אטורה מסינה לפני בלאט?

פולספגן

New member
אטורה מסינה לפני בלאט?


נדמה שבארץ בטוחים שלא רחוק הרגע בו דייויד בלאט ישוב לסיבוב גאולה בעמדת מאמן ראשי ב-NBA אבל המציאות מורכבת יותר. כמו שיש הרבה קבוצות שמחפשות מאמן, ישנם גם הרבה מאמנים בכירים בשוק, שלפחות עבור התקשורת האמריקאית, ראויים לתפקיד יותר מאשר המאמן הישראלי. הנה שישה מהם
 

yanivya2

New member
מה לעשות שמסינה טוב ומבושל יותר לאמן בNBA

אם נתבונן על שניהם באירופה, מסינה הצליח הרבה יותר. הוא מאמן טוב יותר מבלאט, למרות שדווקא השנים האחרונות שלו באירופה היו פחות מוצלחות.
אגב, סביר להניח שאם חריאפה לא היה מאבד בשלומיאליות (לא מתאים לו אגב) את הכדור בלאט לא היה מגיע לNBA.
בנוסף מסינה היה עוזר מאמן בLA ויותר מזה של פופ בסאן אנתוניו.
אני חושב שמסינה יעשה חיל בNBA.
 

פולספגן

New member
ממש לא

אתה משווה עוזר מאמן שכמעט ולא קובע כלום לעומת מאמן ראשי?
&nbsp
חוץ מזה, גם באירופה בלאט לא נופל ממסינה בתאריו, כי למסינה יש רק גביעים בקבוצות שאימן ואין לו שום תואר בנבחרת כמו שיש לבלאט.
&nbsp
בכמות שנים שבלאט אימן, הוא צבר יותר דברים מאשר מסינה באותם שנים.
 

yanivya2

New member
מסינה במשך שנים היה בלתי מנוצח ע"י מאמן ישראלי

הוא אוברדוביץ' ואיבקוביץ' הם רמה מעל בלאט. בעצם לא רמה אלא חצי רמה... וזה כבוד גדול לבלאט. כל אחד משלושתם יכולים בקלות לקחת קבוצת NBA ולעשות ממנה מטעמים.
בוא נודה על האמת, היה לבלאט ומכבי המון המון מזל כשלקחו את היורוליג בפעם האחרונה. מילאנו למשל הייתה היחידה מבין כל האופציות שמכבי יכלה לעבור בסידרה ללא ביתיות ודווקא אותה היא קיבלה. נס מילאנו היה אחרי שבלאט התייאש מהמשחק ועלה עם כמה מחליפים שמפה לשם עשו מהפך גדול. גם מול מוסקבה רק האיבוד הלא רגיל של חריאפה עזר לנו לנצח משחק שלמרות קאמבק גדול (שוב) היה סגור בידי צסקא ומסינה.
אמנם נכון שכדי להשוות בין המאמנים צריך לתת להם סגלים ברמה שווה, ואין ספק שבלאט הוציא 200% מהקבוצה שלו. מצד שני גם איבקוביץ' למשל הוציא 200% מאולימפיאקוס כשלקח את היורוליג נגד הסיכויים.
לומר מי טוב יותר ממי בגלל כמות תארים זה לא מדד מוחלט. יש הרבה סיבות נוספות, וגם אז העניין הוא מאוד סובייקטיבי. זו דעתי לפחות...
פיני, בימים שהוא עוד היה מזיז ת'תחת (וגם אז לא יותר מידי) גם מעל בלאט. הבעיה של פיני היא השחצנות והעצלנות שלו שמורידים אותו בטוטאל מתחת לבלאט.
 

geashono

New member
אמת ויציב

עם הסתיגות אחת: במכבי להבדיל משאר הקבוצות הארופאיות התבססו על אמריקאים ולא על סרבים\קרואטים וכולי.
בלאט התאים יותר לאן בי איי גם כי הוא אימן בעיקר אמריקאים,וגם כי הוא אמריקאי בעצמו.
השיטות היגוסלביות לא תמיד מתקבלות אצל שחקנים אמריקאים.
 

geashono

New member
מסינה אמנם איטלקי ולא יגוסלבי

והוא אימן בקבוצות עם יותר אמריקאים,ואכן הוא הצליח להיוות עוזר מאמן באן בי איי.
זה לא מדעי,אבל לא רואה מאמנים יגוסלבים משליטים טרור באן בי אי,זה תרבות אחרת.
 

פולספגן

New member
ממש לא

כפי שכתבת, "שכדי להשוות בין המאמנים צריך לתת להם סגלים ברמה שווה" והקבוצות שלהם היו הרבה יותר עשירות ממכבי, לרבות אולימפיאקוס של איבקוביץ'.
&nbsp
בלאט לקח שחקנים אנונימיים והפך אותם לשם דבר בעוד להם היו כוכבים עם מוניטין.
&nbsp
אגב, בלאט גבר על מסינה במפגש האחרון שלהם.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
כי לבלאט ולמסינה היו קבוצות באותה רמה?

מסינה היו תמיד קבוצות ברמה של קונטנדרית, מה היה לבלאט? כמה עונות מסינה חירב בריאל ועוד מקומות?
בלאט מוציא מים מסלעים.
 

dark happy shadow

Member
מנהל
למסינה באמת היו קבוצות עם יותר תקציב ובלאט אכן
מוציא מים מסלעים.
&nbsp
מצד שני יש כתבות שבלאט אולי קרוב לניקס וזה לא טוב בשבילו כנראה, אבל במידה והוא יכניס אותם לפלייאוף ויביא אותם לחצי הגמר או יזכה באליפות המזרח זה באמת יהיה משהו רציני.
 
זה הכל תלוי בכרמלו

מצד אחד יש פחות אגואים ברוסטר של הניקס, מצד שני זה בית משוגעים שם. וכרמלו הוא לא בדיוק שחקן שאוהב להתאמץ בצד הנכון אליבא דבלאט, אז אולי יהיו להם תאקלים ,ואולי כרמלו שהוא חבר של לברון בכלל יתעצבן מהמהלך ויילך, ואולי זה בכלל מה שהניקס מתכננים עליו, שכרמלו יחפש החוצה ומישהו אחר יחפש פנימה בכסף הזה, הרבה אולי , מעט תשובות.
לא נראה כמו העיסקה האידיאלית לבלאט , בטח לא כשיש לו מעליו אושיה כמו ג'קסון שלא נראה יאפשר לו לממש את האני מאמין שלו (לא חושב שהתקפת המשולש זה הכוס תה של בלאט), ויכול בכלל שנראה סוג של ציוות כשבלאט המאמן הראשי והבונה של אוריינטציה הגנתית לניקס , ולידו רמביס כסוג של עוזר התקפי.
חושב שבלאט יכ להצליח יותר במינסוטה או פיניקס, אבל לא חושב שמישהו חוץ מהניקס מסתכל עליו כרגע ברצינות.
מה שממשיך לחרפן זה חבורת לקקני החצר של לברון ולו שאחרי כל נצחון של הניקס תופרים תיאולוגיה שלמה (עד ההפסד שמיד אחר כך מגיע), עכשיו הסיפור הוא שלו הזניח את ההגנה המכוון כדי לשפר את ההתקפה , וזה הכל מתוכנן, ברור , הרי לא יכול להיות שבלאט , שמאמן רק 20+ שנה מחוץ לארה"ב בהצלחה יוצאת דופן ,יודע מהחיים שלו, זה הכל תוקע הסכינים שישב לידו ומיד אחרי פיטוריו אמר שיעשה הכל כמו בלאט רק יותר מהר ויותר טוב.
למה להתעמת עם העובדות אם אפשר לשרטט את המטרה אחרי שיורים את החץ? חשבתי שהעיתונות כאן גועלית , אבל הסתבר שרמת הצביעות של עיתונאים אמריקאים עולה על כל דמיון.
 
למעלה