המורדים 157-159

shiran232

New member
157

לא שזה כבר משנה משהו, אבל למה מריצה לא חיכתה שחביאר יפרד בעצמו מלוחאן? היא הרי ניסתה להזהיר את לוחאן בפעם הקודמת, וראינו שזה לא עבד כי היא התפרצה באמצע השיחה..איזה משולש מפגרים נוצר פה...
&nbsp
מה הקטע לתת למיה בכוח תמונות של אמא שלה? ומה הקטע שפרנקו רוצה עכשיו למצוא אותה? אם מיה הייתה מעניינת אותה, היא הייתה יכולה למצוא אותה בעצמה. הוא יכול פשוט לספר לה את האמת, גם בלי להביא את אמא שלה איתו. נראה כאילו הוא וסוניה מנסים בכוח לערער את המצב הנפשי של מיה.
&nbsp
ויקו ממשיכה להיות המבוגר האחראי בעניין פלי.
&nbsp
מנואל מעדיף שהחברים שלו יכעסו עליו רגע לפני שהוא עומד לעבור ניתוח שהוא לא יודע איך או אם הוא בכלל יצא ממנו, העיקר שלא ידעו על הניתוח? הוא מפחד מעין הרע או משהו?

&nbsp
למה סוניה שולחת את החוקר הזה בכזאת סודיות? זה היה הרעיון של פרנקו..
&nbsp
החיבוק של מנואל, מריצה ופבלו

&nbsp
מיה

&nbsp
סוף סוף מישהו מגלה ללוחאן שמריצה גרמה לכולם לעזוב הכל באמצע כדי להיות איתה. די, שישלימו כבר ויגאלו אותנו מהייסורים האלה.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

niviri

New member
בעיקרון היא כן חיכתה

היא הרי קבעה עם חביאר שקודם הוא יפרד מלוחאן ואז יבוא לראות אותה. ואמרה ללוחאן לבוא לשם במחשבה שחביאר כבר נפרד ממנה עד אז, והרעיון שהיא תגלה למה. אבל מכיוון שהוא לא נפרד, ולוחאן כבר באה וריגלה אחריהם מה נשאר לה לעשות?
&nbsp
הקטע לתת למיה בכוח תמונות של אמא שלה זה כנראה אותו קטע לנצל כל אירוע לא קשור בעליל כדי ללחוץ על פרנקו לספר לה את האמת

אולי פרנקו רק רוצה לפגוש אותה בעצמו ולהבין למה היא עזבה כדי שיהיו לו תשובות למיה?
&nbsp
אני לחלוטין מבינה את מנואל. אם הוא היה מספר כולם היו בוכים ודואגים לו ו"מתאבלים" עליו וזה ממש מלחיץ. הוא לא צריך את זה עכשיו, זה מספיק מפחיד לו גם בלי שכולם מסביב יגבירו את החוויה הזאת...
 

shiran232

New member
אוקיי, קיבלתי.

נראה לי שהתשובה לשאלה של פרנקו דיי ברורה..לא התאים לה להיות אמא, אז היא עזבה אותם לטובת חיי החופש..
&nbsp
אין בעיה עם זה שהוא החליט לא לספר, הוא לא חייב..אבל למה דווקא התירוץ הזה? הוא יכל סתם להגיד שיש לו בעיות בבית ושהוא צריך לחזור למקסיקו..ככה אף אחד לא היה כועס או מאוכזב..
&nbsp
&nbsp
 

niviri

New member
לא התאים לה להיות אמא... זו לא תשובה שקל לקבל....

יש לו מספיק על הראש עם הניתוח, ואת רוצה גם שיתרכז וישקיע בסיפור אחר כדי לחוס על רגשותיהם של אחרים? יאללה, עד שפעם אחת באמת יש לו הצדקה להיות אנוכי כמו שהוא, תני לו!
 

shiran232

New member
זאת תשובה נוראית, אבל זה המצב...

אני דווקא מסתכלת על זה מהכיוון של מנואל ולא של כל האחרים - הוא לא מעדיף להיפרד באווירה יותר תומכת?
 

niviri

New member
אבל אפשר להבין שהוא בכל זאת מקווה שאולי יש משהו מעבר..

אה, אז יפה מצידך לחשוב עליו. בכל מקרה, לא נראה לי שמה שמעניין אותו כרגע זה באיזה אוירה הוא נפרד. הוא כ"כ לא שם כבר (וגם לרוב הכיתה לא היה אכפת שהוא יהיה סולן....)
 

niviri

New member
מה אני זוכרת מ157 שראיתי לפני 4 ימים? מיד נגלה!

פבלו היה מאוד חמוד! הוא התנהג מצוין עם מריצה, לא סגורה במה האמת, אני רק זוכרת שהייתי מרוצה ממנו.
&nbsp
טוב אז בגלל זה ארוואי היו חייבים לקטוע את סיבוב ההופעות באמצע. עדיין אפשר למצוא פיתרון יותר אמין שמשרת את המטרה.
&nbsp
מיה ומנו
זה אומנם התחיל רע עם הריצה והצעקה של מיה, אבל ברגע שהם דיברו כבר נמסתי... איך תמיד הם מצליחים לשבור לי ככה את הלב

קצת הזכיר לי מהעונה הקודמת כשמנואל החליט לעזוב למקסיקו ומיה ניסתה לשכנע אותו לפחות לסיים את השנה. כל פעם הוא עושה לה את זה)
&nbsp
שמתי לב שכשמנו נפרד מהכיתה, בעוד שכאלה מעולם לא החליפו איתו (לאורה, בלן) מילה נפרדו ממנו בדמעות, פלי עמדה לה בצד כל הזמן. היא לא באה לחבק אותו, לא התקרבה אליו בכלל, אפילו לא צעקה "ביי" מרחוק
מה הקטע שלה?!
&nbsp
לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל קת'י ומרטין חמודים!!!!
תמיד שחוזרים מלא פעמים על סצינה שלא מצליחה מעניין אותי לראות דווקא מה שקרה אחרי שהם כן הצליחו בסוף. מחאו כפיים? התחילו לשיר הללויה? הפריחו יונים?
 

shiran232

New member
לא הבנתי למה התכוונת בעניין סיבוב ההופעות

עכשיו שאת כותבת, באמת מוזר שפלי כל כך קרה למנואל. אולי בגלל כל מה שקרה עם מיה?
&nbsp
אני תמיד אהבתי את קתי ומרטין

חחח היה יכול להיות מעניין אם היו מראים לנו מה קרה אח"כ!
 

niviri

New member
התכוונתי שהם היו צריכים להפסיק ולשלם על זה קנס

כדי שלוחאן תראה את הקבלות ותבין שמריצה חברה טובה וכל הבולשיט הזה.
&nbsp
אם הדמויות שלהם היו ככה בסדרה, אולי הייתי יכולה לאהוב גם את סוניה ופרנקו...
 

shiran232

New member
אהה אוקיי חח

סוניה היא דיי קתי, מרטין נראה "קצת" פחות רציני מפרנקו...
 

niviri

New member
פרק 158.....

אם כבר מדברים על מסרים בעייתים בסדרה, הפעם הם לגמרי הגזימו. מילא ילדים שלא יודעים כלום מהחיים שלהם, אבל מבוגרים שמשכנעים את פלי לא לעשות הפלה כי זה "לקטוע חיים"
איך אמורה להרגיש ילדה שבאמת הפילה כשהיא שומעת את זה

וכמובן שפלי החליטה להמשיך את ההריון ולהיות אמא חד הורית בגיל 16, וכולם מאושרים כי יהיה תינוק חמוד, והיי, למה שמישהי בכלל תרצה להשתמש באמצעי מניעה אי פעם?
&nbsp
הרופא הנחמד שלנו ממשיך לדגול בשיטת הלשקר-כדי-לא-להעציב-את-המטופל. קשה לי להתלונן על הגישה הנוראית הזאת, מה אני אגיד, אני אוהבת דמויות עיקביות.
פרנקו צריך החליט האם לנתח את מנואל למרות הסיכון הגדול (אני אניח לי שהם הספיקו להעביר במהירות את האפוטרופסות מג'וני בחזרה לפרנקו) ולא מתלבט בכלל. אפילו לא מעלה על דעתו להתייעץ עם.... לא יודעת.... אמא של מנואל אולי????? לא, היא לא פקטור. למה שיהיה לה אכפת שהבן שלה הולך לעבור ניתוח ש70% לא יסתיים בהצלחה?

&nbsp
בפרק הקודם לא ציינתי שזה הזוי שמישהי תחליט להעסיק חבורת צעירים מופרעים וחצופים כי הבת שלה נדלקה על אחד מהם (הייתי מצפה שדווקא בגלל זה היא תרחיק אותם כמה יותר). מישהו שם כנראה התאכזב שלא הצליחו לתפוס את תשומת ליבי, אז עכשיו היא גם מעסיקה את שלושתם ביחד למרות שאין לה צורך בעוד עובדים, ונותנת להם העלאה משמעותית במשכורת כבר ביום הראשון. והנה עוד סיפור חביב שהוצא לגמרי מפרופורציות.
אגב, לטיסיה הזאת נראית בערך בת 12!

&nbsp
לוחאן רוצה להשלים עם מריצה, אבל אז היא שומעת שמריצה קיבלה את זה שהחברות בינתיים הסתיימה ומוותרת. היא מגיעה למסקנה המדהימה שאם למריצה נמאס לרדוף אחריה (אחרי כל מה שעשתה בשבילה) זה אומר שאין מצב שהיא תרצה לחזור להיות חברה שלה יותר. איזה מזל שלוחאן כ"כ חכמה. מישהי אחרת, עם קצת פחות אינטליגנציה, עוד היתה עלולה לנסות בכל זאת לחדש את החברות.
כמו כן, נראה שהעוינות שלה כלפי מרקוס נעלמה באותה פתאומיות שהיא הופיעה
תכלס, עדיף לא להתעמק בזה. פחות זמן מסך בשבילם.
 

shiran232

New member
טוב כתבנו דיי אותו דבר


לגמרי מסר בעייתי

לא יכלו להציג את זה בצורה יותר חד צדדית

&nbsp
באמת לא ברור לי - אמא של מנואל לא מודעת בכלל למצב שלו? לא מתייעצים איתה ולא מודיעים לה שאולי כדאי שתבוא להיות עם הבן שלה רגע לפני הניתוח, כי יש מצב שהנורא מכל יקרה ולא תהיה לה אפילו הזדמנות להיפרד? איזה קטע דפוק!
&nbsp
הסיפור עם לטיסיה דבילי לגמרי

&nbsp
אני לא יודעת איך זה שלא שנאתי את לוחאן בצפיות הקודמות..את זכרת שהיא הייתה כזאת טיפשה ומעיקה?
 

niviri

New member
גרייטס מיינדס


בשלב מסוים הרגשתי שאני צופה בקמפיין של אפרת

&nbsp
כשמנואל הלך בפעם הראשונה או השניה לרופא, הוא ביקש מפרנקו לא לספר לאמא שלו כדי לא להדאיג אותה. כנראה שבזאת הם הניחו שהם כיסו מספיק את הנושא הזה

&nbsp
לוחאן תמיד היתה ברשימת הדמויות הכי לא נסבלות אצלי, ככה שזכרתי בגדול שהיא מעיקה ובטח שהיא לא הכי חכמה. אבל לא זכרתי את כל המקרים הספציפיים שהיא מתנהגת כ"כ בטימטום ואת מידת ההגזמה.
 

shiran232

New member
היו יכולים לשלם כמה פסוס לשחקנית

ששיחקה את אמא של מנואל כדי שתגיע, ולעשות את הסיפור הזה קצת יותר הגיוני. וגם להפוך את הסצינה של פרנקו ומרקוס, ככה שמרקוס יהיה המופתע מהסיכון בניתוח ולא להפך.
&nbsp
חחח אז זה מדרדר מצפייה לצפייה
 

niviri

New member
עזבי את השחקנית

היית מסתפקת אם פרנקו היה אומר בחצי משפט שלאחר התייעצות עם אמא של מנואל הוחלט לנתח...
 

shiran232

New member
כן, זה כבר היה יותר טוב

למרות שהייתי כועסת שהיא לא באה לראות את הבן שלה
 

shiran232

New member
158

פילאר בהתקף טמטום. כאילו לא היה ברור עד עכשיו שתומאס השתגע מהתמונות..איכשהו היא הבינה מזה שכל העניין עם הבנות מריו נגרו היה טעות, ושתומאס אוהב רק אותה.

חבל שבשיחה של מירנדה עם פלי הוא הזכיר רק את ההשפעות הרעות של ההפלה, ולא דיבר על כמה קשה יהיה לפלי לגדל ילד לבד בגיל שלה...

אני רואה שהרופא המצויין של מנואל ממשיך בדרך שלו. הוא משקר למטופל שלו (מול פרנקו, שאמור להיות המבוגר האחראי), וחושב שזה רעיון יותר טוב לספר את האמת לחבר בן ה-16 שלו. חוץ מזה, יפה שאשפזו את מנואל בלי לדעת בכלל מתי הניתוח שלו, ויפה שפרנקו לא בירר מה הסיכונים בניתוח לפני שהוא שלח את מנואל לבי"ח המקצועי הזה. אגב, לא שכחו קצת שלמנואל יש אמא? למה פרנקו מרשה לעצמו לקחת החלטה כזאת קריטית בלי להגיד לה כלום?

איך תמיד כשאיזו דמות תהיה בהריון, היא תסתובב בפארק ותראה אמהות מאושרות עם התינוקות שלהן
 
למעלה