שובה של מכבי ב'

dark happy shadow

Member
מנהל
שובה של מכבי ב' שובה של מכבי ב': לוח הזמנים התובעני של מכבי תל אביב רק יחריף
בשיחות פנימיות מכבי תל אביב כבר משתמשת בעייפות כתירוץ, אבל זה עוד כלום לעומת האתגר שמחכה לה בעונה הבאה: משחק כל שלושה ימים. איך השחקנים יתמודדו עם המצב ה"לא שפוי", ולמה תוכנית הפיצול נראית פתאום כמו רעיון לא רע. אור שקדי על כאב הראש של קבוצות היורוליג

https://sports.walla.co.il/item/3216544

מצד שני שמענו על זה עם פייקניוז העונה מיד אחרי הזכייה בכאילו אליפות בישראל וכמובן לא נשכח שמכבי בי עולה עוד כסף מה שלא בטוח יש לבעלי המניות או שהם לא רוצים לפתוח את הארנק. לא הייתי נותן לזה משקל עד שלא נראה את הארנק של בעלי מניות נפתח או בעל בית חדש עם ארנק מתאים. התיזמון גם יכול להיות קשור לחידוש המנויים.

אישית אני נמצא בתל אביב קרוב לכל יום מ א ועד ה ואני לא מחפש בכלל כרטיס כל עוד ניקולה ובעלי הבית לא עושים שינוי של 180 מעלות אמיתי או בעל בית חדש עם ארנק מתאים לפורמט החדש של היורוליג.
 

nu11

New member
dark happy shadow
לא רק למכבי יש לכל קבוצות היורוליג בעיה בעונה הבאה אם מספר הקבוצות יגדל
&nbsp
אפשר לשכוח מ - 2 קבוצות אין למכבי את הכסף לזה
&nbsp
אם מכבי פורשת מהליגה הישראלית גם הרבה אוהדים יפרשו ממנה
&nbsp
ולכן
&nbsp
1. מכבי צריכה להיאבק ביורוליג כנגד לוח הזמנים המטורף שלה
&nbsp
2. מכבי צריכה - " לפרוש " - מהיורוליג ולעבור לליגה אחרת שבה יש לוח זמנים
&nbsp
שפוי יותר
&nbsp
3. מכבי צריכה לפרוש מהליגות החיצוניות ולהתרכז אך ורק בליגה הישראלית .
 

ORIZACKEN1

New member
מה שאתה כותב פה יביא לסופה של מכבי.
הירוליג זה חזות הכול במכבי, בלי היורוליג אין מנויים אין ספונסרים אין זכויות שידור למעשה אין מכבי זה כמו שתבקש מברצלונה בכדורגל לוותר על ליגת האלופות ולעבור לליגה הישראלית .
 

דיברגנט

New member

מכבי ת"א צריכה להשתמש בנוער שלה בשביל הליגה הישראלית, כמו אבדיה.
 

nu11

New member
ORIZACKEN1
כלומר מכבי בעצם - " שבוייה " - של היורוליג
&nbsp
או -
&nbsp
אפשר אפילו לומר - " שפוטה " - של היורוליג .
 

דיברגנט

New member
בהחלט
זה מה שמייחד אותה על פני שאר קב' הליגה הישראלית ולמרות שהיא גרועה, עדיין מוניטין העבר טרם נמחק.
 

ORIZACKEN1

New member
לא היא לא. היורוליג זאת הליגה הבכירה של אירופה בכדורסל עם המועדונים הכי גדולים ביבשת ושם מכבי צריכה לשחק כיאה למועדון עם 6 אליפויות אירופה אתה מדמיין את מכבי משחקת במפעל העלוב של פיב"א עם 3000 אוהדים ביציע ? נכון שיש עומס משחקים אבל זה לא דבר שאי אפשר להתמודד איתו להזכיר לך שמכבי לפני 7 שנים שיחקה בשלושה מסגרות יורוליג ליגה ישראלית וליגה אדריאטית, אם מכבי תבנה קבוצה טובה ומאוזנת היא תצליח ולא ידברו על עיפות וכול מיני תירוצים אחרים.
 

yanivya2

New member
רעיון מכבי א' ומכבי ב'
אני הגיתי את רעיון שתי הקבוצות ושלחתי למכבי הרבה לפני שזה התפרסם כרעיון של מכבי... בכל מקרה, אם אני אבי הרעיון או לא, זה לא ממש משנה.
מה שמשנה זה שזו הדרך הנכונה להתנהל עם העומס של היורוליג.
אנשים טוענים ששחקנים זרים לא יגיעו בשביל משחק בשבוע... טענה מגוחכת. מה שחקנים עושים בליגת העל שלנו, בקבוצות שאינן משחקות במסגרות האירופאיות?
הליגה הישראלית לא מעניינת בכלל את השחקנים הזרים, הם לא מתאמצים כדי לא להיפצע על שטויות.
היורוליג היא הפלטפורמה הכי טובה שיש לשחקנים להתקדם. מי שמצליח ביורוליג חוזה לחוזים שמנים בקבוצות יורוליג, בסין או שהוא מצליח לעבור לנבא.
ההפסד בויטוריה הוא הדוגמא המצויינת ביותר שיש לחשיבות מכבי א' וב'.
נניח שהיינו במצב כזה השנה. מכבי ב' הייתה משחקת מול גלבוע ומול אשדוד, בזמן שמכבי א' הייתה נוסעת מבעוד מועד לויטוריה, נחה ומתאמנת שם כמו שצריך ובאה רעננה למשחק החשוב הזה.
האם שני המשחקים חסרי החשיבות בליגה הישראלית עזרו או פגעו במכבי? בייחוד משחק 2 ההארכות מול אשדוד שסחט את השחקנים?
הנסיעה לויטוריה היא קשה, ומעייפת גם כן. נניח ומכבי א' הייתה יוצאת לויטוריה ביום ראשון, מתאוששת מהנסיעה, מתאמנת בנחת באולם מס' ימים ומגיעה רעננה למשחק. האם היה לנו סיכוי טוב יותר לנצח? ברור שכן.
שיטת 2 הקבוצות, יש לה מס' בעיות:
1. הגדלת התקציב משמעותית. אם בהנהלה לא יכולים לעמוד בכך, שיזוזו הצידה וייתנו את המושכות למי שכן יכול לעשות זאת.
2. המנהלת תערים קשיים על כך שמכבי שולחת לה את הרכב המילואים לליגה. היא תערים קשיים, אבל תוותר, כי בסופו של דבר היא לא רוצה לאבד את מכבי. הקבוצה שמכבי תרים לליגה תהיה מורכבת מישראלים מוכשרים שצריכים לקבל במה כמו אבדיה ואחרים, ביחד עם זרים צעירים שצריכים להשתפשף לפני שהם עולים למאני ביורוליג. כך שתהיה קבוצה תוססת ואנרגטית, שתרגיע את המנהלת ככל שהליגה תתקדם. בנוסף, תהיה ליגה תחרותית יותר מכיום. כולם מפחדים שמכבי בשלבים המכריעים תעביר את שחקני מכבי א' לליגה... אפשר לחתום למנהלת שזה לא ייעשה ולגמור את הסיפור.
המותג מכבי ימכור בליגה גם אם ישחקו שם שחקנים כמו משעור, אבדיה וג'ון די (שלא מתאים ליורוליג, למרות הבלחות פה ושם).
3. בעיה שמנויים יירצו לקנות רק מנויים ליורוליג? אז יירצו... צריך להסביר להם שהמותג מכבי הוא אחד, ומי שקונה מנוי רוכש זאת לשתי הקבוצות. המחיר צריך להישאר זהה, למרות העלייה בהוצאות הקבוצה.
 
למעלה