הפנייה או הסרה

הפנייה או הסרה

בכלי מנהל האתרים תחת בעיות סריקה יש לי למעלה מ 130 לא נמצאו. ב"קושרו מ" אני רואה חלק מהכתובות שייכות לאתר הישן לכן נראה שגוגל עדיין סורק אותן.
כמו כן יש כתובות של "קושרו מ" שגם הן 404.

האם כדי להסיר אותן או להפנות אותם לדף ספציפי בחדש?
 
404 זה לא בקיא מכמה סיבות

מלבד זאת ניתו לנצל את הכוח של הדפים שהיו קיימים פעם באתר כיוון שיש להם מיקומים ויש אליהם תנועה.
לכן מומלץ מאוד לבצע הפניות 301.
אם מדובר באותו האתר בדיוק רק במערכת שונה (לא נישה שונה לחלוטין) זה לא בעיה כלל.
סביר להניח שאותם הדפים קיימים בכתובת אחרת באתר החדש. אם לא ניתן אז ניתן להפנות לדף הקרוב ביותר או לקטגורייה של אותו הנושא.
אם מדובר בנישה שונה לחלוטין תפנו לדף הבית את כל עמודי 404.

בהצלחה!
 

WebClub

New member
קצת חולק עליך - זה באמת תלוי פרטנית במקרה

404 לא בריא רק אם ה404 מקושר בתוך האתר שלך, לדוגמה עמוד מסויים שאינו נמצא (404) מקושר מהתפריט או מעמוד אחר שכן נמצא, זה מאד לא בריא ויכול להשפיע מאד על הדירוג שלך.
&nbsp
מצד שני, גוגל מכירים בצורך של אתר להתחדש, למחוק תכנים ולחדש כל הזמן, לכן גם נוצר עמוד 404 ... הם גם אומרים שזה לא משהו רע אם מחקת תוכן שאתה לא צריך או לא רוצה.
&nbsp
אז כן, אם יש לך מוצר דומה ניתן להעביר אותו ב 301 לעמוד הרלוונטי , או עמוד שמקבל קישורים טובים כן הייתי מפנה אותו, אבל סתם להעביר עמודי 404 לדף הבית? לדעתי האישית יותר פוגע ממועיל...
&nbsp
נאמר עמוד הבית שלי מקודם על קוסמטיקה והייתה לי נישה של בשמים באתר שגם קודמה כמו שצריך עם קישורים לעמוד הבשמים, לאחרונה החלטתי שאני לא רוצה יותר למכור בשמים והפסקתי עם זה, מחקתי את כל הפריטים והקטגוריה, נוצרו לי 50 דפי 404 , לפי ההמלצה שלך אני אמור להעביר אותם בהפניה ל 301.... מה יעזור לי שעמוד שמדבר לדוגמה על בושם 212 לגבר יפנה אל עמוד הבית?
זה יעלה לי את אחוז הנטישה, כי במקום להגיע לבושם שאותו בן אדם חיפש בגוגל הוא הגיע לעמוד קוסמטיקה... וזה יכול גם להביא לי קישורים שלא קשורים למה שאני מקדם... כמו בושם לגבר 212 שהיה לאותו עמוד שנמחק ועכשיו מפנה לעמוד הבית ....
&nbsp
יותר נזק מתועלת....
 
למעלה