מכבי עונה הבאה

  • פותח הנושא nu11
  • פורסם בתאריך

nu11

New member
מכבי עונה הבאה

אלה השחקנים שלדעתי רצוי שלא ימשיכו במכבי בעונה הבאה :

1. צירבס

2. סוני ווימס

3. גו אלכסנדר

4. דווין סמית
 

yanivya2

New member
שינוי קונספט גדול חייב להעשות

מכבי צריכה לשנות קונספט. קודם כל לזכור שבשנים הטובות שלנו היו לנו מאמנים מהטופ של היורוליג. צריך להביא את בלאט כמאמן ראשי ואת פיני כעוזרו. לצוות להם את דן שמיר כעוזר שני שינתח סטטיסטית יריבות ושחקני רכש, והכי חשוב :
1. לתת להם חוזה מובטח ל3 שנים. דבר שיגרום לשחקנים להבין שיש בעלי בית מובטחים ביד אליהו, לגרום להם להבין שאלו הבוסים ושמי שיוכל להתחלף זה רק הם.
2. לתת לצוות המקצועי הזה יד חופשית במגבלות תקציביות שההנהלה תקבע. רק הם יחליטו על הסגל שיגובש. ההנהלה תוכל להציע שחקנים אבל ההחלטה על הרכב הסגל הסופי חייב להיות אך ורק בידי הצוות המקצועי.
3. בחירת הסגל תבוצע תוך כדי שימת דגש על הפן המנטלי/שכלי של השחקנים. צריך לבחור שחקנים שמתפקסים במאני טיים ולא כאלו שמאבדים את הצפון. ווימס אאוט גאודלוק למרות ההחטאה אין.
שחקנים חכמים ולא נעלי בית - ראד, לנדסברג ואלכסנדר פשוט חסרי אינטיליגנציית משחק
 

ORIZACKEN1

New member
חוץ ממילר וגדלואק כול הזרים חייבים לעזוב.

מכבי צריכה לעונה הבאה קודם כול מאמן בכיר כאשר ניקולה חייב ללכת , בסגל חוץ ממילר וגדלואק כול הזרים חייבים לעזוב, להביא רכז זר שני גבוהים שיכולים לשחק גם בעמדה 4 וגם בעמדה 5 ושחקן זר בעמדה 3, בגזרת הישראלים או יוגב או גל מקל יצטרכו לעזוב אין טעם להחזיק בשלושה רכזים בקבוצה אחת אלכסנדר בחוץ לנדסברג ושגב ממשיכים יחד עם פניני והייתי מנסה לצרף או את כארם משוער או שון דאוסון.
 

nu11

New member
ORIZACKEN1

ראד וסילי בסדר גמור -
&nbsp
אבל -
&nbsp
הייתי רוצה לראות מהם הגנה טובה יותר -
&nbsp
אייברסון ?
&nbsp
אייברסון : צריך ללכת על מה ולמה -
&nbsp
הבן אדם היחיד אולי במכבי שכל משחק בא לעבוד - אחלה פועל שחור מה שנקרא -
&nbsp
והלוואי שהיו עוד כמה כמוהו במכבי - אני הייתי מחתים אותו במכבי עד הפנסייה .
 

dark happy shadow

Member
מנהל
כל עוד ניקולה והנהלת מכבי מחליטים מה לעשות אין מה לעשות הרבה
הסמכות צריכה להיות של הסגל המקצועי כמו שכולם אומרים, אבל בגלל יותר מדי חוזים כושלים השאלה מה נשאר לסגל המקצועי להחליט עליו במידה והוא באמת יקבל את הזכות להחליט על הסגל של מכבי לשם שינוי.
 
למעלה