ספאחיה לאן?

geashono

New member
ספאחיה לאן?

אני חושב שספאחיה לא הבריק השנה,בדיוק כמו בקדנציה הקודמת.אבל אני לא רואה שההנהלה הזו תמצא מישהו יותר טוב ממנו.ולכן וגם בגלל החוזה אני בעד שהוא יישאר.
האמת הייתי בטוח "שההתלבטות" שיוצאת ממכבי בקשר אליו,היא רק כלפי חוץ.ובעצם ברור שהוא ימשיך(עם קרדיט יותר מקוצץ,מה שעלול עוד יותר להגביל אותו שנה הבאה).
עד שקראתי במעריב(כן יש עוד עיתון ואתר כזה):" בינתיים, גורם בקבוצה המקורב להנהלה סיפר שבקבוצה כבר נפרדו מהמאמן ושזה רק עניין של זמן עד שתצא הודעה רשמית בנושא."
http://www.maariv.co.il/sport/basketball/Article-645846
מעניין...
 

ORIZACKEN1

New member
לדעתי ישאר רק בגלל החוזה .

אם לא היה לו חוזה לעונה הבאה על סך 750 אלף דולר גם האליפות אתמול לא היתה מצילה אותו משליחה הביתה, לגבי יכולתו כמאמן? היה בינוני ככול שהעונה התקדמה הקבוצה לא השתפרה אלא אפילו הלכה אחורה לא מצא פיתרונות לבעיות המקצועיות שצצו בחלק השני של העונה ביורוליג, לזכותו יש לומר שביקש חיזוק עוד שהיה סיכוי ביורוליג ולא קיבל לזכותו גם עומדת האליפות הוא הביא את הקבוצה מוכנה לסדרה מול נס ציונה ולפיינל פור, אם לא יגיע מאמן ברמה של בלאט או אוברדוביץ' עדיף שישאר זה יחסוך המון כסף שיתפנה לחיזוק הקבוצה.
 

dark happy shadow

Member
מנהל
הוא לא אשם במצב הקיים...
הוא נכנס למערכת שה gm מתערב ואחריו הבעלים גם מתערבים ולא נשכח את החוק הרוסי והחוק הצעירים, מצב בלי אפשרי למאמן.
 

geashono

New member
הבעיה כמו שאמרו פה

שבחלק השני של היורוליג מכבי רק הדרדרה.לא ראינו שיפור בשום תחום.וזה היה נראה שספאחיה איבד את השליטה על הקבוצה.
נכון שהיה לו הרכב בינוני,נכון שלא הביאו לו חיזוק.אבל התנאים האלו לא עומדים להשתנות בשנה הבאה.
 

ORIZACKEN1

New member
ברור שהוא אשם !!!

אי אפשר לנקות אותו בסופו של דבר הוא הסכים לבוא למכבי שידע שניקולה נמצא ושההנהלה תתערב ושהחוקים פה מגבילים, ובסופו של דבר מי שמאמן את השחקנים זו לא ההנהלה או ניקולה זה הוא דיויד בלאט לקח אליפות אירופה עם אותם חוקים שיש בליגה הישראלית אי אפשר לנקות אותו ורק להפיל על ההנהלה או ניקולה.
 

geashono

New member
צריך רק לסייג שבלאט הוא לא דוגמה לשום דבר

בלאט הוא סוג של קוסם(אפילו וויציץ הודה שרק בלאט הצליח עם מכבי תחת החוקים של הליגה,מעניין למה דני פדרמן רצה לפטר אותו?).ספאחיה בהחלט לא ברמה שלו.אבל הוא לא מאמן גרוע.
הוא מאמן עם יתרונות וחסרונות.הוא לא הצליח לשנות את המומנטום של הקבוצה.אבל כנראה שמאמן יותר טוב ממנו לא יבוא למכבי,לכן אין טעם להחליף פרה בחמור.
רק נשאלת השאלה ,למה למאמן בינוני כזה,משלמים 750 K?
מה אנחנו מילאנו שנהנית לעשות מכסף זבל?
עדיף לתת לפארגו את השדרוג מלהחתים מאמן כזה בסכומים כאלו .אבל זה מים תחת הגשר
 

dark happy shadow

Member
מנהל
ועדיין מאמנים "רגילים" יגיעו למכבי
לא משנה שניקולה והבעלים עושים מה שעושים לפגוע בקבוצה. יתנו לך 750 אלף תגיד לא עם אופציה לאמן ביורוליג? לכן אני טוען שהוא לא אשם.
ארז, גודס וכל שאר המאמנים שלא הצליחו כולם אשמים?! לא, אבל כאשר נותנים לך חוזה משודרג אתה תגיע למכבי בסוף וזה המזל של ניקולה ובעלי המניות של מכבי.
 
למעלה