הגמר הגדול - משחק מס' 4

Puskas

New member
משחק ראשון

הוא קלע 24..לא רע בכלל.. משחק שני זה ירד ל-20..שזה משהו כמו 6 נ"ק מתחת לממוצע העונתי שלו ומתחת לממוצע פלייאוף עד אותו רגע. משחק שלישי זה כבר 17 בינוניות להחריד ומשחק מהוסס מאוד שרק בזכות יכולת על ואגרסיביות מדהימה של פלאש,נגמר בניצחון. הלילה זה כבר 8 מסכנות.. זה מגמתי,כל משחק הוא חלש יותר מקודמו ובאופן כללי בסדרה הזו המספרים שלו ירדו פצצות לא רק לעומת העונה הסדירה אלא גם לעומת שלושת הסיבובים הקודמים (כמעט 26 מול הבולס,28 נגד הסלטיקס וקצת מעל 24 נגד הסיקסרס). ומאחר והוא עונה שמינית בליגה אז אפשר להשוות את זה לעונות קודמות ולראות שכל שנה בסדרה שבה הקאבס עפים (לרוב מול קבוצות קשוחות וחסרות פשרות) הוא נותן משחקי נפל במאני טיים ונעלם בפינה.. בקאבס לא היה מי שיכפה עליו אז הכל נגמר מוקדם..פה במיאמי למזלו יש לו את פלאש ובוש שסוחבים את ההיט בלעדיו.. 8 שנים,8 אכזבות,בגרות שלא רוצה להגיע ואופי שמזמן ויתרנו על הרעיון שיכנס לו לגוף.. הוא היה ותמיד יהיה כוכב ברמה גבוהה מאוד והוא תמיד יהיה מספר 1 בליגה בעונה הסדירה.. אבל אגדה הוא לא יהיה וגם אליפות על שמו כבר לא תהיה לו (אלא הוא יעזור עוד שנה-שנתיים את ההיט לקבוצה שבה הוא יהיה מספר 1 ועל הדרך יגדל זוג אשכים).. אז כמו שאמרתי,לברון הוא אחד שחשבו שיכול להיות הגדול בהיסטוריה והוא אכן נהנה מנתונים פיזיים לא אנושיים..מוטציה שיותר שייך ל-XMEN מאשר לNBA.. עם כל זאת הוא נשאר השחקן שתמיד כמעט מגיע אבל בחיים לא עושה את הצעד האחרון..תמיד נחנק.. לכן הוא פיקציה ובסוף שנתו השמינית בליגה זה כבר בסדר גמור להודות בכך.
 

lb22

New member
זה קל מאוד להגיד את זה

על העונות האחרות שלו , ואני די מסכים למשל שבשנה שעברה הוא נחנק או שסתם לא היה לו זין לשחק... העונה זה שונה מאוד. ובגלל זה צריך לחכות. אני לא יודע מה רמת החברות בינו לבין וויד , אבל חכה בוא נעלה את הנושא הזה עוד שבוע שהסדרה הזו תגמר. אני מקווה מאוד שנוכל להגיד שהוא צ'וקר רציני אבל תמתין עם זה.
 

Puskas

New member
זו ההרגשה הכללית

כשג'ורדן או קובי עלו לסדרות גמר אז הרגשת את הטירוף,הרגשת את האנרגיות,ראית עליהם שאין סרט כזה שהמשחק לא עובר כולו דרכם ואין סרט כזה שהם לא מסיימים עם אליפות,וכשהם לא סיימו עם אחת כזו אז ראית את העצבים והתסכול שלהם..הרבה פעמים זה התבטא בלכלוך על שחקנים אחרים בקבוצה אבל בשורה התחתונה זה היה חלק מהאופי והטירוף והדחף לאליפויות שהיה להם ואין ללברון. אין סרט כזה שג'ורדן או קובי זורקים 11 זריקות במשחק פלייאוף..בטח שלא בגמר אזורי או גמר NBA..הם היו לוקחים 20 זריקות ומעלה גם אם העשר הראשונות היו הולכות החוצה.. קובי נתן 6-24 מול הסלטיקס אבל קלע 10 ברבע האחרון כדי להריץ את LA לניצחון, ג'ורדן עלה עם 40 חום נגד יוטה ונתן תצוגת שיא בדרך לניצחון שרשום עליו, אפילו נוביצקי שלא שייך לרמה של השניים האלו,עדיין עלה עם גיד קרוע באצבע למשחק 2,היה בינוני רוב המשחק אבל נתן את ה-9 האחרונות בדרך לניצחון, הוא קלע 34 במשחק 3 ובמשחק 4 הוא עלה גם פצוע וגם חולה ועדיין קלע זריקות חשובות כדי להיות גורם מרכזי בניצחון.. לברון פשוט אנמי,חנוק,נעלם..כאילו שמשהו בראש מסתובב לו ברגעים כאלו.. ווייד מתעלה,נוביצקי מתעלה,קובי התעלה,ג'ורדן כנ"ל וגם מג'יק ובירד..אבל לברון? גמר אזורי והרמה יורדת,גמר NBA וזה הופך לנוראי עוד יותר.. עד מתי נמשיך להיות סבלניים איתו? הוא קיבלו מהטבע את מה שג'ורדן וקובי לא קיבלו ולמרות זאת ממשיך להסריח ברגעי אמת.. כישרון יש,מבנה פיזי יש ובענק,הגנה יש,התקפה יש,צעד ראשון קטלני וקרוס אובר איכותי גם כן יש.. אופי במאני טיים,מנהיגות וקילר אינסטינקט? אין ולא ניראה שיהיה..
 

lb22

New member
עד מתי? פשוט מאוד..

עד עוד שבוע. בקליבלנד היו לו תירוצים שלא הייתה לו קבוצה. פה יש לו קבוצה , והוא מסתמך על זה כנראה. אבל לפחות סוף סוף רואים שהשחקן הזה שכולם מלקקים לו תחור האחורי לא כזה שחקן טוב כמו שעושים ממנו. השאלה היא אם הוא מעדיף לוותר כי הוא יודע שיש לו עוד סופרסטאר בקבוצה או שהוא באמת לא מסוגל להביא את עצמו למשחק. שמע ממה שאני ראיתי במשחק הזה הוא שיחק יחסית סביר אם לא מחשיבים את ההתקפה שלו... :). ושימשיך ככה , אני מתעב אותו , לדעתי הוא אחד הלוזרים היותר גדולים שדרכו על הפרקט בעולם כולו.
 

the best24

New member
תגובה מצוינת אחי

מעולם לא הסכמתי יותר. אוסיף עוד משהו. אולי לברון לא כזה טוב ואתם (כי אני לא) סתם מחזיקים ממנו? כן, הוא מוטצייה פיזית, הוא חזק ומהיר, אבל יכולות אישיות של כדורסל בסיסי, אולי אין לו כמו לגדולים. קליעה, למשל, אנחנו יודעים שלא ממש אין לו, וכשסוגרים אותו טוב, קשה לו גם לחדור. אני ממש לא שונא את לברון, יש שחקן אחד בליגה שאני שונא וזה אמרה סטודמאייר. אין לי כלום נגד ג'יימס, אני פשוט חושב שהייפ סביבו פשוט מטורף וחסר פרופורציה. האיש רחוק מלהיות שחקן מהגדולים. הוא גרסה של כרמלו אנטוני לעניים. בחיי, זה מה שאני חושב אחרי הרבה משחקים של צפייה בו.
 

asafsuf2

New member
אתה מגזים

תשמע, אני לא סובל את לברון ומת שהוא יפרוש בלי אף טבעת, אבל להגיד שהוא כרמלו אנטוני לעניים זו הגזמה פרועה. מבחינת היכולות האישיות שלו הוא בין הטובים בליגה אם לא הכי טוב. הבעיה העיקרית שלו היא היכולת המנטלית החלשה. מבחינת כדורסל נטו החולשה העיקרית שלו (שהיא משמעותית מאד) היא משחק האוף-דה-בול, אבל מעבר לזה כמעט אין לו חולשות. הוא ריבאונדר ומוסר מצויין לעמדה שלו (אם כי אני לא מסכים עם אלה שחושבים שהוא פליימיקר ברמה של הטופ-5 רכזים בליגה), וכמובן שסקורר מצטיין, וכשהוא מגיע לעבודה הוא אחד המגינים הטובים במשחק. בעיניי הוא ממש לא מהגדולים אי פעם אבל הוא בטוח יותר טוב מכרמלו אנטוני כמעט בכל אספקט של המשחק.
 

the best24

New member
הוא סקורר מצוין לעונה רגילה

וקצת מעבר לזה. אבל במעמדים הגדולים הוא לא טוב מספיק, ואני חושב שזה קשור ליכולות האישית שלו יותר מאשר מנטליות. כרמלו אנטוני היה נותן יותר ממנו בגמר הזה.
 

Ori L88

New member
אני אומר את זה בגלל האכבה העצומה שלי.

אני פשוט מאוכזב מבין? , ציפיתי לראות את לברון המדהים של הסדרות של הבולס וסלטיקס(כפי שהגבתי פה והחמאתי לו על משחקים פשוט מדהימים ואפילו "מושלמים" בסדרות הנ"ל) ועכשיו הוא בא לגמר , משחק בחוסר חשק חוסר אגרסביות כאילו הוא בכלל לא רוצה להיות שם. אני לא מצליח להבין את זה , עם כל הכבוד לשון מריון לדשון סטיבנסון ולהגנה של דאלאס. לברון לא אמור להתקשות ולקלוע 17 נקודות למשחק הוא פשוט לא , הוא לברון ג'יימס לעזאזל הוא נראה כמו שחקן על אנושי עד עכשיו בפליאוף אז אני לא מבין מה לעזאזל קורה פה? נכון שהוא מוסר ויותר מנהל את המשחק וזה לגטימי , אני חושב שמיאמי הכי טובה כשהוא על תקן הקווטרבק כאשר וייד ובוש על תקן המסיימים. אבל למשל במשחק הרביעי וייד קיבל טריפל טימים ולברון עדיין לא זרק וכשזרק זה היה זריקות כל כך רעות , שלא מתאים לו לקחת.אפשר להגיד מה שרוצים על בוש ועל האחוזים הבינונים שלו בגמר הנ"ל אבל הוא מנסה הוא אגרסיבי הוא מוכן לקחת את המשחק עליו , לברון נראה שהוא לא רוצה לקחת על עצמו את המשחק ההתקפי שההיט תקועים. זה מאכזבה נטו אני כותב..ועם זאת אני חושב ואפילו מקווה שלברון ג'יימס יתן משחק חמישי גדול ויראה איזה שחקן ענק הוא. מכיון שאני משוכנע שלברון ג'יימס שחקן ענק והוא הראה את זה בפליאוף הנוכחי שלו שהוא אחד המרשימים והדומיננטים שראיתי מאז שאני עוקב אחרי הנ.ב.א.
 
../images/Emo45.gif זאת בדיוק ההרגשה שלי

יש עוד 3 משחקים ונראה מה הוא הולך להביא למגרש הוא בעצמו אמר שזו סדרה ולא גמר הסופר בול שהאליפות משוחקת על משחק אחד אבל במשחקים האחרונים הוא ממש היה OFF בכל מה שקשור לאגרסביות והתלהבות משחק, נראה איזה לברון נקבל במשחקים ב2-3 משחקים הבאים
 

Puskas

New member
כל מה שיש להגיד על פלאש

זה שהוא איבד כדור והחטיא עונשין (זה באמת טיעון?? זה לא שעונשין זה 100 אחוז הצלחה וזה לא שהוא נוביצקי שקולע מהחנייה..הוא סה"כ ממוצע מהקו).. אבל הוא לפחות הגיע למשחק ונתן יכולת שיא התקפית כמו כל משחק בסדרה הזו,הוא משחק אגרסיבי,הוא טוחן את השומרים שלו דק דק (ולטחון את סטיבנסון זה לא כזה קל) והוא זה שמביא את מיאמי לסיכוי לניצחון כל ערב מחדש.. הוא גם מחזיק טבעת על היד והוכיח את היכולת שלו במאני טיים. אבל איזה טיעון יש להגיד בעד לברון? שנה אחרי שנה האיש הזה נחנק בסדרות מכריעות,שנה אחרי שנה הוא יורד במכה אחת בעשרות אחוזים ברמה שלו כשזה מגיע למאני טיים של המאני טיים..שנה אחרי שנה הוא הופך מסטאר כשרוני עם מסה של מערבל בטון,לילדה קטנה עם קוקיות במאני טיים.. ווייד הוכיח ב-06 וממשיך להוכיח בסדרה הזו שהוא ה-real deal.. לברון לעומתו שנה אחרי שנה (וזו שנה שמינית ברציפות!) ממשיך ומוכיח שהוא סיסי במאני טיים ושהוא לא קורץ מהחומר שממנו עשויות אגדות.. לא רק שהוא לא יהיה בחיים ג'ורדן,לדעתי הוא גם לא יהיה קובי והאמת היא שבראייה היסטורית כנראה שהוא יהיה מקסימום פלאש..
 
הכל טוב ויפה אבל איפה

הבקורת החריפה שלך כלפי וויד בסדרה נגד שיקגו? להזכירך משחק מספר 3 נגד שיקגו וויד קולע 17 נקודות ב6-17 ו4 איבודים משחק מספר 4 וויד קולע 14 נקודות ב5-16 ומוסר אסיסיט אחד כל המשחק משחק מספר 5 וויד מאבד 9 כדורים! ויכולת אלוהית של לברון באותו משחק מסדרת להיט ניצחון הסדרה רחוקה מלהסתיים, מיאמי צריכים עוד 2 ניצחונות בשביל טבעת ולברון פתאום יכול להתפוצץ במשחקים הבאים ואף אחד לא יזכור לו את משחק 4, בסך הכל חוץ מהמשחק האחרון לברון נותן סדרה לא רעה ובמשחק הראשון הניצחון היה עליו ובמשחק השני הניצחון על וויד נכון שוויד בסדרה הזאת משחק הכי טוב במיאמי וקולע הכי הרבה נקודות אבל צריך לזכור שיש לו מצאפ הרבה יותר נוח משל לברון וזאת הסיבה שמשחקים עליו הרבה יותר, ובכלל שלברון היה מקבל כדור נכון למשחקים 1-3 היה בא עליו ישירות דאבל אפ מה שגרם לו לשחרחר את הכדור לשחקן החופשי, אבל המשחק האחרון פשוט היה ביזיון לראות אותו משחק ואפילו אוהדים הכי גדולים שלו התאכזו ברמות מטורפות מהיכולת החלשה שלו בוא נחכה לסוף הסדרה ואז נתחיל לעביר ביקורות, אי אפשר להתפך כל יום לכיוון אחר ולצאת בהצהרות, מה שלא אהבתי לראות מוויד זה שהוא לא מנסה להכניס את לברון בחזרה לקצב ולגרום לו לקבל את הביטחון בחזרה לברון היה שם בשביל וויד שהיה לו את המשברון נגד שיקגו שהתחיל מהמשחק השלישי עד החצי השני של המשחק הראשון נגד דאלאס, בכל המשחקים האלה הוא היה חושך מוחלט ולברון דאג להוציא אותו מזה להחזיר לו את הביטחון, אני לא רואה את זה מוויד
 

Puskas

New member
הסדרה הזו

היא הכי חשובה של העונה,באופן טבעי יש בה הכי הרבה לחץ.. מול הבולס כל הטריו היה בסבבה והכל ברגוע כי זו עוד לא סדרה של אליפות,אז כולם שיחקו טוב ובמקרה לברון הוביל.. עכשיו בסדרה הזו שהיא מרכז הלחץ של העונה,שזו הסדרה שכל שנה יכולה לבנות אגדות וכוכבים ומצד שני יכולה להגדיר לוזרים וצ'וקרים,בסדרה הזו פלאש מוכיח שהוא רוצח קר רוח והוא דורס למאבס את הצורה והוא בלתי עציר והוא מעלה את הרמה והוא עושה את זה משתי סיבות: 1. כי הוא שחקן ענק והוא המוביל של הקבוצה וזה מה שמובילים עושים (בניגוד למה שג'יימס הרגיל אותנו 7 שנים). 2. כי אין לו ברירה..לברון פשוט נחנק שנה שמינית ברציפות.. לברון חלש בסדרה הזו..זה לא שהוא בינוני..הוא חלש! מלבד משחק מס' 1 ששם עוד הוא היה סביר וקלע 24 שזה קצת מתחת לממוצע שלו,בשאר הסדרה הוא חושך! הממוצע שלו במשחקים 2,3,4 הוא 15 נקודות למשחק! זה לא בינוני..זה עלוב בשביל מי שנחשב בעייני רבים (ושלא בצדק לטעמי) כשהשחקן הכי טוב בליגה וככוכב הראשי של מיאמי..וזו לא שנה ראשונה שזה קורה לו,זה לא משהו שמפתיע..זה מגמתי,הוא כל שנה בסדרה שבה הקבוצה שלו מפסידה נעלם ומשחק רע ומתחת לרמה שלו.. אין לי בכלל ספק שאם ג'יימס היה מצליח להביא את היכולת מהעונה הסדירה ולתת אותה לאורך פלייאוף שלם אז היתה לו כבר טבעת או שניים כבר בקאבס ובטוח שהשנה הוא היה לוקח טבעת.. אבל הוא תמיד נעלם ותוקע אחרים עם העבודה הקשה..למזלו במיאמי יש לו את בוש ובמיוחד את פלאש שלא נחנקים ומשאירים את מיאמי בתמונה.
 
שמתי לב שאתה אוהב להסתכל על נקודות

שלברון קולע בסדרה הזאת ועל פי זה אתה מודד את היעלות שלו במגרש זאת דרך שטחית ולא נכונה להסתכל על הדברים קודם כל נתחיל בזה שאת וויד שומר ג׳ייסון קיד ואת לוברון שומר שון מריון, מן הסתם וויד יכול לצור לעצמו נקודות יותר בקלות דבר שני בסדרה הזאת מהמשחק הראשון דאלאס התמקדו קודם כל בלברון ותמיד שהכדור הגיע אליו יש קבל דאבל אפ וזה גרם לו לשחרר את הכדור עכשיו שאתה מדבר כל הזמן על מספר הנקודות שהוא קולע למה אתה לא מזכיר את כמות האסיסטים שלברון מסר? אומנם וויד קולע יותר אבל לברון מוסר יותר, במשחק האחרון זה בלט מאוד, לברון קלע מעט מסר הרבה פי 4 יותר מוויד, וויד קלע המון ומסר הרבה פחות זה נובע מהסיבה שאתה אוהב כל כך להתעלם ממנה, וויד-קיד לברון-מריון ותוסיף לזה דאבל טים על לברון כל הזמן שהוא מקבל כדור יצא לי לראות שידור חוזר של המשחק האחרון, ואתה יודע מה במחשבה שניה עם כמה שלברון היה חלש מבחינת סקור במשחק הזה הוא היה ענק בכל מה שלא קשור בסקור על המגרש האמת ב2 דקות האחרונות המהלך הטוב ביותר שיצא ממיאמי זה היה הכדור הענק שוויד קבל מלברון לאורך כל המגרש וויד לא תרגם את זה ל2 נקודות, ואחרי זה הוא הספיק לאבד כדור ולגמור את המשחק בקשר לזה שאתה אומר שהפיינלס הכי חשוב זה ממש לא מדויק, מבחינת מיאמי ובמיוחד לברון הסדרה נגד בוסטון הייתה בשבילם כמו הפיינלס מבחינה פסיכולוגית ועם הכי הרבה לחץ לא סתם זה היה נראה כאילו הם זכו באליפות אחרי הסדרה הזאת ואני לא חושב שהיתרון 2-1 למיאמי בסדרה זה מלחיץ שזה מה שגרם ללברון לקלוע 8 נקודות, הוא כבר היה במצבים יותר גרועים מאלה בפליאוף וניצח כמו גדול וכמו שכבר אמרנו, בוא נחכה יש עוד 3 משחקים לפנינו לברון יכול להביא 2 משחקים ענקים ולגמור את הסיפור ולא יהיה זכר למשחק 4
 

Puskas

New member
אסיסטים לא מעניינים

אם הם באים על חשבון נקודות ומנהיגות. ג'ורדן מסר אותה כמות אסיסטים ועדיין קלע ים נ"ק,כל המשחק היה עליו.. לברון צריך לקלוע,בשביל מסירות יש את צ'למרס וביבי..הוא יכול לעזור עם 5 אסיסטים לערב אבל זה רק כל זמן שהוא קולע את ה-25 שלו באחוז יפה. אם למסור אסיסטים אצלו=להסריח התקפית ולוותר על זריקות ודומיננטיות אז תסלח לי אבל שילך למכור פיצוחים בהיכל נוקיה ויעזוב את סדרת הגמר לאלו ששייכים אליה. וכל הניתוחים פשוט לא מעניינים..כוכב קולע,כוכב מנצח משחקים וכוכב הוא השחקן הכי דומיננטי בקבוצה שלו.. במיאמי הכי דומיננטי זה ווייד..בסדרה הזו אפילו בוש יותר דומיננטי ומשפיע מלברון..זה כל מה שצריך לעניין בויכוח סביב ג'יימס..סה טו.
 

Or Amit

New member
אתה קצת נסחף

ממש טיפה. עד קפריסין ככה, לא יותר רחוק (וזה לא נאמר בציניות, יש כאן חבר'ה שהם כבר באוקינוס האטלנטי מרוב שהם נסחפו) בוא נתחיל עם אקסיומה: ללברון אין, וכנראה גם לא תהיה, את אותה רמת האינטנסיביות שיש\הייתה לג'ורדן\קובי אתה יודע למי עוד לא הייתה? לדאנקן, למשל. גם לדירק לא, עד לפלייאוף הנוכחי. לסטיב נאש, לקארל מאלון, ליואינג, לשאק ולעוד רבים וטובים שבהחלט יזכרו כ'אגדות'. לברון היה אנמי במשחק האחרון, זה נכון. אבל מדובר במשחק אחד. הוא אמנם לא השתלט על המשחק השלישי, אבל עצם זה שההגנה של דאלאס התמקדה רק בו (והיא התמקדה כמעט לגמרי רק בו) עזרה למיאמי לנצח את המשחק ופינתה את כריס בוש לקליעה האחרונה. אין ספק שכרגע חובת ההוכחה היא עליו, ואני חושב שגם הוא מבין את זה, אבל אל תצפה ממנו לתצוגות ג'ורדניות\בראיינטיות כי זה פשוט לא הוא, ואפילו ג'יימס יודה בזה. אין לו את הקילר אינסטינקט הזה ואת רמות הריכוז שג'ורדן ובראיינט הגיעו אליהן. הוא פשוט בנוי מחומרים אחרים וזה לא אומר שהוא לא (או לפחות יכול להיות) אחד הגדולים בליגה. יש הבדל גדול בין לא להיות ג'ורדן ולהיות לוזר. אגב, ביבי - ובעיקר צ'אלמרס - מתפקדים כקלעים יותר במערך של מיאמי, לברון הוא הרכז שלהם במשך רוב דקות המשחק והוא אחראי גם למעט ההתקפות שבהן מיאמי מניעה את הכדור ונראית כמו קבוצה.
 

halfdink

New member
N6w LeBron James , לא קיבלת באן?

אם אתה מתעקש לכתוב עם ניק אחר, לפחות תשקיע טיפה מאמץ לתקן את שגיאות הפיסוק שלך. לפחות כך יהיה קצת יותר קשה לזהות שזה אתה.
 

halfdink

New member
הוא קולע 75% מהעונשין, הוא אמור להחטיא לפעמים

מה שכן, אני מסכים לגבי איבוד הכדור בסוף המשחק. זה לא משנה שוויד הוא עדיין השחקן הטוב ביותר של מיאמי בסדרת הגמר, ובהפרש גדול.
 

בן הNלך

New member
לא מסכים

להחטיא זריקת עונשין בקלאץ' זה קורה כמעט לכל שחקן בליגה (אפילו נובצקי החטיא אחת ולו כמו שידוע יש כ 93% מהקו) - אי אפשר להאשים אותו בזה. לגביי האיבוד כדור זה גם לא מדוייק, לדעתי הוא קיבל את הכדור מעט יותר מדי רחוק מהיד + אח"כ הוא הציל את הכדור עם המסירה למילר, כשמילר תפס את הכדור ביד היה בערך 2.7 שניות שזה די הרבה לעשות איתו משהו, הוא נלחץ והחליט לזרוק מייד ...
 

אשתקד

New member
אי אפשר גם להפיל את התיק על מילר

המסירה שלו לווייד הייתה סבירה רק שווייד לא הסתכל על הכדור והתכונן כבר לסיבוב ולזריקה. אחרי זה כשווייד הצליח להציל את הכדור ולמסור אותו חזרה למילר אז אי אפשר להאשים את מילר שעם כל הלחץ של זה שהם איבדו הזדמנות לא הסתכל על השעון אלא זרק את הכדור בהזדמנות הראשונה שהוא יכל. הריי זה שהכדור הגיע בכלל לידיים שלו היה שוק עבורו שלא לדבר על כל התהליך שגרם לכך שהכדור הגיע אליו בסוף. במשחק הזה (ואני מדגיש - במשחק הזה) אף אחד לא יצא לוזר לטעמי. אפילו לא לברון שאמנם לא תרם מבחינת נקודות אבל חייבים להודות שעשה המון מהלכים כמו אסיסטים קריטיים וכו'. נכון, זה לא מה שמצפים מלברון אבל נראה לי שגם הוא נשחק עם הזמן והריי שהוא עולה כבר תקופה ומשחק כדורסל באינטנסיביות של פליי אוף כשרוב הקבוצות שמות עליו דגש. זה התיש אותו מן הסתם. אז זה שהוא היה אנמי ולא תקף את הסל זה אכן מפתיע (נדמה שבעיקר לצופים ולפרשנים) אבל זה לא מזכיר בכלל את ההצגות שלו כמו במשחק מספר 5 מול בוסטון בשנה שעברה בה הוא התחבא מהכדור. מבחינתי שלברון ימשיך ככה. אני ראשון השמחים על כך. אבל לדעתי לא צריך למהר להכתיר כתרים או להספיד הספדים על פי משחק או 2.
 
למעלה