מדוע אני חושב שזהו אקורד הסיום של האימפריה?

Equilibrium1

New member
מדוע אני חושב שזהו אקורד הסיום של האימפריה?

ראשית , כואב לי , כואב לי מאד , 35 שנה אני מבלה את המועדון הזה , עם כל הייאוש והציניות , כל הפסד עדיין מדכא אותי , כל בזיון עדיין גורם לי לנדודי שינה , ועדיין , תמיד ידעתי , שנתרומם מהפסד , שנקום חזקים יותר מכל כישלון , עד השנים האחרונות.
אנו עדים פה לתהליך ריקבון שהחל לפני יותר שנים מכפי שאתם סבורים , ריקבון שהחל מתום השושלת ההיא של פארקר שאראס וכן גם ניקו , ריקבון שיוצר שלפוחיות , שמדי פעם אחת מהם הייתה מתפוצצת , פעם זה הבנק של פנאן , פעם זה עצם העובדה שאף מאמן לא מצליח פה זולת בלאט או גרשון , פעם זה הסילוק של רענן כץ , פעם זה ניסיון הבריחה של אוחיון והבריחה של הלפרין ופארגו , ריקבון שאינו מטופל מוציא שלפוחיות ובסוף פשוט אוכל את כל הגוף , ואנו רבותיי נמצאים בסוף תהליך הריקבון , והגוף מת , מת חסר חיים , וצריך פה תהליך ארוך וקשה כדי שניתן יהיה להחיות את הגוף הזה.

ותהליך כזה רבותי לא יכול להתבצע משום שהריקבון , מתחיל בראשי המועדון , מזרחי , פדרמן ורקאנטי , והדרך לפתרון מתחילה קודם כל בזה שראשי המועדון יכריזו קבל עם ועדה , שהם לוקחים אחריות על כשליי המועדון , ומי ששמע אמש את מזרחי בעוד נאום לגיהנום בערוץ הספורט שדבר כזה לא יתרחש.

אנו סגורים מבחינת החתמות על חוזים לשנים הבאות עם שחקנים נכים (אוחיון, סמית) , או סתם שחקנים רעים (רוצ'סטי , לאנסברג) , סנדלנו את עצמנו עם שחקן ישראלי טוב (מקל) אבל אחד כזה שלא הצליח לסיים אף עונה ב 4 השנים האחרונות , וכנראה בא לידי ביטוי רק שהוא דומיננטי , ושמקל דומיננטי , הקבוצה היא בדמותו ובצלמו , דהיינו ישראלית בינונית (וראינו את זה בנבחרת).
 

ORIZACKEN1

New member
לא צריך להגזים סוף האימפריה.

העונה הזאת גרועה בלשון המעטה נעשו הרבה טעויות בבניית הקבוצה בקיץ מנסים לתקן עכשיו בכול מיני החתמות מוזרות (מילסאפ) ולא נכונות (סימונס) ההפסד אתמול היה קשה מאוד לעיכול אבל לא צריך להגזים מכבי היתה ותמיד תישאר אימפריה.
 

Equilibrium1

New member
אם היית מדבר איתי לפני 5 שנים , הייתי מסכים איתך

הרבה דברים השתנו מאז , אני לא רואה את דני אבן וניקו , מאבדים את תפקידיהם , ולא רואה את מזרחי ,פדרמן ורקאנטי נותנים למנהל מקצועי מבחוץ לבנות את הקבוצה , אנחנו תקועים עם חוזים של מליונים עם דווין , טיילר,אוחיון,מקל,יבזורי,אוחיון , לאנסברג , אמבקווה , זה מליונים על שלד שהוא לא מתאים לקבוצה בינונית בליגת העל , אז ממה אתה שואב כל כך הרבה אופטימיות???
 

ORIZACKEN1

New member
גם אחרי ההפסד אליפות ב 93 אמרו זה הסוף של מכבי.

וגם אחרי הפסד האליפות לחולן אז אמרו מכבי יותר חזקה ממה שנראה לך ומי אמר שבקיץ ניקולה לא ילך וגם אבי אבן ואפשר גם להיפרד משחקנים כמו סמית אוחיון ורוצסטי גם שיש להם חוזים לעונות הבאות ראה מקרה פארמר קיבל פיצוי והלך זה לא סוף העולם. מבחינת תארים אתה עדיין יכול לזכות בגביע המדינה והאליפות נכון שהדרך של מכבי ואיך שהיא משחקת ומתנהלת היא מאוד גרועה אבל תזכור תמיד שממשברים תמיד קמים חזקים יותר.
 
מה שקורה העונה לא דומה לשום דבר שקרה בעבר

מכבי איבדה את זה. היא הפכה ממועדון גדול שמדי פעם מועד למועדון שהוא מעידה אחת גדולה, כשהתדרדרות מובילה להתדרדרות נוספת והחלטות הזויות מובילות להחלטות הזויות יותר.

יהיה קשה להחזיר את המועדון לעצמו גם כלכלית וגם מנטלית.

מכבי איבדה סביר להניח את הספונסר הראשי שלה לעונה הבאה (FOX שחתום עמה לעונה אחת עם אופציה מצידו), הפסידה הרבה הכנסות שוטפות שהיא בנתה עליהן בתחילת העונה, ואיבדה את רוח המועדון ואת כוח ההרתעה. המועדון הפך לבדיחה ולאחת ההדוגמאות הטובות באירופה לאיך מועדון לא צריך להיראות.

אין לי מושג מדוע אתה חושב שכל כך קל להיפטר מחוזים של שחקנים. חוזי הענק של רוצ'סטי וסמית יהיו לנטל על המועדון ובצירוף עם הנזקים שנגרמו העונה ספק אם ישאר תקציב ראוי להחתמת שחקנים יקרים (פרמאר חתם לעונה אחת וראינו שאחרי השחרור שלו לא נותר כסף לשחקנים ראויים, דורסי או ארצג).

מה שמוביל אותנו למסקנה שבעונה הבאה ההחתמות יהיו גם הן גרועות וספק אם מעונה גרועה נוספת מכבי תוכל להתאושש.
 

פולספגן

New member
שחרורו של פארמר הייתה אחת הטעויות, במקום להביא שחקנים שאיתם

יוכל להציג את כישוריו, כמו למשל במשחק האחרון שמקל "מסר 10/12 אסיסטים", אך לא היה מי שיינצל אותם
וזה גורם לירידת בטחון וכתוצאה מכך "הידיים רעדו מהשדה עם 1/8 בלבד ולחובתו נרשם מדד פלוס-מינוס הגרוע במכבי של 33-"


שוב, זה לא אשמתו כשם שזו לא הייתה אשמת פארמר שעש/ו ממנו שעיר לעזעאל
 

פולספגן

New member
אתה חוטא לגבי מזרחי, כי הוא היחדי שבסדר בצוות ההנהלה

הוא גם היחיד שנמצא שם בהתנדבות ולמרות זאת תורם הכי הרבה למועדון.
 

ORIZACKEN1

New member
שמעון זה מכבי שנים ניהל לבד את מכבי ללא פדרמן וללא רקנטי

 
ללא פדרמן ורקנאטי זה לא "לבד"

הוא מעולם לא ניהל את מכבי לבד, ולזכותו של פדרמן יאמר, כשהוא הגיע ב96 זה היה לבקשתו של מזרחי, הוא נכנס כמנהל ודי הציל את מכבי מקריסה, הבעיה התחילה כשהוא נכנס כבעלים דומיננטי עם אינטרסים אחרים.
 

ORIZACKEN1

New member
בעיקרון אתה צודק היו שמלוק ברנוביץ אבל הוא היה מקבל ההחלטות.

 
לא , זו היתה משפחה, במיוחד הוא ושמלוק

הוא אמנם היה הדומיננטי, אבל לא המחליט היחידי, ממש ממש לא, וזה היה הקסם של מכבי של אותן שנים.
 

ORIZACKEN1

New member
צודק בלי דריקטריון בלי בנים של!!!

אני לא אשכח אומנם ההיתי קטן אבל איך שמעון הכניס את נדב הנפלד למסיבת העיתונאים והצהיר שהוא חתם במכבי אך היו ימים.

 

פולספגן

New member


בלעדיו מכבי לא הייתה מגיעה לאן שהגיע.
&nbsp
הגולשים כאן שוכחים את המלחמות שהוא עשה כשהיו משחקים בימי שואה ובימי זכרון של חיילי צה"ל, את הפעמים הרבות שלא רצו להגיע לת"א מסיבות בטחוניות ועוד ...
 
אני סומך על הדור הצעיר,מדובר באנשים תוססים צעירים

ובעלי תשוקה לניהול.
דני ורקנאטי הם העתיד
 
למעלה