האם מכבי תל אביב סוף סוף מצאה מחליף לבלאט

dark happy shadow

Member
מנהל
האם מכבי תל אביב סוף סוף מצאה מחליף לבלאט היורש: האם מכבי תל אביב סוף סוף מצאה מחליף לדיוויד בלאט?

מאמן אחרי מאמן לא הצליח להיכנס לנעליו של דיוויד בלאט במכבי תל אביב. אחרי השבוע האחרון, נראה שיאניס ספרופולוס משנה סוף סוף את המגמה הזאת, בזמן שאולימפיאקוס שאותה מחץ עדיין לא מצאה לו תחליף

https://sports.walla.co.il/item/3321150

יש לי הרגשה שמשהו רוצה לצייר תמונה שספרופולוס באמת עשה שינוי למרות שמכבי לא הצליחה לנצח עד עכשיו קבוצות חזקות ביורוליג.
 

ORIZACKEN1

New member
אתה רק מתלונן כול הזמן כיאלו אתה מחכה להפסד של מכבי בשביל להגיד אמרתי לכם מכבי קבוצה חלשה שמנצחת במזל ובגלל שהיריבות חלשות פצועות ובכושר לא טוב, מכבי משחקת טוב בלי קשר למצבם של הקבוצות היריבות שום דבר לא קל ושום קבוצה לא באה להפסיד תן קצת קרדיט למאמן ולשחקנים מי שרואה ומבין קצת כדורסל רואה שיש כאן קבוצה אולי לא טופ יורוליג אבל קבוצה מאומנת שבאה לעבוד כול משחק.
 

ORIZACKEN1

New member
אין שום דחף מיכוון שמכבי לא הולכת להביא לפה את אוברדוביץ בלאט מסינה או איטודיס אז ספרופולוס הוא האופציה הכי טובה שיש לדעתי בשוק המאמנים או שאתה מתגעגע לספאחיה טבק ובגצקיס.
 

דיברגנט

New member
אני לא מתגעגע לכלום, רק חושב שאפשר עוד לחכות ולהיות יותר
חכמים, כי הוא לא הולך לסגור חוזה בתחילת העונה עם קבוצה אחרת.
 

Equilibrium1

New member
"הוא לא הולך לסגור חוזה בתחילת העונה עם קבוצה אחרת"
בדיוק לפי הלך המחשבה הזאת , טייריס רייס עזב לבסוף , אתה בטח חושב שיאניס הוא פראייר , שימתין למכבי בעוד קבוצת נעוריו גוססת ותציע לו עולם ומלואו שיחזור (אולימפיאקוס) , בכלל אני לא מבין מה הבטחון הזה , מאיפה הוא מגיע , ולאיזה מטרה הוא משמש , סוף סוף אחרי שורה של מאמנים כושלים בני כושלים , מכבי מצאה מאמן שהוא גם בן אדם , גם מסוגל לעמוד מול ההנהלה ולדרוש שחקנים , גם מאמן מצויין , וגם מחזיק ב DNA של מכבי , ואתה כמו דני פדרמן ושות' חושב שהשמש זורחת מהתחת של מכבי , שכל שועי העולם ממתינים בתור לתפקיד. יש לך מאמן ביד? מרוצה ממנו? תשאיר אותו לכמה שנים פה , ואל תחשוב ששאראס או אובראדוביץ' ממתינים לטלפון מפאקינג דני פדרמן.
 
למעלה