד בסדרה הזו הוא פינה חזרה את הסלון לווייד והלך להסתתר בשירותים מאחורי האסלה שבתוכה נמצאים כל אוהדי הקאבס שהוא חירבן החוצה בקיץ וכל המבקרים שבהם הוא נכנס בטענה שהם סתם חארות שמחפשים רע בהיט..
 
אחי, גם אם עד עכשיו הוא לא הגיע

שתי התפוצצויות פלוס באזר ביטר והוא MVP של הסדרה וכל השאר נשכח... ככה זה.
 

Puskas

New member
כבר כתבתי למישהו אחר פה

אם לא פלאש הסדרה הזו היתה נגמרת בשלישי על 4-0 ואז ללברון לא היה בכלל את הצ'אנס להתפוצץ ולמשוך את הפיקציה הזו עוד עונה.. עצם זה שהוא תלוי כל כך במישהו אחר זה רק מוכיח שהוא לא בנוי להיות מספר 1 בקבוצה אלופה..הוא לא התאים בקאבס והוא לא מתאים עכשיו.. שיבוא ויגיד "זו הקבוצה של ווייד ואני פה פשוט בשביל לעזור לו להביא תארים" ואז אני אכבד אותו ואגיד שסבבה הוא סוף סוף מפסיק לשחק אותה מלך ומתחיל להבין שהוא רק נסיך.
 
אתה מגזים בטירוף

אם אם ואם אותו דבר אפשר להגיד על לברון בסדרה נגד שיקגו, אם לברון לא היה משחק נגד שיקגו וויד היה הולך הבייתה כבר בגמר האיזורי אתה מתייחס אל לברון בסדרה הזאת כאילו הוא אוויר ולא עשה כלום כל הסדרה, להזכיר לך הוא עדיין חתום על הניצחון במשחק הראשון לברון הוא הסיבה שאנחנו עכשיו דנים פה על סדרת הפיינלס בין מיאמי לדאלאס הרי ב3 שנים האחרונות מיאמי הייתה כלום ושום דבר שוויד בעל הבית שיחק בא
 

webber44

New member
חבל

הזלזול שלך בלברון מוציא את העוקץ מהטענות החצי רופפות שלך גם ככה.
 

Puskas

New member
לא מזלזל בו

בעיקר נמאס לי מההייפ ההזוי סביבו..כאילו הוא איזה שחקן עם 2 טבעות ועוד פעמיים MVP של סדרת גמר.. האיש היה רק פעם אחת ב-7 עונות בגמר הNBA עם הקאבס וקיבל שם בראש..לא מאשים אותו על מה שהיה בגמר אבל כן מאשים על זה שרק פעם אחת הוא הוביל קבוצה למעמד הזה מתוך 7 עונות.. עכשיו עונה שמינית בליגה,הוא נותן פלייאוף מצוין ומתגבר על שומרים נפלאים כמו דנג,פירס ואיגי.. מגיע לסדרת גמר ושוב נעלם וחוזר להיות השחקן הכל כך מפוספס שנחנק ברגעי האמת.. אם מיאמי לא תהיה אלופה השנה אז מה יגידו עליו? גם עם פלאש ובוש הוא לא מסוגל לקחת אליפות? עד כדי כך יש לו אופי חלש במעמדים האלו? עד כדי כך הקילר אינסטינקט שלו לא קיים? ואם יקחו אליפות,הרי די ברור שפלאש יהיה MVP ולגמרי בצדק..מה זה אומר על לברון? הרי תחילת שנה היה ויכוח פה בפורום לגבי האם פלאש נשאר בעל הבית ולברון סיידקיק סטייל פיפן או האם לברון בא להשתלט על הקבוצה ולהפוך את ווייד לפיפן שלו ולקחת אליפות שתהיה על שמו בעיקר.. אני חושב שבסדרה הזו קיבלנו תשובה..זו היתה ונשארה הקבוצה של האיש היחיד במיאמי שמשלב כישרון אדיר עם קילר אינסטינקט משובך ועם אופי של בטון..ווייד כמובן.. לברון ממשיך להוכיח שאליפות הוא לא יביא ככוכב ראשי בחיים..אין לו את זה,ורק אם תרפד אותו בסגל מושלם אז הוא יצליח לעשות את זה. לגבי הטענות הרופפות שלי,אני לא רואה בהם מה שאתה רואה.. אשמח אם תעמיד נקודות מסוימות שבהם אתה מרגיש שאני מחטיא את המציאות.
 
אולי התאוריה שלך הייתה נכונה

אם לוויד היו ממוצעים גבוהים משל לברון בפליאוף אבל אין לו, לא באסיסטים ריבאונדים בדקות משחק ונכון לפני המשחק הרביעי גם בנקודות בסדרות של מיאמי נגד בוסטון ושיקגו לברון היה השחקן הראשי של מיאמי והמנהיג בניצחון הראשון של מיאמי בפיינלס לברון היה איש המשחק, כרגע וויד מוביל בממוצעים בסדרה והוא משחק טוב יותר אבל גם יש לו מצאפ נוח יותר אבל הסדרה עוד לא גמורה וגם תואר הMVP לא סגור עדיין, במידה ולברון התעלה בשני המשחקים הבאים ויביא 2 ניצחנות למיאמי שהוא הדומננטי בקבוצה ככל הנראה הMVP ילך אליו
 

webber44

New member
האמת שממוצעים לא בהכרח מוכיחים את הטענה שלך

וחוץ מזה שאני חותם שלברון לא יהיה MVP של הגמר. בחיים לא יתנט לו גם אם הוא יתן 2 משחקים של 40 נקודות. הוא פשוט לא הופיע ליותר מידיי משחקים בסדרה.
 

webber44

New member
תבין שעצבים וכעס לא מחזקים טענות

אתה מדבר עליו בלשון נקבה. קורא לו לברונית. מדבר על אסלות והסתתרויות. קשה לי להתווכח כשאתה משתמש במוטיבים אינפנטילים בכל משפט שני. לגופו של עניין, אם לקובי לא היה את שאק גם הוא לא היה זוכה ב-3 האליפויות הראשונות, ואז היינו מחכים לסוף שנות העשרים שלו עד שהוא היה זוכה המשהו. וגם מייקל לא זכה באליפויות בצעירותו למרות מספרים מדהימים. אני לא אומר שלברון בטוח יזכה כשחקן ה-מוביל של קבוצה מסויימת, אבל תן לו להנות מהספק, הוא מהרגע הראשון שהגיע לליגה קיבל קוף, יותר נכון גורילה לסחוב על הגב, יכול להיות שאחרי שהוא יעמוד באתגר המפוקפק עפ הטריו במיאמי הוא יחליט לכבוש עוד פסגה ויילך למקום שבו הוא יהיה הכוכב הבלעדי ויזכה באליפות משלו. אבל תן לו להנות מהספק, הבחור עוד צעיר כדי שתגיד שהוא צ'וקר. אגב, אני לא יודע אם אנשים פב זוכרים, אבל עוד מלפני שהעונה החלה הדעה אני ועוד מספר אנשים טענו שהמטרה של העונה מבחינת מיאמי היא גמר אזורי, להגיע לסדרה הזאת ובמיוחד לזכות באליפות זה בונוס מבחינת מיאמי, העונה הבאה תהיה המבחן האמיתי שלהם. אם אז הם ייכשלו אתה יכול לקרוא לשלושתם צ'וקרים.
 

Puskas

New member
ההשוואה לא נכונה

לברון הגיע למיאמי עם המוניטין של השחקן הכי טוב בליגה.. הוא נחשב בעייני רבים למוטציה גנטית,לאתלט נדיר ולשחקן מושלם כמעט.. לא מעט שמענו שהוא יותר קרוב לג'ורדן מאשר קובי. את השבע שנות הכנה לרגע הזה הוא עשה בקאבס שזה מקביל ל-6 שנים הראשונות של MJ בבולס כשהוא גדל מרוקי צעיר לכוכב על ובינתיים הוסיפו לצידו שחקני משנה שעזרו לו. לברון 7 שנים ניסה לעשות אותו דבר,ההנהלה הוסיפה לו שחקני משנה אבל הוא עצמו חסר את האופי והיכולת הזו להשתולל בפלייאוף ולקחת אליפות.. אז מה הוא עשה? ברח למיאמי וחבר לפלאש ובוש,סבבה נניח.. אבל הוא הגיע למיאמי ככוכב על והשחקן מס' 1 בליגה בעייני הרוב כנראה..אז איזה סיבה יש לי לתת לו את הספק? הוא היה אמור השנה להיות האלפא דוג בפלורידה ולהפוך את ווייד לפיפן שלו..הוא לא עשה את זה..הוא פשוט הפך את עצמו לפיפן של ווייד..זה מבחינתי סתם חותם סופי על כך שלאיש אין אופי לקחת אליפות על הגב ככוכב ראשי ובלעדי,משמע אליפות שתירשם בעיקר על שמו ותהיה משהו פרטי שלו. מעבר לזה,גם אני אמרתי שמיאמי לא תהיה בגמר וזו עונת בנייה כי הסגל המשלים חלש מדי..אבל אז מייק מילר ומייק ביבי הגיעו ואז גילינו שג'ואל אנתוני דווקא לא רע.. ואז מיאמי בעטו את הבולס ואת הסלטיקס הביתה ועלו לגמר,בשנייה הזו הם איבדו את הזכות להגיד שהם ב"עונת בנייה".. הם הוכיחו שהם מספיק טובים לגמר NBA ולא מדובר במשהו מקרי כמו הקאבס ב-07 שעלו בטעות וזה ניראה גם ככה בגמר מול הספרס. מיאמי בפירוש עלו לגמר כשווים למאבס ואפילו עדיפים,גם פה בפורום,ואני מחזיק מאוד מרוב הפורום,היה דעה רווחת שמיאמי הולכים לאליפות ב-5 או 6 משחקים וחלק הרחיקו ואמרו שזה יהיה סוויפ. ז"א שמיאמי כן בנתה שם של קבוצה מאוד חזקה ששווה אליפות וכאחת כזו אני לא חושב שמגיע להם עוד עונה לפני שנשחט אותם.. לווייד אולי מגיעה עוד עונה כי הוא עשה אליפות כבר בקריירה,אבל לברון? למה שנרד ממנו? 7 שנים בקאבס הוא עשה במכנס במאני טיים,7 שנים הוא נהנה מהספק של "אין לו צוות מספיק טוב אז זה לא פייר כי לפירס וקובי יש צוות חזק יותר",עכשיו יש לו 2 סטארים לצידו בחמישייה ויש לו עוד כמה שחקני משנה שתורמים.. הפעם אין תירוצים.. כששאק ופלאש התחברו ב-04/05 אז הם היו 2 כוכבים עם סגל מסייע נחמד ורק עונה אחרי זה כשגארי פייטון בא והשלים שלישיית כוכבים אז הקבוצה לקחה אליפות. השנה הם כבר התחילו משלושה כוכבים..אז אני לא רואה סיבה שהם לא יהיו אלופים..בטח לא אחרי שביבי חתם במהלך העונה והוסיף להם אחלה שחקן לחמישייה.
 

lb22

New member
עכשיו התיאוריה שלך

קרמה עור וגידים וכל מה שהיה צריך זה רק משחק אחד כזה ....
 

Puskas

New member
../images/Emo45.gif

וזו לא ממש תאוריה כשזה מבוסס על 8 עונות כולל זו.. אבל כן אני די שמח שגם אתה מסכים איתי אחרי המשחק הזה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
דרך אגב

באופן אישי אני לא מסכים עם הטענה שהוא לא הגיע. לברון מנהל את המשחק מצויין עבור מיאמי לטעמי ועושה עבודה שהרבה רכזים בליגה לא מסוגלים לעשות. לצורך העניין, הרכז בקבוצה השניה שנחשב לאחד מהטובים בהיסטוריה נראה הרבה פחות טוב מלברון עד עכשיו. נכון שאפשר לצפות ממנו להרבה יותר, בטח ובטח ברגעי ההכרעה אבל אם יש מישהו אחר שיקח את האחריות הזאת, סבבה. הבעיה שלי היא עם ההצהרות המפוצצות שלו. אם אתה אומר שאף אחד לא יכול לשמור עליך (שזה נכון אגב) אז תביא את זה למגרש ולא למצלמות הטלויזיה. וכן...סביר להניח שבמשחקים הבאים הוא גם יעשה את זה...מפחיד אבל לא מפתיע
 
למעלה