ג'ון דיברתולומיאו שוב נפצע וסיים את העונה

ORIZACKEN1

New member
ג'ון דיברתולומיאו שוב נפצע וסיים את העונה

קפטן מכבי FOX תל אביב ג'ון דיברתולומיאו נפצע ברגלו לאחר שביצע תנועה חדה במהלך האימון. השחקן סובל מקרע חלקי בגיד אכילס ולא צפוי לשוב לשחק העונה. החלמה מהירה ג'ון. http://www.maccabi.co.il/news.asp?id=7618
 

דיברגנט חדש

Well-known member
מכבי ת"א: דיברתולומאו גמר את העונה

הקפטן שסבל מפציעה בכתפו סובל כעת גם מקרע בגיד אכילס, ולא יוכל לעמוד לרשות הקבוצה במשחקים שנותרו. ספרופולוס: "לא התאמנו שלושה חודשים, זה מסוכן מאוד לבריאות השחקנים. העתיד של ג'ון די איתנו". המנכ"ל מרכוס: "השחקנים ביטאו מצוקה, זה לא נגד המינהלת"
 
כמה הבדלים

הפציעה הראשונה של ג'וני די היא בשרירי החזה אם אני לא טועה , שמבחינת כדורסל , אפשר לחזור ממנה טוב, אלה הרגליים שבדרך כלל הורסות את הקריירה. הפציעה השניה של ג'וני היא היותר בעייתית , ממה שאני זוכר קרע חלקי באכילס לא נשאר חלקי. ואז זה ממש עונה שלמה החלמה. גיא בזמנו היה ילד הפלא של הכדורסל הישראלי , היה לו מעמד רציני במכבי והוא היה הרכז הראשון , מכבי למעשה סיימה איתו רק אחרי הפציעה השניה בברך השניה אחרי שחיכתה לו עונה שלמה להחלים. המצב של ג'וני אינו כזה , הוא שחקן מאד מוערך , אבל לא מרכזי כמו שגיא היה, לא שיש לו תחליף שאפשר להרים בשלוף , היחיד שלטעמי מתאים לשאיפות של מכבי בעמדות הגארד היום הוא ים מדר ואני לא חושב שהוא יגיע למכבי לפני שינסה אנ בי איי
 

ORIZACKEN1

New member
אכן, פציעה מאוד מטרידה

הרבה שחקנים גם בכדורסל וגם בכדורגל סבלו ממנה ואולצו גם לפרוש נקווה שהוא יחזור חזק יותר, דיברתולמואו שחקן שאני אישית מאוד אוהב וחושב שהוא דרק שארפ הבא שחקן של המועדון והאוהדים שצריך לסיים את הקריירה במכבי.
 

ORIZACKEN1

New member
אל תגזים

יש שחקנים שחזרו מפציעות קשות והמשיכו לשחק שנים אחר כך היום הרפואת ספורט מאוד מפותחת .
 
קשה לי למצוא דוגמא לשחקן שהחלים מפציעות ברך כאלה

והמשיכו בקריירה כרגיל. בדרך כלל זה מבוא לקרע מלא, ואז שלום שלום לרמה שהיתה קודם.
 

ORIZACKEN1

New member
אגב לג'ונדי אין חוזה במכבי לעונה הבאה

יהיה מעניין לראות אם מכבי תציע לו חוזה בכלל עקב הפציעה?
 
טוב , אז כמה טעויות שלי

1- לא זוכר למה נתקעתי על פציעה בברך, הפציעה שדווחה היתה קרע חלקי בגיד אכילס שהוא הגיד האחורי מהעקב ומעלה. עם בעיות בגיד אכילס קשה גם ללכת. אבל מסתבר בדיווח מאתמול שקרע אין , לא שלם ולא חלקי , אז זה חדשות טובות גם אם כל בעיה בגיד אכילס זה לא חדשות טובות. 2- השוואה לגודס כתוצאה מכך לא נכונה כי גודס היה פצוע בברכיים. זה משנה לגמרי את התמונה , אני מניח שמכבי תחכה עד לתום העונה לראות איך הוא מתקדם ואם הוא יהיה בסדר , היא תציע לו חוזה ,הוא אמור להיות בריא לתחילת שנה. אבל אם הוא בנה על העלאה , הוא יכול לחשב מסלול מחדש.
 

dark happy shadow

Member
מנהל
מסכים איתך
אני גם לא מכיר יותר מדי שחקנים שחזרו לרמה טובה אחרי דבר כזה
 
למעלה