היי בנות(טריגר)

katrina12

New member
היי בנות(טריגר)

לא יודעת אם מישהי זוכרת אותי, הרבה זמן לא הייתי כאן.
לשמחתי אני יכולה להגיד שהתגברתי על הפרעת האכילה ושאני נמצאת בתקופה מאוזנת.
היום בדיוק נזכרתי בתקופה הזאת כי בניסיון לחפש חולצות לקיץ פתחתי שקיות של בגדים שהיו לי בארון למעלה, ומצאתי זוג מכנסיים שנורא אהבתי שכבר לא עולה עליי, והחלטתי לשמור אותו במקום לתת לאחותי, כי אולי ביום מן הימים הוא יעלה עליי.
כמו שאני אמרתי אני בתקופה מאוזנת, לא רק מבחינת אכילה, אבל אני לא מרוצה מהמשקל שלי(שאני לא יודעת אותו, כי הפסקתי להשקל מזמן), ואני מתגעגעת לאיך שנראתי פעם.
 

noa144

New member
היי קתרינה (או קטרינה?)

קודם כל, בתור מנהלת חדשה איני מכירה אותך אבל ברוכה השבה.
דבר שני, אני מחזקת את ידייך - שמחה לשמוע את בתקופה מאוזנת ושהפרעת האכילה בנסיגה, ובהחלט יודעת שגם כשההפרעה בנסיגה זה לא אומר שהכל טוב ופשוט.. בכלל לא - וזה רק גורם לי לרצות לחזק אותך עוד יותר.
אני חושבת שהמקרה שסיפרת לגבי המכנסיים הוא מעניין, כי הוא מראה צדדים בך שבהם עדיין לא ויתרת על הרצון או הדחף לחזור למשקל נמוך יותר.
למעשה, את אומרת שאת לא מרוצה מאיך שאת נראית במשקל הנוכחי - לא מהמשקל עצמו, משום שאותו את לא יודעת? האם זה משהו שמעסיק אותך? מדוע הפסקת להישקל לחלוטין?
 

katrina12

New member
היי

לא זה לא משהו שמעסיק אותי יותר מידי, אני לא לגמרי מרוצה מהמשקל בגלל מה שאני רואה במראה. והפסקתי להשקל כי הייתי ממש שונאת את עצמי אחרי שהייתי נשקלת(גם במשקלים נמוכים)
 

noa144

New member
הבנתי

אין ספק שיש משהו מאד מעמת בלעלות על משקל..
 
למעלה