מחפש כלי פשוט ונוח למעקב מיקום בגוגל

urilei

New member
מחפש כלי פשוט ונוח למעקב מיקום בגוגל

אני מחפש תוכנה פשוטה למעקב. עד לא מזמן השתמשתי ב-Free monitor for google. לא הכוכב הכי זוהר בשמיים אבל הספיק לי. לאחרונה הוא הפסיק לתפקד כמעט לחלוטין. אין עדכונים לתוכנה מאז 2012. ככל הנראה כבר לא תואמת (מעדכנת מספר ביטויים מצומצם ביותר ו"נתקעת").
ניסיתי את cuterank. היא די נחמדה, כבר התכוונתי לקנות אותה, ותוך כדי הקנייה גיליתי שבקופה דוחפים עוד איזה 15$ של איזה מס שלא הופיע במחיר של המוצר. פניתי לתמיכה ואמרתי שאני תושב חוץ ולא ברור לי מה זה בכלל המס הזה ולמה אני צריך לשלם אותו, ואם כולם ללא יוצא מן הכלל צריכים לשלם אותו, אז לא ברור לי למה הוא לא מוצג כחלק ממחיר המוצר. התשובה שקיבלתי בגדול היא "ככה זה". אני לא אוהב שמשקרים לי ושמרמים אותי, ולכן אני לא אקנה את התוכנה הזו במחיר גבוה מהמוצג. באסה (אם כי, אין לי התנגדות לקנות אותה עם קופון כלשהו כל עוד המחיר שאשלם תואם למה שהוצג, אז אם מישהו מכיר קופון כזה, אז אחלה).

אז אני ממשיך לחפש. מצאתי שירות רשת כלשהו שנקרא SERP. נרשמתי לניסיון. בגדול, נראה מגושם ומסורבל מדי, והתוצאה שקיבלתי שם לא תואמת למה שאני רואה בגוגל ואת המחיר בכלל עוד לא בדקתי (משום מה אני מניח שלא זול, אבל זה לא כ"כ רלוונטי).

בקיצור - כלי פשוט ואינטואיטיבי, עדיף גם לא יקר, עדיף תוכנה מקומית למחשב ועדיף שתדע לשמור היסטוריה כלשהי (לא הכרחי).

הצעות?
 

WebClub

New member
תוכנות

אני אישית משתמש ב2 תוכנות, אחת advanced web ranking (שעולה לא מעט) העקרון אתה רוכש רישיון ויכול להשתמש בתוכנה לתמיד , עדכונים לתוכנה תקבל עד שנה אם אני לא טועה - יש להם גם גירסה WEB אבל תשלום שנתי - https://www.advancedwebranking.com/purchase.html
&nbsp
היא עובדת עם מנועי חיפוש מכל העולם, יש בה הרבה אפשרויות והרבה אופציות, אתה צריך לדעתי את הכי פשוט לפי מה שרשמת.
&nbsp
תוכנה נוספת שאני משתמש בה היא זפו - תוכנת מעקב + והיא WEB , https://www.zefo.co.il/
&nbsp
&nbsp
יכול גם להמליץ לך על אפליקציה לאנדרואיד בשם SERPmojo , יש לה גירסה חינמית וגירסה בתשלום (עלות באמת נמוכה) ואיתה אפשר לעקוב אחר מיקומים ואתרים בנייד, עובדת מעולה, יש לי את הגירסה בתשלום ובפנים לא מעט אתרים, בודק יומית על פי תזמון זמן.(הגדרתי אותו לבדוק באמצע הלילה, אני קם בבוקר, מגיע למשרד ויכול לראות כבר את כל התוצאות בנייד).
&nbsp
&nbsp
 

urilei

New member
תודה, אנסה

בסוף אמצא את האחת שלי!
יש לציין שאני לא מקדם אתרים אלא מקים אתרים. המעקב הזה הוא יותר לידיעה ושיפורים קלים ב-SEO, לכן באמת אין לי עניין להשקיע סכום משמעותי בעניין. כמה עשרות דולרים זה סביר. כמה מאות - לא.
 

urilei

New member
תובנות ראשוניות

הראשונה עולה 200$ לרישיון הבסיסי
השנייה עולה אותו הדבר לחודש
שתיהן ממש לא מה שאני מחפש. אני מבין שמקדמים מקצועיים שמנהלים עשרות אתרים ומכניסים סכום בהתאם יכולים להזדקק לשירות במחיר כזה. אני לא.
האפליקציה לסמארטפון נראית ממש מה שאני מחפש! אם היה דבר כזה למחשב, עוד יותר טוב, אבל גם לסמארטפון סבבה.
תודה!
 

WebClub

New member
יש סיבה...

הסיבה שכבר לא מוצאים תוכנות טובות במחיר שפוי או חינמי היא שזה כבר לא משתלם, גוגל עושים המון שינויים כל הזמן וצריך לעדכן את התוכנה כל הזמן... אז כבר לא שווה להם לעשות אותה במחירים נמוכים או חינמיים , אז כבר מפתחים דברים יותר מורכבים וגובים יותר כסף....
&nbsp
 

urilei

New member
וואלה, אני ממש בספק אם זה נכון

בסופו של דבר, מה שהתוכנה החינמית שהצעת לסמארטפון (מ"מרום" יומיים - היא ממש מצוינת! תודה!) עושה מול גוגל ומה שעושה כלי שעולה 700 שקל לחודש, זה אותו הדבר כמעט. ההבדלים נעוצים במה שכל תוכנה עושה אחר כך עם הנתונים האלה וזה כבר לא קשור לשינויים שגוגל עושים.
אני חושב שאם תיתן לי עכשיו משימה תכנותית לבצע חיפוש בגוגל ולהחזיר לך תשובה באיזה מיקום האתר שלך נמצא זה לא ייקח לי יותר מכמה שעות של עבודה ואולי הרבה פחות מזה.
 

yoni141

New member
יש תוכנה ישראלית חינמית מצויינת כנס

כנס לאתר www.kolyom.co.il
תרשם חינם ואתה מסודר.

תוכנה שנותנת (לפחות כעת) בחינם מה שאחרות נותנות בהרבה כסף ...
 

WebClub

New member
מכיר, לא תמיד מדוייק

לדעתי היא לא נותנת מיקומים בזמן אמת אלא מושכת מהקאש של גוגל, תקן אותי אם אני טועה.
 

yoni141

New member
יש לה פה ושם בעיות אבל יחסית זה כלי ממש טוב

היא לא רצה בזמן אמת - היא רצה מתי שבא לה אבל הם רושמים מתי זה רץ
וזה נכון למועד הריצה ... שזה בהחלט סביר

כמו כן הם לא מתמודדים טוב עם תוצאות לוקליות - הם סופרים את זה כתוצאה
ואז יוצא שאיפה שיש תוצאות לוקליות יש פספוס של 3 מקומות ...

אבל שוב, ביחס לתוכנה חינמית - זה מצויין
 
למעלה