הקפצת האירוח של גיל ברק

reem077

New member
אני חושב שכל הכבוד לכם שאתם מתאמצים להביא

אנשים מוכרים לענות בפורום, זה יפה שאתם משקיעים, אתם מנהלים פה את הפורום טוב מאוד לדעתי, לא בצורה נוקשה מידי שמונעת חופש ביטוי ולא בצורה חופשית מידי שמאפשרת גידופים, העלבות וכו'... אני חושב שכשמביאים מישהו לאירוח אולי כדאי להחליט שהוא בא רק אם הוא מבטיח להקדיש לפחות כשעתיים-שלוש לענות על השאלות, אולי כדאי להביא שחקנים מהליגה הישראלית למשל שהיה להם עבר בNBA ולשאול אותם, יכול להיות מעניין והרבה מהם יהנו מזה כי רובם אוהבים פרסום בניגוד לעיתונאים שבאים לפה ומרגישים שהזמן שלהם יקר מידי בשבילנו ומפחדים לענות לשאלות של "הייטרים"
גם לשחקנים כנראה יש הרבה יותר זמן פנוי...
 

reem077

New member
סעמק חשבתי שזה לא נשלח וכתבתי מחדש ../images/Emo122.gif

 

OrEl74

Well-known member
מנהל
../images/Emo6.gif

תודה רבה. לגבי שחקנים, אנחנו עובדים גם על זה אבל זה ממש לא פשוט. נראה מה יהיה
 

go lakers go

New member
מתי תקלטו שהאירוחים הכי טובים הם של יוזרים

עצמם מכאן?ולא בפגרה,אלא עכשיו בשיא שכולם כאן. אפשר כל 3/4 ימים להריץ אירוח חדש(כמובן מי שירצה) הייתי מת לקרוא אירוח של אושרי(SOMONE בשבילכם)של דורון(GURAM 100) של ה"תליין האדום" של וובר 44 , של כרמלו ,חסר של מי ? מה יתן לי פאקינג אירוח של איזה שכיר חרב ניגר ששיחק ב NBA , חמש דקות וחצי , ותפקד יותר כנער מגבות? הרבה יותר מעניינים הגולשים כאן,שאתה מתחכך איתם כל יום בנושאי כדורסל
 

יואקים13

New member
אני לא חושב ככה.

בכנות, הרבה יותר מעניין אותי לשמוע מה שחקנים מקצועיים ו/או מאמנים חושבים. אני מודע לזה שהרבה יותר קשה להביא אותם, ועדיין אני ממש נהנה כשמביאים לפה את שימי ריגר, נניח. אני אישית הייתי רוצה לראות גם את דיוויד בלאט ושחקנים מישראל שעוקבים אחרי NBA. (יש גם יוזרים בפורום שמעניין לשמוע אותם, אבל הם מעטים יחסית- כך שהפרוייקט ייגמר מהר, כמו בפעם שעברה.)
 

reem077

New member
אני חושב שבתור מנהלים אתם עושים עבודה טובה

גם בניהול הפורום עצמו וגם בהשקעה של להביא אנשים, לחשוב על רעיונות לשרשורים וכו'... אני חושב שאולי כדאי כשמביאים מישהו לאירוח להחליט שהוא משקיע לפחות שעתיים-שלוש ואם הוא לא יכול אז שלא יבוא, בסך הכל את התשובות הוא יכול לעשות בזמנו הפנוי, בערב כשהוא בבית או מתי שבא לו... הוא יכול גם בשלבים... הכל תלוי בו, אתם יכולים גם לתת לנו זמן לשאול את השאלות, למשל יום וחצי לפני האירוח ומי שלא יספיק בזמן- לא יענו לו, וככה לחסוך את הבאסה לאנשים ששואלים ולא מקבלים תשובות. יש לי גם עוד רעיון שיכול להיות נחמד: לארח שחקנים מהליגה הישראלית ששיחקו בעבר בNBA או במכללות, יש לי הרגשה ששחקנים יותר מעריכים כשיוצרים איתם קשר במטרה לשמוע את דעתם וגם רובם אוהבים פרסום ולהתחכך במעריצים אז הם יוכלו ליהנות מזה (אם לא יהיה פה יותר מידי שאלות של "הייטרס"
)
 

charriere

New member
חבל מאד שהוא לא ענה לחלק מהשאלות

אני לא יודע מה מקובל כשמארחים אנשים , אבל לי זה נראה קצת כמו זילזול בגולשים.
 

webber44

New member
כמה שאלות

1. האם אתה חושב שבמידה ורונדו היה משחק בקבוצה בינונית או גרוע מזה, היית יכול להחשיב אותו כסופרסטאר, הרי לבנאדם אין קליעה, ורוב האסיסטים שלו מסתמכים על היכולת של אלה שמסביבו, הוא אף פעם לא נשמר צמוד (שוב בגלל יכולת הקליעה), והסיבה שלא מתמקדים בו. 2. מה המהלך הכי טוב שכספי יכול לעשות למען המשך הקריירה שלו? להישאר בסקרמנטו? טרייד לקבוצת תחתית אחרת שבה יוכל לקבל דקות? לנסות לעבור לניקס? 3. האם אתה רואה פוטנציאל NBA בשחקנים ישראלים נוספים בשנים הבאות או שכספי היה מקרה חד פעמי ונצרך לחכות עוד דור שלם של צעירים עד שנראה אחד נוסף כמוהו? במידה וכן, מי למשל? 4. לברון או קובי? 5. האם ניתן להזכיר את קובי באותו משפט עם ג'ורדן? האם הוא נכלל באותה הסקאלה? או שההשוואה בניהם מוגזמת? 6. האם תוכל למנות את הסיבות שבגללן בחר הערוץ לשדר משחקים פחות אטרקטיביים בסדרות השונות (כמו אורלנדו - שארלוט) לעומת סדרות צמודות (כמו פורטלנד - פיניקס). תודה.
 

reem077

New member
אהלן גיל, כבנאדם שנמצא 11 שנה בערוץ הספורט

- מהי רמת העניין (בישראל) שיש בפלייאוף השנה לעומת שנים קודמות? למשל מבחינת אחוזי רייטינג של צפייה במשחקים בערוץ 5, או כמות כניסות לכתבות NBA באתר וכו'..? - עד כמה יש הבדל משמעותי בזכות עומרי כספי? 2- מה אתה צופה שיהיה בסדרה של הלייקרס (כנראה) מול בוסטון? לאיזה קבוצה יש סיכוי טוב יותר לקחת אליפות לדעתך ולמה?
 

tristan79

New member
שלום גיל

מה אתה חושב על סיפור הפגישה בין ג'יימס, וייד, בוש וג'ונסון ועד כמה זה באמת משמעותי? יש סיכוי שבאמת תהיה פה סגירה בין שניים או יותר מהם לשתף פעולה בעונה הבאה? זה רק משהו מקומי או שזה יכול לחזור על עצמו בעתיד והאם הנהלת הליגה צריכה לעשות משהו על מנת למנוע התאגדויות סופרסטארים כאלו? האם החתמת ד'אנתוני בעונה שעברה וניקוי האורוות הכללי שהניקס עברה בסגל ובתקציב מבשרים על עידן חדש בניו יורק או שזו רק דרך חדשה ומפתיעה ליצור "שושלת" מאכזבת חדשה שתשבור את לב אוהדי הניקס שוב?
 

Or Amit

New member
עוד שאלות

איך אתה מסביר את השינוי שג'נטרי עשה בסאנס? דיוויד לי - מדובר בשחקן שהולך להיות כנראה די מבוקש בקיץ הקרוב, האם לדעתך באמת מדובר ב'תקווה הלבנה' של ארה"ב או שהיכולת שהוא הציג מקורה בעיקר בשיטת המשחק מנפחת הסטטיסטיקות של הניקס (וכמובן בהיעדר כשרון לידו)? למה ההדחות המוקדמות של דנבר, מיאמי ודאלאס התקבלו בכזה שוויון נפש? מה דנבר יכולה לעשות בקיץ הקרוב כדי לבנות את עצמה כקונטנדרית בשנים הקרובות? ושוב תודה שבאת להתארח
 

EizoTop

New member
שלום גיל ../images/Emo13.gif

תודה רבה שבאת.. יש לי כמה שאלות אלייך. א' - איך החלטת להיות כתב ספורט, ואיך הגעת אל ערוץ הספורט? ב' - תמיד אומרים שהגנה חזקה מנצחת התקפה חזקה, זה הוכח גם בגמר 2008, ואפילו בגמר ליגת האלופות האחרון. האם אתה חושב שהשנה אנחנו נראה את אותו התסריט משנת 2008, או שמא הלייקרס יצליחו גם כן לשחק הגנה והתקפה מצויינת (מה שלא היה נגד פיניקס.) ג' - אחרי שלברון הודח מהפלייאוף החלו ביקורות ובקטילה שלו בתקשורת, לפי דעתך מהם הגורמים שהפכו את לברון למפלצת תקשורת מהרגע שהגיע לNBA? ד' - אם אתה הג'נרל מנג'ר של הלייקרס, האם היית משאיר את פיל ג'קסון לעונה נוספת,או שמביא מאמן אחר. ואילו שינויים היית מבצע בקבוצה (טריידים, שחקני ספסל, ועוד.) המשך שבוע מצויין.
 
כתב ספורט

עוד כילד התאהבתי בענף ואני זוכר את עצמי בכתה ב', בהפסקות, משדר את המשחק של החברה' מכתה ח'. אל הערוץ הגעתי דרך מכר שהכיר משהו שעובד בערוץ ושמע שמחפשים אנשים שאוהבים כדורסל וטלוויזיה. לגבי לברון - תופעה פיסית המשלבת אינטילגנצית משחק ויכולות אתלטיות בלתי נתפסות כמו שיש והיו לו מגיל צעיר מאד (15) הופכות אותו למפלצת שהוא. פשוט יש מעט מאד תופעות כמו לברון, אם בכלל... בעניין הרכב הלייקרס וג'קסון - אני בדעה שהרכב מנצח לא מחליפים וש"לא מחליפים סוסים בעלייה". שינויים קוסמטיים בשוליים - כן. שינויים מהותיים (מאמן) - לא.
 

davidlev0255

New member
שאלה על הלימודים ואח"כ כדורסל:

באיזה מסגרת למדת תקשורת פוליטית באוניברסיטת ת"א? זה מסגרת לימודי מנהלים?
 
למעלה