תגידו, גם לכם יש תחושה שאם גל מקל

waviram

New member
תגידו, גם לכם יש תחושה שאם גל מקל

ייעדר לאיזה חודש, הקבוצה תיראה יותר טוב?

בזמן האחרון כשאני רואה אותו משחק, אני כבר מעדיף את סיליי בעמדת הרכז. מקל מחזיק יותר מדי בכדור, מאבד המון כדורים לא מחוייבים ולא מסכן את הסל מחוץ לקשת. ברגע שמבינים שאפשר ללכת איתו מתחת לחתימה כל ההתקפה שלנו נתקעת. אני רוצה לראות את המשוגע שילך אנדר על סיליי, שלא לדבר על גאודלוק...

אוחיון לעומתו לפחות שומר, ומשחרר את הכדור מהר.
 

geashono

New member
אני חושב

שמקל יותר מתאים להיות בעל הבית,כי הוא מנסה ליצור דברים.לפעמים הוא מצליח יותר לפעמים פחות.
אוחיון לעומתו,רק מזיז את הכדור משחקן לשחקן.כך שהוא מאבד פחות כדורים מצד אחד.אבל מהצד השני לא תראה אותו מעורב ביותר מדיי מהלכים יצירתיים.
כרגע בסגל שלא מחובר ובנוי בעיקר על מבצעים אישיים אוחיון מתאים יותר.אני מקווה שמכבי תדע לנצל את מקל ואז היא תראה הרבה יותר טוב.
 
עמדה 1 חלשה אצלנו, אין ספק.

מצד שני, זה מה יש כרגע ואני מסכים שכנראה עדיף אוחיון, גאודלוק, ווימס, ראד וצירבס. היתרון היחיד של מקל זה כמה מהללים אותו בתקשורת לעומת מה שהוא נותן.
 

dark happy shadow

Member
מנהל
מסכים בנושא מקל
עונה קודמת עוד היה לו תירוץ, אבל השנה אין לו.
&nbsp
הייתי רוצה לראות את אוחיון ושחקנים אחרים זוכים ליותר דקות ובמיוחד ביורוליג על חשבון מקל.
 

ORIZACKEN1

New member
גל חלש בשני צידי המגרש .

שמחתי מאוד שהוא חזר למכבי אבל לצערי הרב התכאזבתי כמו הרבה אוהדים ממנו הוא חלש בהתקפה מחזיק יותר מידי את הכדור הקליעה שלו חלשה מאוד בהגנה הוא חור כל גארד לוקח אותו לסל בקלות בר טימור טוב ממנו בהרבה.
 

אילן די

New member
ברגע ששניהם יהיו כשירים

לדעתי אתה הולך לראות את גאודלוק משחק כ-1 לצד ווימס כ-2 באירופה.
 

waviram

New member
אני מעדיף את ווימס ב- 3

אם זה היה תלוי בי, הייתי מנסה להריץ את סילי ואת אוחיון בעמדת הרכז יחד עם גאודלוק כסקנד גארד עיקרי, ולפתוח עם ווימס כ- 3. זה אומר שגיא פניני יפתח בעמדה 4 (או בשלב מאוחר יותר ג'ו אלכסנדר שיכול לשחק גם 5).

כשלנדסברג יחליף את ווימס אפשר להישאר עם 2 ישראלים בקו האחורי ולשלב את ראד ואת צ'ירבס ביחד.

מבחינתי הייתי שם את גל מקל כסקנד גארד מחליף.
 

אילן די

New member
מקל סקנד גארד? אין לו קליעה

באן בי איי, ווימס שיחק 2. באירופה כ-2 הוא יהיה בלתי עציר בחמישיה שכוללת את גודלוק ואת דווין ב-3. כיוון שעמדה מס׳ 1 היא החלשה במכבי, צריך לתת ל- 2 את הכדור מהר ככל האפשר כדי למשוך שומרים ולפתוח את ההגנה, כמו שעשו עם פארקר. צירבס משמש כשחקן מטרה בצבע אבל אם הוא ילמד לדחוף ולפנות שטחים לחדירה עבור הגארדים שלנו בלי עבירות מטופשות, דברים טובים יקרו. כנ״ל גם למחליף שלו.
עמדה 4 היא עמדה חלשה כרגע, לפחות עד שמילר יחזור ונקווה שזה יקרה בקרוב.
כמוך - גם אני אופטימי, נראה שקווינסי מילר מחלים במהירות והוא יהיה כשיר לשלבים החשובים בעונה. זו רק ההתחלה. סה״כ הפסדנו משחק חוץ.
גודלוק הוא שחקן אדיר, ברגע שהרופאים יאשרו לו לשחק יותר מ- 4 דקות רצופות, ההתקפה של מכבי תהיה קטלנית.אם הוא ישאר בריא, לדעתי נראה את מכבי עוברת את ה- 100 נקודות די הרבה פעמים העונה.
 

waviram

New member
מקל כסקנד גארד

יעזור בהובלת ובהנעת הכדור, ואם צריך יחדור לצבע או יקלע מחצי מרחק. אין לו קליעה גם כרכז אז זה לא ממש משנה אם הוא על הפרקט בעמדת הרכז או הסקנד גארד מהבחינה הזאת. מה שמשנה זה שכסקנד גארד ההתקפה תתחיל כשהכדור לא בידיים שלו, ואז היא לא תבוזבז עם הכדרורים המיותרים שלו (שמסתיימים לאחרונה באיבודי כדור מביכים).

לגבי ווימס - באירופה יש לו מאץ'-אפ יותר טוב מול שחקנים בעמדה 3. יש לו יתרון עליהם בשני צידי המגרש. לעומת זאת מול שחקנים בעמדה 2 יכולה להיות לו בעיה בשני צידי המגרש. שים עליו שחקן כמו היקמן כשומר והיכולת שלו ליצור מכדרור יורדת משמעותית. אני בטוח שהוא מעדיף שומרים כמו פניני, לנדסברג או סמית', עם ברכיים פחות זריזות. וגם בהגנה - אני בטוח שהוא מעדיף לשמור על שחקנים כמו דווין סמית' ולא על גארדים זריזים שיפרפרו אותו... אתה רואה אותו שומר על גאודלוק?
 

DRORIKO8

New member
גל הוא אכזבה גדולה עד עכשיו

הוא אכזבה גדולה כי אף אחד לא יכול לספר לי שמדובר באיזה נגר עם יחסי ציבור. כולנו ראינו אותו בנבחרת וראינו מה הוא שווה. מאז שהוא חזר למכבי משהו בו נראה כבוי, יכול להיות שזה שחלום ה-NBA התנפץ הוריד אצלו את כל המוטיבציה לשחק.
 

geashono

New member
שנה שעברה גל נתן משחקים טובים לצד משחקים בינוניים

השנה הוא קצת איבד את הביטחון.לא הייתי מבטל אותו רק בגלל פתיחת עונה חלשה.
ואני ממש לא מסכים עם התלונות על הכדררת שלו.הוא מכדרר כדי למצוא שחקן בעמדה פנוייה.כשזה מצליח כולם אומרים שהוא גאון.כשזה פחות מצליח,מאשימים אותו באנוכיות.הבן אדם רכז זה התפקיד שלו.אם לא רוצים שהוא יחזיק את הכדור,לא היו צריכים להביא אותו.
 

waviram

New member
נבחרת זה לא מדד

הרמה ביורוליג לעולם תהיה גבוהה יותר מהרמה בנבחרות. אין מה לעשות, עם כל הכבוד לספרדים ולצרפתים, רמת האתלטיות, הפיזיות והאינטנסיביות שונה לגמרי ללא אמריקאים.
 

DRORIKO8

New member
הבעיה עם גל

שראית שהוא רע לא רק ביורוליג אלא גם ביורוקאפ ובפליאוף של הליגה שהם בטח שלא מעל רמת הנבחרות. כלומר זה משהו שהוא מעבר ליורוליג,זאת פשוט ירידה חדה ביכולת של שחקן. אני מאד מקווה שארז ידע להחזיר אותו לחיים,כי בנבחרת כבר ראינו שהוא יודע איך להפעיל אותו,גם התקפית וגם הגנתית.
 
הבעיה עם גל היא ההגנה

הוא לא לוחץ מספיק טוב את השחקן עליו הוא שומר, משהו שאוחיון עושה ועושה מעולה.
הוא אומנם עם הרבה יותר כשרון התקפי מאוחיון, אבל בדקות המכריעות (ותכלס, בכל אחת מהדקות ב 40 הדקות של המשחק), ההגנה חייבת לדבר.

אוחיון שנה אחר שנה מצליח לדחוס עצמו לעמדת הרכז הפותח ולו רק בגלל ההגנה, שהוא נותן.
 
למעלה