הגמר הגדול - משחק מס' 4

OrEl74

Well-known member
מנהל
הגמר הגדול - משחק מס' 4

הלילה ב-4:00 מיאמי בדאלאס, שידור בספורט 5. הולך להיום אחלה משחק כשלדאלאס ברור שניצחון קובר אותם די עמוק וספק גדול אם הם יצליחו להחלץ מזה. החדשות המעניינות מגיעות מכיוון דאלאס כשבארה יפתח בחמישיה וסטיבנסון יעלה מהספסל. ברנדון היווד בספק למשחק בגלל הפציעה ברגל.
 

Ori L88

New member
נו! שיתחיל כבר.

היום אני נשאר לראות LIVE (בטח אתרסק במחצית נקווה שלא). מערב מטופש , שונא המשחקים מתחילים ב4. אין כמו 3!
 

The Prospect

New member
גם המשחק הזה וגם המשחק הבא הם בעלי

חשיבות דומה לדאלאס- לנצח אותם או להיות עם רגל וחצי בקבר. למרות התחזית הראשונית שלי של 4-1 למיאמי, אני מאמין (ומקווה) שהמאבס ינצחו היום.
 

KB248

New member
עד עכשיו שיפוט גרוע מאוד של השופטים

כל שנייה הצגה שלברון עושה שורקים
 

The Prospect

New member
משחק... מוזר

לברון קולע ב-1 מ-7, רק ב-4 נקודות, אבל איכשהו הוא לא משחק רע. מריון עושה בית ספר ללברון באיסוליישן. והדבר הכי מוזר- נוביצקי מחטיא עונשין! WTF! לא ברור למה דשון לא חוזר לרבע הזה. הוא היה נהדר בחצי הראשון, ומתאים גם לקצב ההתקפי וגם לקצב ההגנתי של הסדרה הזו. הוא צריך לשחק יותר.
 
חבל דלאלאס הולכת להפסיד

לא נשאר להם רגליים כבר לגמר. מול שחקנים כמו לברון וויד ןבוש, גם בכושר הכי טוב שלהם(דאלאס) אין להם סיכוי.
 

אשתקד

New member
כל ניצחון הוא כמו לידה בסדרה הזו.

כל הכבוד לדאלאס על משחק הירואי. הם מוכיחים שהם קבוצה שמסוגלת לנצח גם כשהסופרסטארים של הקבוצה לא במיטבם (הכוונה בעיקר לקיד ונוביצקי). זה בדיוק ההבדל בין קבוצה לאוסף של שחקנים שתלויים במשחק סוליסטי של 2 הכוכבים הגדולים שלהם (גם בוש תלוי בהם לא פחות משאר השחקנים בקבוצה - הוא פשוט לא שחקן שיוצר לעצמו מצבי זריקה באופן סיטוני). קבוצה פצועה, חבולה, זקנה, נלחמה בשביל הנצחון הזה. אין הרבה טעם בלנסות לנתח את המשחק הזה מבחינת כדור סל. זה היה יותר שדה קרב. ובשדה הקרב ווייד הופיע ולברון התחבא. אני מניח שווייד מרגיש עכשיו מה הרגיש הצוות המסייע של לברון כשהוא פתאום נעלם להם ממשחקים קריטיים. אבל השאלה הגדולה (ואי אפשר להמעיט בחשיבותה) איך זה ישפיע על לברון למשחק/ים הבא/ים? האם יתחיל כאן כדור שלג (הלוואי - אבל יש לי תחושה שזה יותר ווישפול טינקינג) או שלברון יבוא למשחק הבא עם הרצון להוכיח? כמה מהיכולת הזו שהציג לברון נבעה מהשמירה של דאלאס? מהטקטיקה של דאלאס? והאם וכאשר לברון ייתן הצגה האם ווייד יהיה חלש (חוק שימור האנרגיה או משהו כזה)? אבל הדבר שבאמת מפריע לי הוא שעד כה לא היה משחק אחד! שאפשר לומר בו שדאלאס שלטה במשחק. למען הכנות והאמת אי אפשר לומר את זה על אף רבע פרט לרבע הרביעי במשחק מספר 2 וגם אז רק בסופו. אני מקווה שיגיע המשחק - אותו המשחק שאני מצפה לו - שבו טרי, נוביצקי, בראה, קיד, מריון וסטיבנסון כולם יידפקו הצגה! שהפאקינג כדור ייכנס כבר לסל מהזריקות החופשיות שהם מקבלים. איזו סדרה!
 

bostonForever

New member
אני דווקא יוצא מעודד

מיאמי נראו פשוט רע מאוד ברבע הרביעי וכמעט לא הצליחו לייצר מצבי זריקה. חוץ מוויד שהיה מדהים כמו בכל הסדרה (ואיזה גג על צ'נדלר, כבר חשבתי שזה גמר את הסיפור) הם פשוט לא הופיעו. אם דאלאס קולעים קליעה אחת מים הזריקות החופשיות הם מנצחים את המשחק הזה בלי דראמות, וזה שינוי מרענן. טרי קיבל בתקווה ביטחון עם קליעות העונשין שלו ואולי יקלע קצת במשחק הבא. צ'נדלר שוב ענק וסטיבנסון נתן יופי של הגנה וגם כמה שלשות. וכמובן נוביצקי... עלה לשחק חולה, החטיא זריקות שבדרך כלל קולע בעיניים עצומות אבל עדיין קלע את הסל החשוב במשחק והוביל את הקבוצה. לא סחבק. מנהיג!
 

halfdink

New member
בפעם הקודמת שהמצטיין במשחק בגמר שיחק עם שפעת,

הקבוצה שלו זכתה באליפות. נקווה שכך יהיה גם בסדרה הזו.
 
גמר ראוי לפלייאוף ענקי

איכשהו כל פעם שנראה כאילו דאלאס לא במשחק, היא חוזרת בגדול. ולמרות שלמראית עין מיאמי הקבוצה החזקה יותר, והשליטה במשחקים נמצאת אצלה, נראה לי שזה דווקא הפוך, כי דאלאס נעלמת וחוזרת כל פעם מחדש. גם במשחק השני, גם בשלישי, וגם ברביעי הם חפרו בורות וחזרו בגדול. אני מאוד מקווה שזה יגיע ל7 משחקים כי כל שניה שווה.
 

Guram100

New member
ואוו איזו סידרה

דאלאס הצליחו לנצח אף על פי שנפלו על יום קליעות רע ואף אחד לא פגע ממטר. במיאמי לברון נעלם שוב... טייסון צ'נדלר הראה הרבה אופי והיה אדיר. ולנצח את דווין ווייד זה בגדר הבלתי אפשרי אבל דאלאס הראו הרבה אופי והצליחו. המבריקס חייבים לנצח את משחק מס' 5 ואז יהיה להם סיכוי.
 

Ori L88

New member
אחלה משחק פוטבול היה לנו

כל קשר בין כדורסל לסוף הרבע הרביעי מיקרי בהחלט. שמח מאוד שמהאבס ניצחו אני רוצה סדרה כמה שיותר ארוכה(אני לא מוכן עדיין ל4-5 חודשים בלי הNBA!). וייד יצא גדול אבל גם יצא חתיכת לוזר עם החמצת העונשין הזאת והאיבוד המטופש בסוף.לא ברור לי מה THE FUCK הבעיה של לברון ג'יימס , הוא היה כל כך טוב בפליאוף עד עכשיו באמת דומיננטי ומדהים אבל הוא נותן סדרת גמר כל כך עלובה , ששון מריון נראה כמו דר ג'יי בשיאו לידו , פשוט ביזיון אין מילה אחרת. בוש היה אדיר במחצית הראשונה אבל מחצית שנייה איומה והחמיץ 2 ג'אמפרים פנוים לחלוטין. כמעט שברתי את השלט עם כל ההחמצות של טרי נוביצקי וסטיבנסון זריקות כל כך פנויות ולא נכנס כלום , איכשהו המאבס ניצלו בנס וניצחו את המשחק וזה מה שחשוב בעצם. CAN'T WAIT למשחק מספר 5! ונקנח ב טייסון צ'נדלר
איזה שחקן גדול.
 

Guram100

New member
אין לי שום טענות לוויד

החטאת העונשין והאיבוד זו תוצאה של עייפות. זה מה שקורה כשאתה נאלץ לסחוב את כל הקבוצה על הכתפיים שלך כשלברון הולך לישון.
 

GIOVANINI

New member
לברון מתקרב מיום ליום לMVP של הפיינלס...

אבל מה זה חשוב נכון אם מיאמי יקחו העיקר שיש לו טבעת. מי שבאמת אוהב NBA גם אם ללברון יהיה 8 טבעות אליפיות יעריץ ויעדיף את באקרלי,מאלון סטוקטון רגי מילר וכו שלא זכו בטבעת אבל הובילו קבוצות ולא הלכו לשחק בקבוצה של סופרסטאר אחר בשיא הקריירה שלהם(25)
 

the best24

New member
מה אתה אומר, פיפן היה שיכור, או לא?

בזמן שאמר את מה שאמר על לברון ג'יימס.. לדעתי הוא מתחרט כבר היום, ולאו דווקא בגלל ההיעלמות של ג'יימס בגמר הזה. ההייפ עשה את שלו, ופיפן הפך לאידיוט גמור. אין לי מושג מה עבר עליו. שחקן שיכול להיות הכי טוב בכל הזמנים לא עושה בתחתונים במעמד הכי חשוב של הכדורסל. סקוטי, תתנצל וגמרנו. אגב, די ווייד בוודאות יסיים גבוה יותר מג'יימס ברשימת השחקנים הטובים אי פעם.
 
למעלה