רמי כהן: "מכבי כל היום מתעסקת בנו"

dark happy shadow

Member
מנהל
רמי כהן: "מכבי כל היום מתעסקת בנו"
רמי כהן: "מכבי כל היום מתעסקת בנו", רפפורט: "השירה נגד פנאן? שאלה של מוסר"
האנשים החזקים בהפועל תל אביב מגיבים בראיון זוגי לסערת הדרבי ("מכבי ספינולוגים, גונבי דעת")

https://sports.walla.co.il/item/3217903

אחרי שקוראים מה שה 2 אומרים, אפשר להבין למה הקהל של הפועל עושה מה שעושה כמעט בכל דרבי. אם נביט בתחום הכדורגל במכבי חיפה ובית"ר ירושלים רואים שהקבוצות נלחמות בקהל שלא מתנהג בהתאם בניגוד להפועל תל אביב בכדורסל לא עם הפועל המקורית ולא הפועל ב עם ההנהלה החדשה.
אישית הייתי מבטל את הפועל בכדורסל בלי אופציה לחדש אותה בגלל הסיפורים שחוזרים עם מזרחי, שלף, משפחת פנאן, שחקנים אחרי של מכבי וכל מה שקשור ל"אהבה" שלהם למכבי. יום אחד זה לא הולך לעצור בשירים שרק הקהל הזה שר או איום בטלפון בלבד ואז מה ה 2 האלה יגידו?! אני מקווה שהפועל ב תעלם כמו המקורית בגלל אותם אירועים שחוזרים על עצמם דרבי אחרי דרבי.
 

dory141

New member
ממש לא מקווה שתיעלם, אלא שתיענש
אם הנהלת הפועל הייתה נלחמת בחוליגנים ומגנה אותם, אז זה היה משהו אחר. במקרה הנ"ל, המנהל שלהם הוא עצמו אדם מתסיס ומעורר מחלוקת. על כך מגיע להם להיענש- קנס, הפחתת נקודות, הורדת ליגה או כל אמצעי ענישה אפקטיבי אחר.
 

geashono

New member
מדובר בקבוצת אוהדים
כך שמבחינתם,אותם אוהדים הם אחים שלהם.
לכן צריך להעניש אותם בחומרת יתר ,עד שיבינו שזה או אותם אוהדים או הקבוצה.
 

ORIZACKEN1

New member
שתי שקרנים. מכבי מתעסקת בהם רק שיש דרבי והקהל העברייני שלהם שר שירי שואה ונצאה למוני פנאן ז"ל ולשמעון מזרחי, יעשו טוב זוג הליצנים כהן ורפפורט שיכולים רק לצחצח להנהלת מכבי את הנעליים שיחנכו את הקהל שלהם שמרשה לעצמו לבזות את זכר השואה.
 
למעלה