הנהלת מכבי תתכנס בבוקר על הפרק פיטורי באגצקיס.

כמה תשוקה לניהול יש במנהלים הצעירים הללו

עכשיו ,ובטח בעונה הבאה נראה תוצאות
 

waviram

New member
חחח... טוב שנזכרו עכשיו שצריך מאמן.

בדיוק עשיתי מינוי לבריכה והיתה לי דילמה בין מינוי לבין כרטיסיה. אולי היה עדיף לקנות מאריק שיבק כרטיסיה עם 3 עד 7 ניקובים (כמות המשחקים שנותרה עד סיום העונה, במינימום ובמקסימום).

הבעיה המקצועית הגדולה של מכבי מעבר למאמן הראשי ולכל ההתנהלות מאחורי הספסל היא מאמן הכושר. רמת הכושר הגופני של השחקנים היא מהנמוכות בארץ, ולכן כל שני וחמישי נפצעים 2-3 שחקנים. אין הסבר אחר לכך וזו תופעה שסבלנו ממנו בגדול מאז שהעיפו את קובלסקי. זה בא לידי ביטוי לכל אורך העונה, עם הגנה חלשה שמאופיינת בחוסר זריזות וכבדות ברגליים, עם אבדן אוויר ברבעים האחרונים שהופכת יתרון להפסד (או לתבוסה), ועם אינסוף פצועים. לבעית הכושר הגופני קשה לראות פתרון בזמן הקרוב, ומכיוון שזה תנאי בסיסי לשיפור, קשה לי לראות את שיבק מצליח להוציא משהו מהעונה הזאת.

אבל מעניין יהיה לראות כיצד הוא יתמודד עם התפקיד. אם הוא יצליח להעיף את כל העסקנים המקצועיים שנדחפים לו לספסל ולחדר ההלבשה, אם הוא ידע לבנות היררכיה מסודרת ושיטה פשוטה בהגנה ובהתקפה, ואם יהיה לו את מה שצריך כדי להעמיד קבוצה שמתמודדת על האליפות.

ונשאלת השאלה, מדוע לא מינו אותו קודם? רמי הדר לא היה צריך להפוך למאמן ראשי, וגם אם כן, בגאצקיס לא היה צריך להיות זה שיחליף אותו... לפחות שברו כלפי מעלה ולא המשיכו עם הבדיחות העצובות לכיוון איזה עוזר מאמן בליגת הפיתוח של הליגה למקומות עבודה.
 
הסכמות בהנהלה בנוגע לניסיון להחזיר את דיוויד בלאט



העונה הבאה, הגם שהיא נמצאת מעבר לפינה, נראית רחוקה מתמיד - אבל במכבי תל-אביב כבר מנסים למצוא את הפתרון שיוציא אותם לדרך חדשה. בימים האחרונים התגבשה הסכמה בין ראשי המועדון בנוגע לרצון לראות את דיוויד בלאט שוב על הקווים ביד אליהו.
הכישלונות החוזרים ונשנים בניסיון לאתר מאמן שיצליח להיכנס לנעליו של בלאט הביאו גם את הגורמים בהנהלה, שלא ממש הסתדרו עם המאמן המעוטר, להתיישר ולהבין כי הוא האיש הנכון שיוכל לשקם את המועדון. כפי שדווח כאן לפני יומיים, בדרך לאיחוד ישנם לא מעט מכשולים: החוזה עליו חתום בלאט בדרושפאקה, ענייני המיסוי שעשויים להקשות עליו לשוב לישראל והגירעון של מכבי שצפוי להביא לקיצוץ בתקציב. עם זאת, במכבי מתכוונים למצות את הניסיונות להחזיר את המאמן הישראלי לפני שירימו ידיים.
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001188745
 

Equilibrium1

New member
תראו מי צץ פתאום מתחת ל(אבי) אבן.

איזו סיבה שבעולם יש לטרול כמוך להופיע פה?
 

ORIZACKEN1

New member
סתם בזבוז כסף היה עדיף למנות את לובין..

לא רואה ששיבק יוציא משהו מהשחקנים האלה יותר ממה שבגאצקיס הוציא.
 

DRORIKO8

New member
למי מבינכם שמתעניין בכדורגל

יש קבוצה באיטליה שנקראת פאלרמו, זאת קבוצה עם הבעלים בשם זמפריני שהוא טיפוס קצת.....מיוחד שנוהג להחליף 500 מאמנים כל עונה ומריצים על זה הרבה דאחקות בעולם הכדורגל. עם הפיטורים של בקאצקיס מכבי השתוותה לפאלמו במניין המאמנים-5. אגב אותו זמפריני מכר לא מזמן את הקבוצה, מתי במכבי?
 

dark happy shadow

Member
מנהל
חכה... עם הנהלת מכבי כיום יהיה לנו אולי מאמן 6 העונה

הנהלת מכבי יודעת היטב שתהיה לה בעיה של מנויים, אם מכבי לא זוכה באליפות המקומית וגם עם האליפות המקומית אינני בטוח שהולכים לקנות את כל המנויים ומזה הנהלת מכבי הכי פוחדת כנראה.
 

DRORIKO8

New member
להגיד לך את האמת

אין לי מושג עד עכשיו למה פיטרו את ארז. לא שאני קובע שאם הוא היה נשאר היינו לוקחים את היורוליג, זה כבר לשחק בספקולציות, אבל לפטר מאמן אחרי 5 דקות? ועוד אחרי שהוא מנצח ברצף את נהריה,אילת וחולון?(מה שהיום נתפס כמדע בדיוני) זה מה שהתחיל את כל כדור השלג בקבוצה. מה שמצחיק זה שהעדיפו על ארז את וימס שבעצמו נזרק בסוף מהקבוצה
 

geashono

New member
שמעתי את שמעון מזרחי ב 102 FM פתטי זה אנדרסטייטמנט

לא יאומן שב 2017 יושב ראש של קבוצה עדיין מרשה לעצמו לגנוב דעת בצורה כל כך בוטה.להאשים את המאמנים והפציעות.לא לקחת אחריות בגרוש.
לא להכות על חטא אחרי הזוועה שהם הביאו לנו השנה.
פשוט פתטי,או אם תרצו ככה נראית מכבי בניהול הנוכחי.
 
למעלה