הקפצת האירוח של גיל ברק

דטרויט

שחקנים טובים ירצו לשחק בדטרויט רק אם יגיע למועדון פרוספקט אחד או שניים מהמכללות. קח את אוקלהומה למשל - דוראנט הגיע לפני 3 עונות מהמכללות, הבשיל להיות השחקן האדיר שהוא ועכשיו כולם רוצים לחבור לטרנטולה. במילים אחרות - עין טובה לשחקנים צעירים ומבטיחים שיממשו את הפוטנציאל שלהם. אהה, צריך גם מזל (עיין ערך סאם בואי, קוואמי בראון או גרג אודן...)
 

go lakers go

New member
אהלן גיל. שאלה על אתיקה עיתונאית

מה דעתך על התמונה שערכתי מ 3 תמונות באתר שלכם ביום שבת בבוקר? איך אותן תמונות והמילים שנכתבו לצידן מסתדרות עם אתיקה עיתונאית? אני מבין שבורוביץ יכול לכתוב טור דעה,ולכתוב בו אני מתעב את קובי. זה לגיטימי כי טור דעה מייצג את הכותב לא את האתר אבל תמונות כאלו עם תוספת ואני אצטט"כולנו כמערכת תקווה" תהיה נחמד ותשתדל לענות לי עניינית על שאלתי.
 
על תמונות והבעת דעה

לגבי הפינה באתר שמציגה תמונות - מי שעוקב אחריה ימצא שהיא תמיד כתובה בהומור ולאוו דווקא מייצגת את דעות האתר והערוץ אותו הוא מייצג. בקיצור, קח את ההערות בקלות...
 

go lakers go

New member
אתה חכם,וחכמים לא יורקים לבאר ממנה הם שותים.

מישהו פנה אלי במסר פרטי ושאל אותי האם אני בכלל מצפה לתשובה ממך. עניתי לו שאם וכאשר תענה לי בכלל,תכתוב שזה היה בצחוק.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אהלן גיל

תודה שבאת להתארח אצלינו
להלן שאלותי: 1. לקראת סידרת הגמר הבאה עליינו לטובה, מה לדעתך יהיו המץ' אפים שיכולים להכריע את הסידרה עבור כל קבוצה? יש לך הימור לסידרת הגמר? 2. איך אתה מסכם את ההופעה של לברון מול הסלטיקס? 3. מה דעתך על הפלייאוף העונה? 4. מה להערכתך הסיכוי של הבולס להחתים את אחד מהתותחים מהשוק החופשי במהלך הפגרה ומי לדעתך השחקן המתאים להם מבין ים הכוכבים הזה? שוב, תודה שהגעת אלינו ושתהיה לנו אחלה סידרת גמר, אמן!
 
מץ - אפ לגמר.

בעיני, הסדרה תקום ותיפול על יכולת ההגנה של ארטסט על פירס. אם רון ידע להוציא את העוקץ של פול ולמזער את הנזק שהוא מסוגל לגרום לליקרס, לאלופה סיכויים מצויינים לבק-טו-בק. אם פירס יבטל את הנוכחות ההגנתית של ארטסט, הסלטיקס יהיו על הסוס.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
שלום לך 1. איזה משחק NBA הכי זכור לך מבחינת העניין ואיזה מבחינת הרמה? 2. מי החמישיה של כל הזמנים לטעמך? 3. מתי עוברים להרצליה? 4. כמעט כל מפעל חדש משודר בערוץ הלייב. מה עם איזה עצם למי שעדיין יש לו את הערוצים הרגילים? מדוע השידורים החוזרים של משחקי ה-NBA הם לא בערוץ הרגיל, אלא בערוץ הלייב?
 

effkef

New member
שאלה קצת לקראת הגמר הקרב ובא

לפי המצ'אפים של שתי הקבוצות זה נראה שיש לבוסטון יתרון קל בעמדת הרכז-אני מאמין שקובי ואלן, פירס וארטרסט, גאסול וגארנט, וביינום ופרקינס די צמודים לעומת זאת זה נראה במיוחד בעונה האחרונה שבעמדת הרכז רונדו נמצא בכושר מדהים ולומרות שפישר הכי אוהב להתעלות בקלאצ' כמו שהוא עשה נגד פיניקס כמה וכמה פעמים, הוא לא יצליח לעצור את רונדו. אז השאלה שלי היא ככה- האם אצה מסכים איתי שרונדו הוא בעצם המפתח לסדרה הזאת או שאתה חושב שהסדרה תוכרע על ידי גורם אחר או בעצם הספסלים?
 
סיכום הראיון מנקודת מבטי

בנאלי,משעמם וגרוע. כל שאלה טיפה קשה הבנאדם התחמק.לא החכים אותי במאום,כישלון.
 

go lakers go

New member
ממה התרשמת?מזה שהוא אוהד קובי?

כמה שאלות שאלו אותו?על כמה מהן הוא ענה? גם על הבודדות שהוא ענה,הוא פסח על רוב הסעיפים בשאלה. כל האירוחים שקשורים באנשי ערוץ 5 הם שערורייה(לך חפש את האירוח של טלפז...) עזוב שהם מבזים את מי ששואל אותם שאלות,ומבזים את כל קוראי הפורום,הכי גרוע זה שהם מבזים את המנהלים. עדיף כבר שיעשו "אירוחים" של יוזרים וגולשים מכאן
 

go lakers go

New member
אוקיי..שאכתוב כאן מה שאני חושב

או שאתה רוצה את זה במסר פרטי? וזה ממש לא קשור לשאלה שלי ששאלתי אותו.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אני לא מתכוון להתייחס לשום דבר שקשור לארוח

את מה שהיה לי להגיד אמרתי למי שצריך וזה הכל. אני רק אציין שאנחנו לא אחראים לתוכן האירוח ועל מה שהבן אדם מחליט לענות עליו או לא לענות.
 

go lakers go

New member
אני אגיד שאותם אנשי ערוץ 5 מבזים אותך ואת אור

כמנהלים. אם זה מה שהם נותנים תפסיקו להביא אותם. עדיף להביא פעם בשנה את סורוקה שעונה על הכל,ובפירוט. ובכלל,עדיף שתעשו "אירוחים" של יוזרים מכאן.אני מוכן להתנדב ולהיות הראשון.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אנחנו עושים אירוחים כאלה בפגרה

רשמתי אותך בתור הראשון לקיץ הקרוב. ובמה הם מבזה אותי? הם מבזים אך ורק את עצמם, אני לא אבא שלהם ולא אמא שלהם ולא אחראי עלייהם.
 

go lakers go

New member
בפגרה אין כאן אנשים

היה אירוח טוב לתום עם המון שאלות,והוא ענה על כולן. אח'כ היה אירוחים של עוד כמה יוזרים,הם נשאלו גג 10 שאלות(אתה מוזמן לבדוק).קצת מבזה שיוזר מעמיד את עצמו כאן לחשיפה ונשאל רק 10 שאלות,אבל שוב זה כי יש פגרה והרבה לא נכנסים לכאן,כי אין עבור מה להכנס. ברור שהם מבזים אותך ואת אור כמנהלים.אתם אומנם לא אחראים לתשובות שלהם,אבל אתם הבאתם אותם לכאן. כמו שהאירוח של סורוקה נתן לכם קרדיט עצום(והגיע לכם בענק)ככה האירוחים של אנשי ערוץ 5 ,שמים אתכם ואת הקוראים במקום לא טוב. ואני אומר את זה ממקום של פירגון גדול.אתם עושים את מיטב המאמצים להביא לכאן איש תקשורת,והוא יורק לכם ולנו בפרצוף.
 
למעלה