עד שאין ישראלים בקבוצה אני מחרים את המשחקים. שכירי חרב הביתה

geashono

New member
אז ככה

החוק הרוסי אכן יוצר בעייה למאמנים:להזכירך החוק הרוסי הוחזר לבקשת מכבי שלא רצתה את חוק ארבעת הזרים.אני בהחלט חושב שארבע זרים זה יותר הגיוני.
הלאה:ישראלים יתאמצו פחות-למה זה לא הפריע להתפתחות השחקן הישראלי כשהיו שני זרים בלבד?
טל בורשטיין-אתה באמת חושב שאם היו זרים ללא הגבלה ,הוא היה רואה מגרש?
זו ליגה מקומית,וצריך למצוא איך לשלב שחקנים ישראלים תוך כדי שמירת רמה טובה.
ועוד הערה:יש גם עוד עיוות בזה ששחקנים זרים או לא משלמים בכלל מס או משלמים חצי מישראלים.ולכן גם כשהשחקן הישראלי והזר יעלו אותו כסף,קבוצות יעדיפו את הזר.
לסיכום:האגדה הזו סביב החוק הרוסי לא עומדת בשום הגיון.כן זה מסבך את המאמנים.אבל צריך צביון ישראלי.אחרת אין שום ערך לליגה הזו.
 

seeyoulater1

New member
מה תגידו על עירוני רעננה?

71 מתוך 96 הנקודות היום נקלעו על ידי 5 בוגרי מחלקת הנוער של המחלקה
בריסקר וקררה 16 כ"א בני 15 טסלר 14 וגיא לביא 11
חוץ מטסלר 4 האחרים הם תושבי העיר וגדלו במועדון מבית ספר לכדורסל.
 

ORIZACKEN1

New member
חוכמה גדולה.

בליגה הלאומית אפשר לרשום רק שני זרים אז ברור שהישראלים שם יבלטו, אבל אם רעננה תעלה לליגת העל היא תביא 4 זרים אם לא 5 ושני מתאזרחים כמו כולם.
 

אילן די

New member
ההבדל הוא בכמות השחקנים

בתקופות שאתה מתאר היו הרבה פחות משחקים והסגלים היו הרבה יותר קטנים. בשנות ה-90, היו שחקנים שהיו משחקים 40 דקות. במצב כזה, יש קבוצות שהסתפקו בסגל מצומצם כאשר רק 6-7 שחקנים ממש שיחקו והשאר היו נערי פוסטר.
היום כל קבוצה צריכה 10 שחקנים טובים לפחות. אין כאלה. לא ישראלים לפחות, ולכן נוצר מצב שבו חסר שחקנים וצריך לייבא. בגלל זה ביטלו את חוק שני הזרים. עכשיו, עם החוק הרוסי נוצר מצב שבו ישנה כמות מוגבלת של ישראלים ברמה והתחרות עליהם גדולה. יתרה מכך, כשיש כשרון צעיר, חוטפים אותו מיד, מייבשים אותו על הספסל ובמקרה הטוב, מכניסים אותו בגארבג' טיים.
החוק הזה הוא לא רע רק לקבוצות. הוא רע גם לשחקנים וגם לקהל.
אתה רוצה ליגה של ישראלים? לך לראות ליגה לאומית. אין מספיק ישראלים איכותיים כדי שכולם ישחקו בליגת ווינר.
 

dark happy shadow

Member
מנהל
תעביר את חוק המשחקים באירופה, פיתרון פשוט
קבוצה שנמצאת ביול"ב, יורוליג וליגת האלופות של פיב"א תן לה להחתים מספר יותר גדול של זרים, אבל קבוצה שמשחקת רק בישראל מראש הגבלה ל 3 זרים בכל הסגל וכל השאר ישראלים עם תמורה של הקלות במיסים ואז לא חייב חוק רוסי, לא חוק צעירים ולא החוק של ה 4 זרים שהיה בזמנו וכדומה...

תוך כמה שנים שחקנים כמו מקל, אליהו והלפרין ימחקו מהזיכרון עם חוק כזה, כאשר יגיע דור חדש ואיכותי לשם שינוי.
 

geashono

New member
אז רק תגדיל את האי שיוויוניות

ויהיו לך 4 קבוצות שיקבלו תנאים יותר טובים מכל השאר.זה לא ממש ספורטיבי.
אני כן חושב שצריך ליצור מנגנון מס אחיד,פשרה בין גובה המיסוי שקיים היום.לזה כנראה רשות המס תתנגד.ואם כך עוד פיתרון זה לתת הקלה ממיסים רק לשני זרים.
אבל זה לא מה שיגרום לזה שיהיו פה יותר ישראלים טובים.
יש המון בעיות ולא נראה שפותרים אותם.
 

dark happy shadow

Member
מנהל
הקלות במיסים לא קראת אני מניח ידידי היקר
קבוצה שלא משחקת באירופה בליגה ברמה נורמלית, לא צריכה להיות עם 4-6 זרים. תעשה את זה ותראה שחקנים כמו אוחיון, אליהו ומקל בגליל, חולון,,אילת וככה הלאה.

במילים אחרות אני נותן לקבוצות האלה לגדל שחקנים ולקבל את הישראלים הבכירים כאשר המס על ישראלים יהיה כמו על הזרים אצלן כאשר מכבי וירושלים חופשיות לשחק בליגות שלהן מבלי להחזיק סתם ישראלים וכמה צעירים בגלל החוק הרוסי והחוק הצעירים. תחשוב על זה לעומק ותראה כיצד תוך עשור שחקנים כמו מקל, אליהו וככה הלאה יהיו היסטוריה ואף אחד לא הולך לדבר עליהם.
 
למעלה