רשמית: ליגת העל תחודש.

סראתי בכמה אתרים שהם כבר

סגרו ואפילו בראיינט בארץ. מכבי לא מוציאה רישמי רק לסקוטי בגלל השמועות שהוא הולך למילנו
 

ORIZACKEN1

New member
צודק

אין כבר סגר כול האנשים בקניונים בעבודה בים למה הוא ושאר שחקני הליגה צריכים להיות בבית סגורים חודשיים כמו חיות בכלוב ? אני מבין את הדאגה בגלל שהם באים מארצות הברית ששם הקורונה עדיין משתוללת אבל יש לזה פיתרון שיעשו להם בדיקה בכניסה לארץ מי שיש לו שיכנס לבידוד ומי שאין לו אז הוא כמו כול אזרח ישראלי יכול להסתובב חופשי בחוץ, לצאת לאימונים כן וללכת לים או לקנות בסופר כמה דברים זה לא איפה פה ההיגיון .
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הקלות לכדורגלנים ולכדורסלנים בתנאי הבידוד

כפי שנחשף ב-ynet: משרד הבריאות אישר שורה של הקלות, וביניהן יציאה להתאווררות של עד 100 מטר מחוץ לבית ואירוח שחקנים מהקבוצה, זאת אחרי תלונות רבות של השחקנים, שחלקם אף הפרו את תנאי הבידוד
 

דיברגנט חדש

Well-known member
השחקנים התלוננו, הבדיקות והבידוד ייבחנו מחדש

בפגישה עם המשנה למנכ"ל משרד הבריאות ומינהלת הליגה הביעו שחקני ליגת העל את דאגתם לנוכח ההחלטה לא לבצע בדיקות קורונה. עומרי כספי: "ניפגש כל השחקנים ביחד ונקבל החלטות משלנו". המינהלת: "כל קבוצה תוכל לנהוג כרצונה בנוגע לבדיקות"
 

דיברגנט חדש

Well-known member
כספי: "בקשת המינהלת לבידוד לא אנושית"

קפטן מכבי תל אביב והישראלי הבכיר בליגה הוציא הודעת תגובה חריפה לחילופי הדברים האחרונים עם המינהלת: "חודשיים ללא בדיקות קורונה? אבסורד. הטענה ששחקן שלא מתאים לו יכול לעזוב מזכירה משטרים אפלים". במינהלת שוקלים לקנוס אותו על דבריו. שחקן בליגה: "יש שחקנים שעושים מה שבא להם ומסכנים את האחרים"
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הפרו את הבידוד: קלויארו וסנדי כהן תועדו בבר


על רקע תלונות שחקני מכבי ת"א בנוגע לבידוד, 2 מהם נצפו בבר PANA PO'O בדיזנגוף. מנהלת הליגה מאיימת בקנסות: "אחריות האכיפה מוטלת על הקבוצות"
 

ORIZACKEN1

New member
הפסקה ומשחק אחד ברבע: המתווה של מכבי למנהלת

סוף למחלוקת בכדורסל הישראלי? המועדון הצהוב הודיע שהעביר למנהלת הליגה תוכנית שבמסגרתה תשלב את חידוש המאבק בזירה המקומית יחד עם היורוליג. כל הפרטים בפנים https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=274&docID=341453 https://m.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=274&docID=341456 ג'ק כהן: המנהלת כולאים אותנו https://m.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=274&docID=341437 סקוטי ווילביקן נגד המנהלת אני לא נשאר בבית https://m.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=274&docID=341423
 

דיברגנט חדש

Well-known member
דיברתלומאו חזר לאימונים, בוצעו בדיקות קורונה

חדשות טובות במיוחד למכבי תל אביב אתמול (רביעי) ממש רגע לפני שעונת 2019/20 בליגת ווינר סל חוזרת לפעילות מלאה. אחרי חצי שנה בחוץ, ג’ון דיברתולומאו חזר להתאמן עם הקבוצה, כאשר האימונים בשלב זה נערכים ללא מגע.
 
כנראה הבדיקות בשביל היורוליג כי לליגה

אסור לעשות כאלה לפי גרוטו. ביורוליג ביקשו ואולימפיאקוס הספרדיות ואנדולו עושות כאלה
 
למעלה