אירוח בנושא שיווק

תשובה

היי איילה מה שלומך? באופן כללי אם את בוחנת כרגע קורסים לכתיבה שיווקית מאוד חשוב לבדוק שמלמדים אותך את הבסיס לשיווק ומה זה שיווק בעצם... מה ההגדרה למילה שיווק, איך בונים מודעה פרסומית, איך עושים סקר שוק ולמה חשוב לעשות סקר שוק לפני שכותבים כל מודעה \ פרומו \ פוסט בפייסבוק.. אני לא יודע מה אורכם של קורסים אלה ומה באמת מקבלים בהם... אבל אם אני הייתי בודק אם זה משהו בעל ערך אז הייתי בודק מה אני באמת מקבל... כי תראי... כתיבה שיווקית יש בה מן ההרבה יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא... לכתוב בצורה "שיווקית" צריך להבין עד הסוף מה זה שיווק.. מה זה כפתורים ( כפתור זה משהו "ריגשי" שאם לוחצים עליו יש תגובה ).. לדוגמא ע"י סקר אפשר לגלות את ה"כפתורים" של קהל היעד שלי ואז אני אוכל לכתוב שיווקית.. כדי להביא את זה לידי משהו מעשי... בואי נגיד שאני גרפיקאי ומה שהכי חשוב לבעלי עסקים לאחר סקר שעשיתי זה שהכי חשוב להם זה להראות "יוקרה".. אז אני אכתוב בפוסט: "המרצדס של הגרפיקאים"... או מעלה תמונה של "שטיח אדום מגולגל ולוגו בסופו" כי מרצדס משדר יוקרה וזה הכפתור של קהל היעד שלי... מקווה שהצלחתי לעזור ולתת לך ערך
 
קידום SEO

היי ברון! אתה לגמריי יכול ללמוד כל דבר לעשות בעסק שלך... המלצה שלי? לא כדאי... יש משפט שאני אוהב "do what you do best, and freelance all the rest" תעשה את מה שאתה הכי טוב בו, במקצוע שלך, ותן למקצוענים לעשות את השאר.. אם אתה עדיין רוצה לקבל כלים אני בטוח שתוכל למצוא הרבה דברים ביוטיוב... או באתר LYNDA... יש שם קורס לכל דבר אפשרי פחות או יותר... גם איך לבצע קידום אורגני לאתרים... מקווה שעזרתי... בהצלחה :)
 
מחקר מילות מפתח

היי רוני, חובה לבצע מחקר מילות מפתח לפני שמקדמים גם אורגנית וגם באופן ממומן בגוגל. צריך לבדוק כמה חיפושים יש בתחום שלך ולאזור שלך בכל אחד מהמילים והאם בכלל שווה להשקיע את הכסף שם... אם בנית אתר ואתה רוצה שהוא יקודם בצורה מיטבית.. חשוב מאוד לבדוק לאיזה מילים אתה רוצה להשקיע את הכסף שלך כדי שזה יהיה הכי אפקטיבי.. כמובן שנכנס פה גם עניין של תקציב ואני בטוח שאתה רוצה להוציא את המקסימום מכל שקל שאתה משקיע. באופן כללי אם יש לך חשבון גוגל \ ג'ימייל אתה יכול להיכנס למערכת פרסום של גוגל בלינק: https://www.google.co.il/adwords/ ולבדוק בקלות כמה חיפושים יש על מילים שחשבת לקדם והוא גם יביא לך רעיונות על מילים אחרות שכדאי לך לקדם... בנוסף... עוד טיפ שאני יכול לתת לך זה להוריד תוכנה בשם Free monitor for google בלינק: http://www.cleverstat.com/en/google-monitor-query.htm ולראות מעת לעת איפה בדיוק האתר שלך נמצא מבחינה אורגנית... האם מקדמי האתר שלך עושים עבודה טובה או לא... והאם התקדמת במיקומים שלך בגוגל.. מוסיף לך קובץ צ'קליסט איך עושים את זה בדיוק... מקווה שעזרתי :)
 
טיפים לשיווק באינסטגרם

היי דניאל! קודם כל תודה רבה ריגשת אותי מאוד! תודה על ההזדמנות שנתת לי לתרום לך:) בתחום כמו שלך חובה להשתמש באינסטגרם כי במיוחד לזה נוצרה אינסטגרם לשיתוף ויז'ואל והעסק שלך זה הכי ויז'ואל... במיוחד שאפשר לפרסם היום דרך פייסבוק ולפלח בדיוק את הקהל יעד שאתה צריך בפרסום באינסטגרם ( פייסבוק קנו את אינסטגרם )... ודניאל בגלל שאתה נחמד אני מצרף לך בונוס... קובץ PDF עם 52 טיפים לשיווק באינסטגרם... מקווה שזה יתן לך ערך :) רק שלח לי \ כל מי שירצה לקבל שישלח לי את הפרטים שלו למייל [email protected] ואשלח את זה בחינם כמובן... הקובץ גדול מדי מכדי שאוכל לצרף אותו כאן..
 
עלות מול תועלת בשיווק

היי מנחם! כמה כדאי להשקיע זוהי שאלת השאלות ובאמת יש נוסחאות מדוייקות כמה עסק צריך להוציא על שיווק ופרסום... כדי לעשות את זה פשוט מצד אחד ומצד שני לתת לך תשובה מקצועית... קח ככלל אצבע ש-5% מסך המחזור שלך צריך ללכת על שיווק... אז אם המאפייה שלך מגלגלת 100,000 ₪ כדוגמא... אתה צריך להשקיע 5000 ₪ בשיווק... פייסבוק זה לא הכל... יש גם פלאיירים לצורך הדוגמא כי אתה עסק שמתבסס הרבה מאוד פעמים על אוכלוסייה מקומית... אתה צריך לבחון ולעשות 2 מבצעים שהם "LOSS LEADER"- זה אומר שאתה נותן מחיר עלות של מוצר מסויים – לדוגמא פיתות – כדי למשוך הרבה מאוד קהל פנימה... על הדרך הם קונים מאפים, עוגות ועוגיות... למה צריך 2 כאלה? אחד תעשה בפלאיירים לצורך העניין ואחד תעשה בפייסבוק עם טירגוט ( פילוח ) רק של קהל שגר קילומטר מסביב למאפייה שלך... תעשה 2 מבצעים שונים... ותראה מאיפה מגיעים אליך יותר אנשים... כך תוכל לדעת איך לחלק את העוגה שלך נכון... היום השיווק בפייסבוק הוא זול יחסית לפלאיירים... ב-2000 ₪ שאתה עושה מדפיס 10,000 פלאיירים כולל הפצה, תוכל להגיע ולחשוף את עצמך בפני הרבה מאוד קהל בפייסבוק שגר מסביב למאפייה שלך... אבל עדיין לא הייתי פוסל אפיקי שיווק אחרים... זה קצת יישמע מצחיק אבל אתה יודע איזה אפיק שיווקי הכי טוב? זה שעובד. תנהל מעקב מה מביא לך כמה.. וכך תוכל להיות חכם לגבי השיווק שלך... מקווה שעזרתי :)
 
פרסום B2B

היי אלופים לעסקים! יש הרבה דרכים לשווק B2B... אם אנחנו מדברים על פייסבוק אז כמובן שאתה צריך לעשות טירגוט ( פילוח ) אך ורק לבעלי עסקים קטנים... עושים את זה דרך "תחומי עניין" במערכת הפרסום של פייסבוק... עוד דרך נהדרת לטרגט בעלי עסקים היא דרך פרסום בפייסבוק למנהלי דפים עסקיים בלבד... כך תוכל לדעת כמעט בוודאות שאתה מגיע ומשלם על הפרסום שלך רק לקהל היעד שלך... דרך נוספת היא לקחת את רשימת התפוצה שלך.. ( כל רשימת הלקוחות שלך פעילים לא פעילים ופוטנציאליים ) ולבנות איתם "קהל" בפייסבוק שלך... שזה אומר שפייסבוק מאתרת את כל הטלפונים והמיילים שיש לך ברשימה ומקימה מהם קהל... לאחר מכן תוכל לעשות משהו שנקרא "LOOKALIKE" לרשימה שלך... פייסבוק בעצם מאתרת בעזרת 100 פרמטרים מהם הדברים המשותפים לכלל הלקוחות שלך... מה הם אוהבים, איפה הם גרים, איפה הם מסתובבים, מהם תחומי העניין שלהם וכו'... ואז תוכל מתוך זה לפלח רק את האזורים שבהם אתה עובד.. אם תרצה עזרה איך לעשות את זה טכנית בפייסבוק שלח לי למייל את הפרטים שלך ואשלח לך צ'ק ליסט בכיף... [email protected] כמובן שאפיקי שיווק נוספים לעסקים זה לינקדאין... שזו רשת חברתית אך ורק לקהל העסקי ושם תוכל לפלח רק מנכ"לים או תפקידים אחרים שמעניינים אותך ולפרסם להם דברים ספציפיים, אפשר כמובן גם לקנות רשימות תפוצה מגופים כמו D&B ולדוור אליהם דואר אלקטרוני, אפשר לעשות שיחות קרות מדפי זהב ואפשר גם לעשות מדלת לדלת... ושלא נדבר על פקסים... יש אינספור דרכים לשווק לבעלי עסקים.. מקווה שעזרתי :)

כמו כן... אני ממליץ לך להוריד את האפליקציה שלנו... SUCCESS ייעוץ עסקי... אתה פשוט מחפש ייעוץ עסקי ואנחנו מקום ראשון... יש מעל 1000 סרטונים שיכולים ממש לעזור לך... :)
 
קהלי יעד
היי מיכל! זה כללי לי מדי כדי שאוכל להתייחס אלייך באופן אישי... מה את בדיוק עושה בקוסמטיקה? האם רק טיפולי פנים? האם הסרות שיער? האם צלוליט? האם בוטוקס? האם את משתמשת במכשירים שרכשת או בטכנולוגיה מסויימת? מאיפה את בארץ? מי עיקר הקהל שאת כרגע מטפלת בו? תראי אני חברת הייעוץ הכי גדולה בארץ לקוסמטיקאיות ואני ממש יכול לעזור לך... יהיה לי קשה לעשות את זה על גבי הפורום הזה ואני מוכן לתת לך פגישת ייעוץ אחד על אחד איתי במתנה כדי שאני באמת אוכל לתת לך ערך אמיתי ולעזור לך... שלחי לי את הפרטים שלך למייל [email protected] ואדאג שיתאמו לנו..
 
איך להעביר את המסר?

היי השואלת ברשת! אנשים ממש לא נרתעים מפרסומות... פשוט רוב המפרסמים היום לא עושים את זה בצורה נכונה וכל מה שהם עושים זה למכור, ועוד מבצע, ועוד 1+1 ועוד אחוזי הנחה ואין פה באמת ערך אמיתי... כדי להתחיל למכור באמת ובכמויות... צריך ליצור תקשורת עם העולם ברמה מאוד מאוד גבוהה... כזו שאנשים ישימו לב אלייך ולהעלות מעל לרדאר מה שנקרא... למה אני מתכוון? צריך לתת כמה שיותר ערך לקהל שלנו... כמה שיותר לחשוף את עצמנו, את הידע שלנו, את המקצועיות שלנו, את הפרסונה שבנו, כדי שיראו כמה אנחנו יכולים לתרום להם... כמובן אם כל מה שאני יעשה בפייסבוק לצורך הדוגמא זה רק לפרסם מבצעים זה לא יעבוד, כמובן אם כל מה שאני יעשה כשאני שולח SMSים ללקוחות שלי זה רק למכור להם את המבצע הבא זה לא י-ע-ב-ו-ד ואנשים יירתעו מזה... אני אתן לך דוגמא מה אני עושה כדי שזה ימחיש בצורה הטובה ביותר מה זה אומר למשוך תשומת לב וליצור תקשורת ברמה גבוהה עם הלקוחות: 1. כל יום עולים בדף העסקי שלי בין 3-4 טיפים עסקיים מצולמים שנותנים ערך וידע אמיתי לבעלי עסקים... 2. פעם בשבוע לפחות נכתב מאמר שלי.. 3. אני מנהל את הפורום הזה ועונה לשאלות של בעלי עסקים 4. שלוש פעמים בשבוע אני שולח מיילים עם ערך ללקוחות שלי 5. פעם בשבוע יוצא SMS ללקוחות שלי... 6. פעם בשבוע יש לנו הרצאה ביום חמישי שהיא חינמית לבעלי עסקים של 3 שעות ב-19 נושאים שונים... 7. כל יום חמישי ב-8 בבוקר אנחנו מעבירים את תוכנית הבוקר סקסס על הבוקר לבעלי עסקים... 8. יש לנו 3 אנשי שיווק שכל מה שהם עושים זה להתקשר לבעלי עסקים כדי להזמין אותם לפגישה... ועוד ועוד ועוד... עכשיו את יכולה להגיד מה זה לא מציק לאנשים??? אנשים לא מתעצבנים??? אז ברור שזה מציק אם כל מה שאתה עושה זה לנסות למכור לאותו אדם.... מה שבאמת צריך לעשות זה ליצור מערכות יחסים... איך יוצרים אותם? על ידי מתן ערך... תיתני כמה שיותר ערך וכמה שיותר בחינם... ותקבלי בסוף הרבה מכירות וכסף... תמצאי מהם "מוצרי המבוא" שלך... מוצר מבוא הוא מוצר או שהוא בחינם או שהוא בעלות ממש זניחה שהמטרה שלו זה לחשוף אותך בפני כמה שיותר אנשים כדי שיכירו אותך, את המקצועיות שלך, את הידע שלך וכו'... דוגמא למוצרי מבוא זה: טיפים בפייסבוק, מאמרים, שירות כלשהו קטן בחינם, דוגמית מתנה, שובר הטבה, ניוזלטר, וובינרים, וכו'...

מקווה שעזרתי :)
 
תקציב לשיווק

היי גיל! כבר עניתי כמה שאלות למעלה על השאלה הזו... אבל אענה גם לך פה... יש נוסחא מאוד מדוייקת איך מחשבים את תקציב השיווק... אבל כדי לא לסבך אותך... אענה כלל אצבע מסויים... 5% מסך המחזור שלך צריך ללכת לשיווק כדי שהעסק שלך ימשיך יגדל ויתפתח... לצורך הדוגמא... אם המחזור שלך היום הוא 100000 ש"ח אתה צריך להשקיע 5000 ש"ח בשיווק... ודרך אגב... איש שיווק נכנס גם בתקציב זה... מקווה שעזרתי :)
 
איך להתחיל?

בשמחה מנחם...
אם אתה ממש בהקמה של המאפייה אז כמובן שבהתחלה כשכותבים תוכנית עסקית צריך להקדיש סכום מסויים מעלות ההקמה בשיווק התחלתי של העסק... לא הייתי משתולל עכשיו ומוציא סכומים משוגעים... אבל מן הסתם שכל עניין לגופו... לגבי זה שזה הולך להיות באיזור התנחלויות אז כמובן שאין עם זה בעיה מבחינת פייסבוק ואפשר לטרגט מיקום עם דגש על דוברי עברית בלבד... וכמובן שצריך להתאים את שיטת השיווק... לדוגמא הייתי עושה שיתופי פעולה עם עסקים מסביב שיש לנו קהל יעד דומה... הייתי עושה "מבצע שישי" עם ספרים מהאזור שלי... או קוסמטיקאיות... או אפילו מוסכים... הייתי נותן להם שוברים לחלה מתנה אצלי... רק שיבואו לקחת וישתגעו מהריח של שאר הדברים ושם יהיה הכסף שלך :)
אם אתה רוצה לפגוש אותי אני מוכן לתת לך פגישה אישית במתנה ממני... שלח לי את הפרטים שלך למייל [email protected] ואשמח לעזור לך בליווי ההקמה של המאפייה שלך...
 
האם אפשר להתפרנס מכתיבה שיווקית?

היי דורה! אפשר להתפרנס מכל דבר... מכל דבר שאת ממש ספצית ומקצוענית בו... תעשי כל מה שביכולתך להיות הכי טובה בתחום הזה ואני מבטיח לך שתעשי הרבה כסף... תקראי ספרים, תלכי להרצאות,תירשמי לסדנאות, תקראי באינטרנט, תצפי בקטעי וידאו, פשוט "תמצצי" כל פיסת מידע שיש על גבי כדור הארץ הזה לגבי כל מה שקשור לכתיבה שיווקית... לרוב האנשים השריר שצריך להיות הכי מפותח ובמיוחד לבעלי עסקים הוא ממש לא כזה... ואני מתכוון ל"טוסיק"... לשבת על הכיסא וממש להתמחות... דרך נוספת ממש טובה היא פשוט לא להפסיק לכתוב... שבי ותכתבי... ככל שתכתבי יותר... ככה יבוא יותר ניסיון ויהיה לך הרבה יותר קל לעשות את זה... תעברי קילומטרז' ותבטיחי לעצמך להיות הטובה ביותר שאפשר בתחום הזה ואני מבטיח שהכסף יגיע :) מקווה שעזרתי!
 
שיווק סטודיו ליוגה

היי אביבית! איזה כיף! בשמחה! האמת שיש לי המון ניסיון בשיווק של מכוני סטודיו לכושר... ואני אנסה לתת לך כמה כלים...
1. שיעור ניסיון מתנה - רוב האנשים עושים את זה וזה מה שהייתי מפרסם בפייסבוק או בכל כלי פרסומי אחר... לא מנויים ולא כרטיסיות... את יודעת מה? משהו נוסף שעבד בתחום שלך זה כרטיסיית היכרות... 5 כניסות ב-99 ש"ח... אני יכול להראות לך איך להביא הרבה "לידים" בתחום הזה..
2. משובים... גם למי שכבר מנוי אצלך וגם לכאלו שבאו פעם ראשונה... להוציא משוב של בקרת איכות... דבר ראשון את תגלי מה טוב בסטודיו שלך ומה צריך לשפר... איך הם התרשמו מהאימון וכו... אבל אחת השאלות והיא ממש חשובה זה: "נשמח לקבל 2-3 שמות של חברים שאת חושבת שיכולים לקבל ערך מהסטודיו שלנו ולהעניק להם אימון במתנה" שם___________ טלפון______________ כפול 3 ואז השיחות אליהם הם הכי קלות בעולם... "היי שמרית? מה שלומך? מדבר אריה מסטודיו ליוגה FIT... קיבלתי את הטלפון שלך מסיוון והיא העניקה לך אימון יוגה במתנה אצלנו... מתי בא לך להגיע? הכי קל בעולם :)
3. תחרות לידים... ככה אני קורא לזה... אצלך אני אקרא לזה "אולימפיידת היוגה"... וכמו בכל אולימפיאדה יש 3 פרסים... פרס ראשון זה סוף שבוע בצימר בצפון... את נותנת מתנה של לילה אחד בעלות של 600 ש"ח...פרס שני זה כרטיס זוגי מתנה לVIP בסינמה סיטי... בשווי של 260 ש"ח... ופרס שלישי זה משהו מהעסק שלך... לדוגמא אימון יוגה אישי במתנה... בעלות נתפסת של 200ש"ח... עכשיו מה התחרות? בשבועיים הקרובים הלקוחות שלך יכולים לתת לך כמה שיותר שמות וטלפונים של חברים שלהם שהם היו רוצים להעניק להם אימון יוגה במתנה... ומפרסמים את זה בכל מקום... גם בכל סוף אימון... גם בכניסה... גם בשלטים... גם ב-SMSים גם באימיילים גם בפייסבוק... פשוט יש להם שבועיים לתת לך כמה שיותר פרטים של אנשים... 3 הראשונים שיתנו הכי הרבה שמות יזכו בפרסים... זוהי פעולה מוצלחת שעבדה לי אין ספור פעמים באינספור סטודיו לכושר... לכי על זה :) כולם זוכים כאן... הם יכולים לזכות בפרסים שווים, החברים שלהם זוכים באימון מתנה ואת זוכה בכמות ענקית של לידים חדשים לעסק שלך :)
4. שיתופי פעולה עם קוסמטיקאיות לדוגמא... את תוכלי לתת לה שוברים של אימון יוגה במתנה שהיא מפנקת את הלקוחות שלה ואותו דבר היא תוכל לתת לך... כל אחד נותן כוח לשני... אותו דבר זה ספרים ובוטיקים של ביגוד לנשים
5. טיוב נתונים... מלשון לעשות את הנתונים שלנו טובים יותר... הרבה מאוד פעמים יש לנו את הטלפונים של הלקוחות שלנו אבל אין את המיילים שלהם וזו אחלה הזדמנות לקבל אותם להעניק ללקוחות הטבה מסויימת או מתנה מסויימת... שולחים SMS לכל רשימת התפוצה שלנו: "היי [[שם פרטי]] מה שלומך? זו אביבית מהסטודיו ליוגה..אני לא יודעת מה איתך אבל אני התגעגעתי... לכבוד הקיץ בא לי לשלוח לך מתנה ממני באופן אישי.. מה המייל שלך?" תוציאי את זה עם מערכת למשלוח SMSים כמו INFORU כדי שכל אחד יקבל את זה עם השם שלו וזה יצא כאילו זה יצא מהטלפון האישי שלך... אני מבטיח לך מבול של SMSים חזרה עם כתובות מייל... לאחר מכן שולחים להם משהו במייל כמו: "היי שמרית מה שלומך? תודה ששלחת לי את כתובת הדואר האלקטרוני שלך... הבטחתי לך מתנה אז אני מעניקה לך שיעור יוגה במתנה אצלי בסטודיו \ 100 ש"ח מתנה לקניית כרטיסייה \ הזמנה להרצאה" נ.ב אחרי שתסתכלי על המתנה אני רוצה לדעת מתי אני רואה אותך? :)
שלך,
אביבית

מקווה שנתתי לך כאן כמה רעיונות והצלחתי לעזור לך... אם תרצי שאתן לך עוד כמה אשמח לתת לך פגישת ייעוץ ללא עלות במשרד שלי בתל אביב... שלחי לי מייל ל[email protected] ואדאג שיקבעו לנו...
 
אירוח בנושא שיווק


האם אתה כבעל עסק מכיר את כל הכלים השיווקים שעומדים לרשותך לצורך קידום העסק? יש לך שבריר שנייה לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח וכדאי שתדע איך לעשות את זה נכון!

על האירוח

ביום א', ה 27/7 בין השעות 19:00 ל 21:00 נארח בפורום את אריה טוקר, מומחה לשיווק.
אריה ישיב על שאלותיכם מתחום השיווק ויציג בפניכם את כללי הזהב שיעזרו לכם להרוויח יותר: כיצד מגדילים הכנסות באמצעות שיווק נכון? מהם הסודות לכתיבה שיווקית מנצחת? איך מעבירים את המסר בצורה נכונה וכיצד מגדירים מיהו קהל היעד?

אנו מזמינים אתכם להעלות את שאלותיכם כבר עכשיו!


אודות המתארח

אריה טוקר – שותף וסמנכ”ל תפעול בחברת סקסס, בוגר מכללת “האברד” למנהל, מסלול יועץ עסקי, מתמחה בתחום השיווק והמכירות.

 

Hעקב56

New member
אתר או עמוד פייסבוק

איפה לדעתך עדיף להשקיע משאבים- זמן וכסף- בעמוד פייסבוק או באתר?
 
אתר או עמוד פייסבוק

וואו יעקב זו שאלה כללית מדי... זה ממש תלוי בתחום שלך... ברמת העיקרון לפי השיטה שבה אני עובד מאוד חשוב לשלב בין כל אפיקי השיווק והפלטפורמות המוצעות היום... אם אני רוצה לענות לך בצורה הכי מקצועית שיש... קח נתח מסויים מתקציב השיווק שלך...לדוגמא: 1000 ₪ בקידום בפייסבוק ו-1000 ₪ קידום באתר ותראה את התוצאות... מה שהכי נכון זה לבדוק את הסטטיסטיקות של כל אפיק פרסום וכמה זה מייצר לי... יש איזשהוא נתון כוזב ששיווק לוקח זמן...שצריך להשקיע עוד ועוד כסף והתוצאות "יגיעו"... כשעושים שיווק ועושים את זה נכון התוצאות חייבות להיות מיידיות... זה נכון שאם אין בסיס בכלל צריך לבנות אותו קצת ולתמוך בו... ( כמו לדוגמא אם אני פתחתי עכשיו דף בפייסבוק ורוצה לקדם איזשהוא מבצע... אני תמיד אכתוב עוד כמה פוסטים אורגניים מסביב כדי לתמוך בזה... )... במידה ואין לך אתר בכלל או פייסבוק בכלל ואתה שואל במה כדאי להשקיע... אז אתה צריך את שניהם... 85% מהאנשים לפני שהם מבצעים היום קנייה בכל תחום שהוא מחפשים את זה קודם כל בגוגל... אז אתה צריך להיות כל הזמן ובכל מקום :) מקווה שעזרתי...
 

קייטילי

New member
מיתוג של עסק חדש

איזה אירוח מגניב!
אני מכינה עוגות לאירועים מבצק סוכר. עד כה עשיתי זאת כתחביב והכנתי בחינם לחברות ומכרים.
אני רוצה להתקדם צעד אחד קדימה ולקחת את זה לפן מסחרי יותר.
אני יודעת שקיימות בפייסבוק נשים רבות שמוכרות עוגות ועלי למצוא נישה ייחודית על מנת לשווק את עצמי ולהצליח, אך עד כה לא מצאתי נישה יחודית.

אשמח לרעיונות!
 
מיתוג עסק חדש או בידול

היי קייטלי! קודם כל אני רוצה לאחל לך המון בהצלחה בדרכך החדשה! תראי לכל עסק או עצמאי היום יש מתחרים... כי מן הסתם יש ביקוש... הרי אם לא היה ביקוש לא היו קמים עסקים בתחום... כמו שהשוק היום רווי בקוסמטיקאיות והן צצות בכל פינה וכמו שהשוק רווי בעורכי דין או גרפיקאים זה לא פסח גם על התחום שלך... לכן עלייך בהחלט לבדל את עצמך מכל אחת אחרת... כדי לעשות את זה בצורה הטובה ביותר צריך לעבוד בשני מישורים... המישור הראשון הוא לעשות סקר שוק ולראות מה רצוי או נדרש מבחינת קהל היעד שלנו... מי הכי הרבה מזמין עוגות? האם זה לימי הולדת? האם זה רק לבר מצווה או בת מצווה? האם זה לימי הולדת עגולים? האם זה רק לחתונה? צריך להבין היכן נמצא רוב קהל היעד של העוגות... מי מזמין אותם בדרך כלל? האם זה ההורים? האם זה החברים? האם זה החברות שמארגנות את מסיבת הרווקות או שזה בן הזוג? לאחר שסקרת את השוק צריך לבדוק מה הכי חשוב להם בעוגות? מה חסר להם היום? מה היה גורם להם להזמין יותר? וכמה הם היו מוכנים לשלם לעוגה כזו.... לאחר מכן צריך למצוא בידול בתחום... למה שיזמינו את זה דווקא ממני? יש היום 7 צורות בידול שונות... זה יכול להיות מוצר חדש שלא קיים היום... לדוגמא: עוגות עם מילויים של מתנות קטנות או פתקים קטנים למסיבת רווקות... זה יכול להיות ע"י הקטנה של משהו... לצורך העניין עוגות ללא גלוטן, או עוגות שעשויות ממוצרים טבעיים בלבד, זה יכול להיות ע"י הוספה של משהו... לדוגמא כל עוגה שתמכרי יגיעו עם סט צלחות וכלים חד פעמיים ממותגים של החוגג.. זה יכול להיות לקהל יעד מסויים... כמו עוגות ימי הולדת או חתונה לטבעוניים... ולאחר כל זה... את צריכה לשאול את עצמך מה את הכי אוהבת לעשות... במה את מתמחה? למה את הכי מתחברת... מקווה שעזרתי :)
 

דרורי8

New member
אני עוסק בכתיבה שיווקית

ובאמת אשמח לקבל את הסודות שלך לכתיבה שיווקית מנצחת
 
סודות הכתיבה השיווקית

היי דרורי! אני מפנה אותך אל התשובה שלי לשאלה של איילה בנוגע לקורס לכתיבה שיווקית.. נראה לי שנתתי שם מספיק מידע כדי לעזור לך...
 

linorhg

New member
פיתוח עסקי

מה ההבדל בין ייעוץ שיווק לבין פיתוח עסקי? או שזה בעצם אותו דבר...
 
למעלה