רשמית: טאריק בלאק שוחרר ממכבי

ORIZACKEN1

New member
רשמית: טאריק בלאק שוחרר ממכבי

מכבי FOX תל אביב וטאריק בלאק סיכמו על סיום דרכו של הסנטר במועדון. מכבי מבקשת להודות לבלאק על תקופה יפה, רגעים נהדרים בצהוב-כחול ועל אליפות מתוקה בעונה שעברה. בהצלחה! טאריק בלאק: "אני רוצה להודות לבעלים, הנהלה, לצוות המקצועי, החברים לקבוצה והאוהדים על תקופה נפלאה בתל אביב. יאללה מכבי!". http://www.maccabi.co.il/news.asp?id=7600
 
הסיפור האמיתי הוא לא הפציעה אלא הגישה

הבחור אולי חביב ונחמד, אבל פטפטן וקשקשן וחרטטן ולא שם את הכסף איפה שהפה שלו, מדבר על ערכים ונאמנות ומקצוענות, אבל הפגין מעט מאד מזה במכבי. שחקן עם הרבה פוטנציאל אבל חשק ככה ככה , הרבה כח אבל אגרסיביות רק כשמתחשק שלו. לא אגיד שלא היה פצוע , אבל כן אגיד שאם היה מקצוען היה עובד קשה לחזור, והוא לא. יכול להיות שהיה לו קשה רחוק מהקוסקוס של אמא , יכול להיות שהיה לו קשה לשאת את המחשבה שהוא לא באנ בי איי, ככה או ככה , משלמים לך ראבאק. שיחק משחקים עם מכבי בלי הפסקה ובסוף אפילו למכבי נמאס.
 

ORIZACKEN1

New member
כנארה שמכבי יודעת כבר שהיורליג לא יחודש העונה

ומנסה לחסוך בעלויות לקראת העונה הבאה, לליגה כאן בישראל מספיק האנטר סטדומאייר ג'ק כהן וקאלוירו כשחקני פנים בשביל לזכות באליפות.
 

ORIZACKEN1

New member
הוא התכוון לשחרור של ריינולדס

ושאין גיבוי להאנטר עם השיחרור עכשיו של בלאק, אז עניתי שאין צורך כי כנארה שאין יורוליג ולא צריך כול כך הרבה זרים בשביל הליגה הישראלית.
 
זה תהיי חרפה לשחק בליגה בכל מצב

אחרי כל מה שהיה. הלעג והבוז שמכבי תקבל, כולל שיפוט אנטי בכוונה וזלזול, תאלץ את מכבי לעשות את כל מה שחיים אוחיון ידרוש בשנים הבאות
 

ORIZACKEN1

New member
ללא ספק

אני מאלה שחושבים שמכבי היתה צריכה לעזוב את הליגה הישראלית ממזמן שהתחילו כול החוקים האנטי ספורטיבים בשביל לקחת למכבי את האליפות, לא מגיע לבעלי הקבוצות שרק רוצים לדפוק את מכבי להנות מכך שמכבי מחזיקה את הליגה הישראלית על הכתפיים שלה, כול הספוסנרים זכייני השידור זה בגלל מכבי בלי מכבי קבוצות כאן יקרסו והליגה הזאת תהפוך לליגה ברמה של כדוריד לא מעניינת בלי כסף וחצי מקצוענית.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אכן, לליגה שלנו, הוא מיותר

לדעתי, מכבי לקחה הימור כי עפ"י מה שהתשקורת פימפמה כל הזמן (ניתן לראות חלק בתת שרשור כאן), היורוליג היה אמור כן לחזור
 

דיברגנט חדש

Well-known member
זה לא מדויק

בדקו שהוא שיחק, מכבי שמרה על התוצאה שלה, לפעמים אפילו צימצמו את הפער ולפעמים גם ברחו.
 
בדקת? אפשר לינק?

לדעתי בשקלול , בליגה, ג'ייק נותן יותר יתרונות ממנו , ואמארה שישלים את ג'ייק , אם יואיל לתת את ישבנו המלכותי בהגנה , יהיה בסדר. נכון שלג'יילן יתרון כלשהוא עליהם אם מתחשק לו באיזה מהלך להיות קצת פחות חרגולי מהסטנדרטי אצלו , אבל הוא לא עקבי , הוא מוגבל מאד באספקטים בהם הוא תורם, והוא עלה להם 20K כשהוא וג'קסון הדברים היחידים שאפשר לקצץ בלי בעיות. ותכלס , שניהם לא קנו את המקום שלהם.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הסכמתי איתכם לגבי הליגה, אך אם היו חוזרים ליורוליג זה לא היה

מספיק. &nbsp בהחלט בדקתי, ראיתי את כל המשחקים והזיכרון שלי טוב מאוד, הוא נתן דקות מנוחה יקרות מפז להאנטר ואילו סטודמאייר לא הביא תוצרת והחלף במהרה לפני שיספיק לדרדר את המצב. &nbsp ג'ייק כהן היה מעולה בתקופה לפני שהביאו את ריינולדס, אך זה בגלל שהקבוצות לא הכירו אותו ולכן לא קיבלו הנחיות איך לשתק אותו. מזל שזה היה רק 2-3 משחקים אחרת זה לא היה נגמר בטוב.
 
ריינולדס שחקן מאד מוגבל

כהן הפסיק לקבל דקות כשריינולדס הגיע , לא כי ריינולדס תותח , אלא כי הוא חזק. אבל אם רק הליגה נשארה , אפשר להסתמך על כהן שהוא רבגוני מאד, ותורם יפה בליגה. ריינולדס לא טוב מספיק בשביל להמשיך להוציא עליו כסף. אם כבר יש חור בכיס, שם המקום להתקמצן
 
למעלה