סימפוניה בצהוב: סרט חדש על מכבי.

dory141

New member
ראיתי הערב בספורט 5+

איזה שחקנים היו בעונות האלה למכבי- שאראס, וויצי'ץ', באסטון, בורשטיין, פארקר, שלף, שארפ ועוד. באותה הזדמנות, שאלה לכולם: מה מייחד מכבי של אז, בהשוואה לשנים שאחרי, כולל האליפות הבודדת בעידן בלאט כמאמן ראשי (2014)? איכות האימון, האצלת סמכויות בהנהלת הקבוצה , יותר ישראלים, זרים ברמה גבוהה, יותר תקציבים מהספונסרית עלית, שידורים שעדיין היו בערוץ הראשון, מבנה היורוליג, צירוף של כל הגורמים או אף אחד מהם?
אני פשוט שואל, ככל אוהדי הקבוצה, מה צריך לעשות כדי להחזיר את אחת מענקיות הכדורסל של אירופה בכל הזמנים לגדולתה? הכי קל זה להיטפל לניקולה וויצ'יץ', אבל הוא רק קצה הקרחון. התשובה הרבה יותר מורכבת.
 

ORIZACKEN1

New member
קבוצה של פעם ב 50 שנה.

אז זו היתה מכבי הדורסנית שלא מתפשרת שמעון היה חזק מאוד בהנהלה יד אליהו היה מבצר אלו תקופות אחרות , אז היה קל להביא זרים טובים בקצת כסף מה שנקרא ''גינבות'' זה טרום כניסת הכסף הגדול מסין שחקנים חיפשו רק לשחק תוסיף את צמד המאמנים הטוב באירופה פיני ובלאט מכבי היתה מכונה על המגרש, היום בשביל לבנות סגל שיגיע רק לפליאוף אתה צריך הרבה כסף ולריב על כול שחקן טוב עם 3 קבוצות, הכסף נהיה מאוד משמעותי במיוחד בפורמט הזה של היורוליג שהוא ממש רצחני ומכבי בעניין הזה נשארה מאחור .
 

dory141

New member
סין?

עד כמה שידוע לי, כדורסלנים עדיין לא נוהרים לליגה הסינית לפרקי זמן ארוכים, בהיקפים שזהים לכדורגל. אבל שאר הסיבות שציינת בהחלט נכונות.
 

dark happy shadow

Member
מנהל
הטראומה של מכבי ת"א
אגדה שהייתה באמת: "סימפוניה צהובה" היא הטראומה של מכבי ת"א
זו הייתה קבוצה כל כך מרשימה, עם נס כל כך אלוהי, שמאז שום דבר כבר לא מצליח לגעת באוהדיה. "סימפוניה צהובה", הסרט החדש על מכבי תל אביב הגדולה ההיא, ממחיש הרבה דברים על כדורסל, החיים ומכביזם
&nbsp
https://sports.walla.co.il/item/3219315
&nbsp
 
למעלה