המורדים- מיני ספיישלון סיום

niviri

New member
העולם ע"פ RW


מה למדנו מהמורדים
מילון מונחים:
&nbsp
&nbsp
אזהרות= העונש הכי חמור שקיים בבי"ס, כוח ההרתעה הגדול ביותר. ככל הנראה האזהרות מועברות לגורמים ממשלתיים ותעסוקתיים ומונעים מהתלמידים היוצאים לעולם האמיתי לקיים אורח חיים נורמלי.
&nbsp
מוסר= מושג גמיש וערטילאי. "טוב" או "רע" אינם נקבעים על פי אופי המעשה, אלא על פי האדם שעשה אותו.
.
גיל= לא הרבה יודעים, אבל כריס היא זאת שתבעה את המושג "גיל זה רק מספר". והמדובר במספר אקראי המשתנה (או לא משתנה ככל) בהתאם לצורכי העלילה.
&nbsp
בגידה= מעשה טבעי ואף הכרחי עבור בנים שאינם מסופקים מהקשר הזוגי שלהם. במקרה של בגידה, בת הזוג צריכה להבין היכן טעתה ולהתנצל.
&nbsp
אלימות= דרך לגיטימית ומקובלת להבעת חיבה. לעתים משולבת יחד עם שיטות הבעת חיבה יותר קונבנציונליות בעולם הרחב (למשל, נשיקה תוך כדי חנק).
&nbsp
דירה= נכס חסר חשיבות, שאפשר להחזיק ללא שימוש רק למקרה שמישהו יצטרך פעם.
&nbsp
אהבה= רגש חזק כלפי האדם הראשון שנקרה בדרכך רגע אחרי שהגעת למסקנה שברצונך למצוא בן/בת זוג.
&nbsp
מחאה= שיטה לקידום הצדק ע"י פעילות פרועה ואנרכיסטית כמו להסתגר בכיתה! לשבת בחצר! וכו' נקיטת שיטה זו תביא מיידית את הגורמים האחראים המבוהלים לתיקון העוולה.
&nbsp
אכפתיות= מעקב אחרי אדם אחר, התערבות בעיניינים אישיים, הצקות חוזרות ונשנות גם לאחר בקשות להפסיק. בסופו של דבר אדם המתנהג באיכפתיות, יזכה באהבתו של מושא האובססיה בזכות ההתנהגות הנוגעת-ללב-והבכלל-לא-קריפית הזו.
&nbsp
אדם מאוד אינטילגנטי= טיפש.
 

shiran232

New member
אזהרות הן ה"הערה לתיק האישי" של אליט וואי


באתי לכתוב שאני ממש מסכימה לגבי מה שכתבת על המוסר ואז המשכתי לקרוא והבנתי שאני מסכימה לגבי כל ההגדרות שכתבת ותארת פה באופן מדוייק, אז אני אסכם את תגובתי בסמיילים:

&nbsp
&nbsp
 

shiran232

New member
תודה מיטל!


מסכימה עם מה שכתבת, וגם אצלי המורדים נמצאת במקום הראשון מבין הסדרות של כריס. קטנטנות אמנם ליוותה אותנו (או אותי לפחות) רוב הילדות, אבל הטירוף של המורדים זה משהו שאי אפשר לשכוח ואני תמיד מתגעגעת לתקופה הזאת.
&nbsp
הקאסט והחיבור שנוצר שם לגמרי עשו את הסדרה!
&nbsp
נכון שהייתה לנו הרבה ביקורת על כל מיני דברים שקרו שם ולפעמים זה אפילו הרס לי את הזכרונות הטובים שהיו לי משם כי זכרתי אותה בתור סדרה יותר הגיונית ומוסרית, אבל את רוב הפאקים שעלינו עליהם לא ראיתי בצפייה ראשונה, וכילדה בת 12-13 הצלחתי להתחבר לדמויות ואז הדברים האלה לא נראו לי הזויים/מוגזמים אז אני מניחה שהסדרה עבדה טוב בתור סדרת נוער

&nbsp
 

niviri

New member
לא חושבת שזה עניין של נוער

אני מוצאת כמויות מכובדות של פאקים גם בסדרות למבוגרים שנחשבות איכותיות ורציניות.
ויחסית לממוצע שראיתי, ובהתחשב בכך שבסדרה יומית העבודה יותר אינטנסיבית ובאופן טבעי גם מפשלים יותר- הם באמת לא היו כאלו נוראיים.
&nbsp
יש מצב שאם היית רואה את זה עכשיו לראשונה (בלי הצל של הסדרה הכ"כ מציאותית והגיונית שזכרת בתור ילדה) היית לוקחת את זה פחות קשה...
 

shiran232

New member
כן, יש פאקים גם בסדרות למבוגרים

אבל האמת שלא רק הפאקים הפריעו לי..בתור ילדה הסדרה הייתה מזה מגניבה..אהבתי מלא דמויות ולא הרגשתי שההתנהגות שלהן מוגזמת או סתם מעצבנת..בצפייה האחרונה כבר כמעט לא סבלתי אף דמות בסדרה

יש מצב שבאותה תקופה אחרי הצפייה בקטנטנות, עם החלומות הקסומים ועצי הפלא, הצלחתי להתעלם מהדברים שנראים לי עכשיו הזויים
 

niviri

New member
טוב, ברור ש ***ליאת, אל תיכנסי להודעה***

מיד אחרי קטנטנות כל סדרה תיראה לך סופר מציאותית ובכלל יצירת מופת של רצינות ואיכות

&nbsp
אני עדיין עם התאוריה שלולא ההאדרה הזו , היית חושבת שזה פחות נורא עכשיו.
 
למעלה