ליגת העל מחזור 31: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א.

ORIZACKEN1

New member
בתום הארכה מכבי מנצחת בדרבי.

משחק לא טוב של מכבי שנגררה לכדורסל הרע של הפועל ושמטה יתרון גדול בסיום המשחק, דיאנדרה קיין הותקף על ידי אוהדי הפועל ת"א שזרקו עליו מקלות וירקו עליו גם קיין עצמו צריך להבין ששחקן לא אמור להתעסק עם קהל.
 

dark happy shadow

Member
מנהל
הקהל של הפועל כל פעם עושה את זה
השופט היה צריך לפזר את כל הקהל שלהם ברגע שהיו שירי שואה.
קיין הורחק ושם זה נגמר איתו, אבל הקהל של הקבוצה הזאת אסור לו להיות עם מכבי באותו אולם.

אם הפועל יהיו מול מכבי בפיילאוף ונקווה שהם לא יגיעו לפלייאוף, מכבי חייבת לדרוש סידרה בלי קהל ויותר מזה אין קהל מול הפועל בכמה שנים הבאות.
כבעלים של מכבי ברגע שמתחילים שירי שואה ובטוח אחרי שהם עשו מה שעשו, אני אומר לשחקנים שהמשחק נגמר באותו רגע ואז למנהלת הליגה יש בעיה, כאשר יש סידרה שלמה בלי קהל.

20 שנה והקהל שלהם רק נהיה יותר גרוע ואני זוכר משחק שהשופט שלח את הקהל שלהם באוסישקין באמצע דרבי החוצה ובצדק. להפועל תל אביב אסור לשחק עם קהל מול מכבי, כי זה לא בטוח למכבי ולאוהדים שלה.
 

ORIZACKEN1

New member
אכן אוהדי הפועל ת"א זה המיץ של הזבל.

שירי שואה ונצאה זה כבר חלק מהשגרה אצלם מה שמעצבן ולא מובן שההנהלה שלהם בראשות רמי כהן מגבה אותם ומסיטה את האש למכבי, יש סרטון בספורט 5 שרואים בבירור שאוהד הפועל תוקף באלימות פיזית איש סגל של מכבי ואדון רמי כהן אומר שלא היו דברים מעולם עד מתי המנהלת והמשטרה יתנו לזה יד כול משחק שם זו מלחמה?


אוהד הפועל תוקף את פיזיורתפיסט מכבי בדרבי

https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=274&docID=315132&lang=he
 

ORIZACKEN1

New member
מכבי מאיימת לא לעלות לשחק באולם של הפועל.

https://m.sport5.co.il/Articles.aspx?docID=315196&showHeader=false




צעד נכון ומתבקש של ההנהלה של מכבי יש גבול לכל דבר אוהדי ואנשי ההנהלה של הפועל ת"א עברו כול גבול אם המשטרה והמנהלת לא יכולים לערוב לביטחונם של אנשי מכבי אין למכבי מה לחפש שם, אתמול זה נגמר ביריקות על קיין וסטירה של איש סגל של מכבי משחק הבא זה יכול להיגמר בדקירה ואסון כבד.
 

dark happy shadow

Member
מנהל
הפועל קבלו עונש מצחיק שוב
אם נהיה מולם בפלייאוף חייבים לדרוש סדרה של משחקים בלי קהל. לא שווה לסכן חיי אדם כאשר המשטרה, בתי המשפט והנהלת הפועל נותנים לזה להמשך.
 

ORIZACKEN1

New member
אני מאוד מקווה שהמכתב ששלחה מכבי למנהלת ילקח ברצינות.

הן על ידי המנהלת והן על ידי מכבי עצמה שלא תתקפל פתאום אני חוזר ואומר יהיה אסון אוהדי הפועל מוסטים ושונאים את מכבי בצורה שאי אפשר לתאר ולא חסר הרבה ששחקן או איש צוות של מכבי יפגע פיזית.
 

dark happy shadow

Member
מנהל
רבע גמר דווקא מול הפועל תל אביב
אני מקווה שמכבי תעמוד על שלה לשם שינוי.
&nbsp
אני מקווה שתהיה סדרה בלי קהל ואז נראה את הקהל של הפועל קונה מנויים
 
למעלה