במכבי קולטים באיחור שחסר גבוה חוסם

yanivya2

New member
במכבי קולטים באיחור שחסר גבוה חוסם

http://www.nrg.co.il/online/3/ART2/840/761.html?hp=3&cat=620&loc=15
כרגיל במכבי קולטים דברים פשוטים שגם אדם פשוט כמוני יכול להבין.
חסר גבוה חוסם. לא סתם חפרתי כל הקיץ שצריך להביא גם נגר כמו אנג'יי שיוסיף את האלמנט הזה למכבי. ברור שהייתי שמח למישהו שגם יוכל לשים סל...
אם בקיץ היו מביאים אותו זה היה עולה להם גרוש וחצי והוא היה משלים יפה את צירבס ואייברסון. הבאה של שחקן כמוהו עכשיו פחות אידיאלית כי לא עשה את ההכנה, אבל ביורוליג כל כך ארוך זה לא מאוחר...
 

yanivya2

New member
בתור 4 ישראלי- אופייבו או אלכסנדר?

אין ספק שאופייבו היה חלש ולא נתן מה שציפו ממנו. עדיין, ההבאה של ג'ו בתור 4 ישראלי עדיפה על פניו? למי שלא יודע אייק אמור לקבל תז כחולה בקרוב...
&nbsp
 

אילן די

New member
האמת היא

שעד כמה שאני לא אוהב הודעות בסגנון ״תביאו את זה, תביאו את ההוא״ נראה שטיוס הוא בדיוק השחקן שחסר למכבי. הוא יחביא שומרים גרועים, יתן לנו אתלטיות בהתקפה ויש לו תעודת זהות כחולה.
לא נראה לי שיש לנו כסף להביא אותו. חבל.
 

waviram

New member
איפה הוא משחק בכלל?

הבעיה הגדולה שהייתה עם טיוס היא דלקת חמורה בקרום החשק... הבעיות האחרות הן האחוזים הנמוכים מהעונשין והתלות המוחלטת שלו בגארד מאוד ספציפי כדי להפוך אותו לשחקן שקולע נקודות. טייריס רייס היה מומחה בהפעלת טיוס. מי שבא אחריו ידע להפעיל אותו הרבה פחות. לדעתי גאודלוק יכול לעשות איתו מטעמים, אבל קשה לי להאמין שהוא יחזור.

לדעתי אפשר להמשיך לרוץ עם הסגל הקיים. אני לא קונה את כל ההשמצות לגבי איברסון. הוא עוד עשוי להתגלות כגניבה ברגע שהקבוצה תתחבר.
 

yanivya2

New member
טיוס משחק בגאלא, נתן משחק טוב נגד צסק''א

טיוס לא רוצה לשחק במכבי, לטענתו הוא נפגע מהקבוצה. בכל מקרה אין שום סיבה שגאלא תשחרר אותו..
 

ORIZACKEN1

New member
טיוס נפגע ממכבי נשמע כמו בדיחה.

השחקן שתמיד נפצע בשריר החשק הוא שחקן טוב ללא ספק גם מה שמכבי צריכה מתחת לסל אבל הוא בעייתי בכול מה שקשור לאופי שלו ולהתנהלות שלו היו בקיץ שחקנים יותר טובים ממנו על המדף ומכבי לא לקחה .
 

dark happy shadow

Member
מנהל
מה שהלך עם טיוס לא היה מקצועי מצד שני הצדדים
אם מכבי כל כך רצו אותו, היו יכולים לשדרג לו את החוזה בצורה יפה או לתת לו ללכת בתמורה לפיצוי, כאשר מצד שני אני שמח שהוא לא סגר את הדלת כמוך ואחרים.
 

waviram

New member
לא מסכים איתך

טיוס חתם על חוזה לשנתיים במכבי. הוא חתם במכבי לאחר שנה או שנתיים כסנטר מחליף באשדוד ועוד שנה אחת ביורוליג כפורוורד/סנטר מחליף בקאנטו. באותו שלב בקריירה שלו, לא ממש היו לו הצעות מקבוצות יורוליג בכירות והיה ברור לכולם שהוא מגיע למכבי כשחקן רוטציה שני או שלישי בעמדה שלו (משהו כמו אייברסון של היום, אפילו פחות מזה).

את העונה הראשונה שלו במכבי הוא התחיל חלש מאוד (קלע רק 2 נקודות ב- 5 משחקי היורוליג הראשונים - כולם ביחד) ונדחק לקצה הרוטציה כאשר הוא מתמודד על פירורי דקות כסנטר שלישי (אחרי סופו ושון ג'יימס) מול ג'ייק כהן. למזלו, שון ג'יימס נפצע והוא תפס מקום משמעותי ברוטציה, ומשם התפתחה כימיה חיובית בינו לבין טייריס רייס שהובילה אותו ואותנו עד לזכייה ביורוליג.

המניה של טיוס זינקה, אבל מה לעשות? הוא עדיין היה חתום על חוזה לעונה נוספת במכבי בהתאם לשכר המקורי שלו. אז הוא ביקש לפתוח את החוזה במכבי ולחתום על חוזה חדש בסכומים של פי 3 או פי 4, מכבי סירבה, והבחור "התמרמר" ועשה שביתה איטלקית בחלקים מאוד משמעותיים מהעונה השניה שלו. התנהגות מקצועית היא קודם כל לכבד חוזים, וההתנהגות של טיוס מלמדת שטיוס לא מסוג האנשים שמבינים את המשמעות של חוזה.

מה היה קורה אם שון ג'יימס לא היה נפצע? יכול להיות שהעונה של טיוס הייתה ממשיכה להיות כישלון? יכול להיות שהיו רוצים לשחרר אותו בסוף העונה (כמו שהיה השנה עם רוצ'סטי) ? אתה חושב שטיוס היה מוותר במצב כזה על הכסף שמגיע לו מתוקף אותו חוזה?!
 

dark happy shadow

Member
מנהל
אתה לא צודק באופן מוחלט
בספורט פותחים חוזים גם במידה וקיים חוזה.

כאשר המניה שלו עלתה, הוא הרגיש שהוא "תקוע" עם חוזה לא צודק ולכן ביקש לפתוח את החוזה. עד כאן אין דבר חריג וזה עדיין תקין, אבל לעשות שביתה איטלקית זה באמת לא היה לעניין מצד טיוס.
עכשיו מה הנהלת מכבי עשתה לא נכון?! הנהלת מכבי הייתה יכולה לתת לו פי 2 אבל בתמורה ליותר עונות עם בייאוט יותר גבוה ושני הצדדים היו שמחים.
במקום זה לא טיוס ולא הנהלת מכבי היו בסדר בסיפור הזה.

עדיין הייתי רוצה לראות אותו במכבי, אם הוא יקבל חוזה הוגן ולא יעשה שביתה איטלקית במידה והקבוצה שלו כיום נותנת לו ללכת.
 

aryeh201444

New member
פותחים חוזה רק בהסכמת שני הצדדים

אני ממש לא חסיד של ההנהלה, אבל במקרה הזה אני חושב שהם צודקים.
 

waviram

New member
הסכימו לשלם לו פי 2 עבור חוזה ארוך טווח

הוא סרב.

חשוב להבין שלמכבי אין יכולת כלכלית לשמר בסגל שחקן ישראלי שיש לו ביקוש בקבוצות עם תקציבי טופ יורוליג. כדי להשוות הצעה של מיליון דולר נטו (לדוגמא) שהעלות שלה לקבוצה מחו"ל היא סביב ה- 1.3 מיליון דולר, מכבי צריכה לשלם סביב ה- 1.9 מיליון דולר (בגלל המיסוי הגבוה על ישראלים). אין כאן בכלל סיכוי להתחרות, ובדרך כלל זה גם לא יהיה נכון כלכלית או מקצועית לנסות להתחרות (ע"ע חוזה העתק של ליאור אליהו).

שחקן ישראלי עם הצעות מחו"ל שרוצה לשחק במכבי (או בירושלים לצורך העניין), צריך להתפשר על שכר משמעותית יותר נמוך ממה שמציעים לו בחו"ל ולהסתפק במשכורת היפה שהוא מקבל בארץ (ע"ע יוגב אוחיון).
 
למעלה