נחתם בין מנהלת הליגה לארגון השחקנים ל 5 עונות

dark happy shadow

Member
מנהל
נחתם בין מנהלת הליגה לארגון השחקנים ל 5 עונות
הסכם חדש נחתם בין מנהלת הליגה לארגון השחקנים לחמש עונות

ההסכם שיוצר הפרדה בין ישראלים למתאזרחים, ייכנס לתוקף החל מעונת 2020/21. שמואל פרנקל: "ייתן שקט נפשי לשש שנים". ניר אלון: "נתנו הזדמנות בלתי רגילה לשחקן הישראלי לשוב לקדמת הבמה"

https://sports.walla.co.il/item/3315628

ההסכם קובע כי החל מהעונה הבאה תוכל כל קבוצה לרשום בסגל עד חמישה זרים ושלושה מתאזרחים. הקבוצות יוכלו לרשום רק שני מתאזרחים שמשחקים בישראל פחות מארבע שנים, ויחוייבו לרשום לפחות ארבעה שחקנים שגדלו במחלקות הנוער השונות. כמו כן, על רישום של כל מתאזרח "חדש" תשלם קבוצה קנס כספי, ועל רישום של חמישה זרים בטופס במהלך העונה תשלם 350 אלף שקלים. אם הקבוצות יבחרו לרשום רק ארבעה או שלושה זרים יזכו למענקים כספיים.

הסכם רע לשחקן הישראלי וכנראה לא חוקי, כי מתאזרחים נפגעים ממנו ובמידה ומתאזרח יגיע עם זה לבג"ץ הוא יבוטל כנראה ושחקנים צעירים סתם יחממו את הספסל בליגה הבכירה בקנה מידה יותר גדול מאשר עם החוק הרוסי. אירגון השחקנים לא חושב על עתיד הספורט הזה בישראל אלא על הכיס של השחקנים כיום בלבד כמו עם החוק הרוסי שוב.
אני מקווה שראשי מכבי יעזבו את הליגה המקומית בסוף העונה הקרובה ויתנו לאירגון השחקנים טעימה מה קורה כאשר חצי מהזכויות שידור לפחות נעלמות ואז נראה את אלון, נאור ואת החברים שלהם מאבדים חלק יפה מהשכר שלהם...
 

ORIZACKEN1

New member
החוק להחלשת מכבי
גועל נפש נמאס כבר עושים אין ספור חוקים רק בשביל לדפוק את מכבי, צריך לשקול ברצינות לעזוב את הליגה .
 

dark happy shadow

Member
מנהל
החוק עושה ל מכבי וירושלים נזק ו גומר את עתיד הענף
כל קבוצה שתצא למפעל נחשב באירופה, כל עוד היא רשומה בליגה המקומית, תהיה צריכה לשלם כפול והסגל מכבי א ומכבי ב, כנראה יעלה לנו פחות כסף בסוף, מאשר להחזיק 4 צעירים וכל השאר...
&nbsp
מכבי צריכה למצוא ליגה אחרת שהיא נחשבת מקומית על פי היורוליג ולוותר על הליגה בישראל. בלי זכויות שידור שהם מקבלים בזכות מכבי בליגה, איגוד השחקנים יאבד את הכוח שלו, אבל הנהלת מכבי לא תסכים לזה.
 

ORIZACKEN1

New member
יפגע בכול מי שמשחק גם באירופה
כי צריך סגל ארוך יותר כי יש יותר משחקים וצריך יותר מ 5 זרים כי הם עושים את ההבדל לא הישראלים, העסקנות והשנאה למכבי ניצחה את המקצועיות והמקצוענות, ראשי מכבי צריכים לדון בכבוד ראש אם לעזוב את הליגה הישראלית.
 
למעלה