יורוליג מחזור 2: מכבי ת"א נגד צסק"א מוסקבה .

dory141

New member
יהיה מאתגר מאוד

מצד שני, אם נפגין רוח לחימה ולכידות יותר מהיריבה, יגדל הסיכוי שננצח הפעם. גם בשנה שעברה, צסק"א הפסידה כמה פעמים, בדרכה לפיינל פור.
 

ORIZACKEN1

New member
עוד פספוס של מכבי.

כמו נגד פנאתינייקוס מכבי נפלה במאני טיים למרות משחק טוב ברוב שלבי המשחק, הדקות של טיוס ואובראיינט פגעו בשטף המשחק של מכבי ונגד קבוצה כזאת אתה נענש מיד, החיסרון של פארגו מורגש היטב שווילביקין ירד לספסל, קאלוירו בלאק וגם זוסמן היו נקודת האור במשחק הזה, יום חמישי נגד בודצ'נוסט בחוץ ניצחון חובה.
 

geashono

New member
עם רכזברמה גבוהה בנוסף לווילבקין הינו מנצחים את המשחק הזה

כל שנה למכבי חסר את השחקן שיגרום לה לנצח משחקים גדולים.בד"כ זה היה גבוה כרגע זה רכז.זה כל כך מייאש שבונים קבוצה טובה,ובגלל הכבדות בהחלטות במכבי לא מגיעים לכלום.
 

ORIZACKEN1

New member
יש את פארגו.

עם פארגו סביר להניח שהיינו מנצחים, לדעתי הבעיה של מכבי זה בעמדה 4 אובראיינט יותר מידי עסוק בעצמו לא מוסר מאבד המון כדורים והמחליף שלו זה ג'ק כהן אז תבין כמה זה נראה רע.
 

geashono

New member
כרגע עתידו של פארגו במכבי לוט בערפל

אז אני יוצא מהנחה שאין את פארגו
 

ORIZACKEN1

New member
נקווה לטוב איתו.

הוא היה היום בהיכל זה כנראה אומר שיש שיפור לגביי הפציעה שלו, וגם אם יעזוב קשה מאוד למצוא עכשיו גארד ברמה גבוהה.
 

dark happy shadow

Member
מנהל
כמעט כל עונה הסיפור חוזר על עצמו ובעלי הבית לא לומדים
מזה כלום.
נקווה שהחוזה שלו עם ביטוח כמו חוזים אחרים לשם שינוי בניגוד לעבר ואז אולי יהיה ניתן למצוא שחקן אחר במקרה שהמצב לא יהיה יותר טוב.
 

אילן די

New member
מכבי קבוצה כשרונית ולוחמת

ואפשר היה לראות ניצוצות של גדולה בדקות מסויימות. בניגוד למשחקים קודמים, אפשר לראות את טביעת האצבע של המאמן. אולי שפטנו אותו מוקדם מדי?
העבירה החמישית של ווילבקין גמרה את המשחק.
צריך מחליף לפארגו. קיין לא מסוגל לסחוב קבוצה לפרקי זמן ארוכים. הוא ואובריינט לוקחים זריקות טפשיות ומחרבים את המשחק בתדירות גבוהה מדי. המאצ'אפ ההגנתי של קיין על קייל היינס לא ברור לי.
קאלויארו היה מצויין. בעיקר בגלל הדאבל טים של צסק"א שהשאירה אותו פנוי פעם אחר פעם.
צסק"א קבוצה מנוסה ומאומנת שרצה ביחד כבר כמה שנים עם תוספות ושיפורים מדי שנה. אי אפשר להתאכזב יותר מדי ממה שמכבי הצעירה והלא מנוסה הראתה היום.
 

dark happy shadow

Member
מנהל
מכבי תל אביב הפסידה לצסק"א מוסקבה 89:86
מכבי תל אביב הפסידה לצסק"א מוסקבה 89:86 ביורוליג
הצהובים הצליחו למתוח את הרוסים ולכפות משחק צמוד עד הרגע האחרון, אבל לבסוף נכנעו במה שהיה ההפסד התשיעי שלהם ברציפות לצסק"א. קלויארו הוביל עם 21 נקודות, דה קולו צלף 27 בצד השני

https://sports.walla.co.il/item/3193833
 

dark happy shadow

Member
מנהל
"זו הייתה סוג של הצהרה - עשינו צעד קדימה"
נבן ספאחיה: "זו הייתה סוג של הצהרה - עשינו צעד קדימה"
מאמן מכבי תל אביב פרגן לקבוצתו לאחר ההפסד לצסק"א מוסקבה בהיכל. עם זאת הוסיף: "איבדנו המון כדורים טפשיים". טאריק בלאק: "חפרנו לעצמנו את הבור". מאמן צסק"א איטודיס: "שינינו את המנטליות ברבע האחרון"

https://sports.walla.co.il/item/3193910
 
למעלה