חדשות, שאלות, בקשות...

LiaTuSh18

New member
אולי הם אהבו אותם בנפרד אבל לא כזוג בסדרה

לא צריך הרבה כדי לשלהב מעריצים לצרוח..חח
 

niviri

New member
או שאהבו רק אותה

אולי אני תוהה פה, אבל לא זכור לי שניקו היה נערץ כ"כ
 

LiaTuSh18

New member
יוווו עד כדי כך? איזה מוזר!

ואגב נראה לי שהשתמע כאן שהם הזוג המועדף עליי או משהו.. כרגע הם כן כי אין באמת משהו יותר טוב , לא אולי הם מקום שני אחרי טצ'ו וחסמין שהם גם לא בדיוק זוג אבל הם חמודים, בכל אופן כמו שאמרתי אולי זה קשור לגיל שאתן ובכלל המעריצות של כאסי צפו בסדרה בזמן אמת לעומת מתי שאני נזכרתי לצפות.
אבל מה שבאתי להגיד אחרי כל החפירה הלא קשורה הזו זה שרק ציינתי את זה כי זה קרה אחרי זמן הזוי לאללה לא כי התרגשתי בטירוף בגלל זה.. נראה לי שזה מה שהשתמע לכולן אז אני רוצה לתקן ולהבהיר את הטעות הזו חחח זה פשוט שבר שיאים הנשיקה הראשונה, בקטע פתטי!
חחח מזלך שאני יודעת שהיא תפגוש את ז'קה!! אעדכןןן!
מממ לגבי קרלה.. אוקי...
בגזרת הדמויות הצעירות אין יותר מדי.. יש את המשולש טיאגו מאר רמה שהוא דיי אידיוטי.. אני לא מתה על טיאגו ומאר כרגע... כאילו כן הם דיי חמודים אבל אין שם יותר מדי עומק כרגע ורק עכשיו הם נהיו חברים, עד אז הם היו חתול ועכבר ואי הבנות ופה ושם.. וממה שראיתי בתקציר של הפרק הבא זה שוב חוזר על עצמו..הם רק בהתחלה שלהם אין שם עדיין אהבה מטורפת..טיאגו דיי שמוק ומאר לא כל כך מובנת לי.. ורמה סמרטוט רצפה שכל הזמן שותק ומשתף איתם פעולה...
את טצ'ו וחסמין אמרתי כבר כמה פעמים שאני מאוד אוהבת... גם הסיפור שלהם הזוי יחסית.. היא תמיד מוצאת תירוצים למה לא להיות איתו.. הצועני אמר לה שתרדוף אחרי האהבה ולא משנה אם טצ'ו צועני או לא והיא עדיין דוחה אותו (ואז מתנשקת איתו ואז שוב דוחה אותו) אבל הם יותר חמודים ובוגרים אז אני אוהבת..
וזהו אין בינתיים אף אחד אחר.. נאצ'ו אפילו הפסיק להופיע בפרקים ולרדוף אחריה.. כל החבורה הזו שאתן מדברות עליה של טפי ומרי (לא יודעת איך קוראים לה שם) וכל אלה עוד לא הגיעה אז כן הדגש כרגע הוא על המבוגרים...
נראה שזה משהו של כריס.. גם בקטנטנות העונה הראשונה הייתה הרבה על מבוגרים ואז יותר התמקדו על הילדים...
 

niviri

New member
זה לא קשור לגיל (שלנו)

כי כולן פה צפו בלפחות טלנובלה אחת- בד"כ כמה- לפני קאסי, עם זוג מבוגר יותר מסיילו וניקו (שגם בקושי נחשבים מבוגרים, אמי בכלל יותר קטנה ממני) שכן אהבו.
לי, לפחות, לא השתמע שהתרגשת בפירוש או משהו כזה, רק שהם אחד הזוגות שאת אוהבת וזה לא רגיל
(אני חושבת גם, שאולי בגלל שניקו וחימה היו יחד ובגלל שהדמות של מלווינה גם היתה מאוד אהובה, שהרבה מהצופים העדיפו את ניקו עם מלווינה).

נק' מעניינת מה שהעלית. חבל שאין עוד מספיק סדרות עם הרבה עונות לעשות סטטיסקה על היחס מבוגרים-ילדים בעונה הראשונה. חן, איך זה היה בקיץ נצחי?

לגבי אלו שלא הופיעו, רצתי לבדוק מתי טפי מופיעה
אני מניחה שאסור לי להגיד לך אפילו אם זה ייקח הרבה או קצת זמן, אז רק דבר אחד: ברגע שהיא תהיה, את תצטרכי להגיב יותר על הפרקים.
 

sparx

New member
היו בכלל מבוגרים בקיץ נצחי?

לא כולם היו שם כבר מתבגרים+?
 

INBALUSHY

New member
היו מבוגרים בקיץ נצחי

גלוריה קרה, חואקין פוריאל, גידו קזקה, פלורנסיה ברטוטי, ננסי דופלה, פרנן מיראס
ועוד....
&nbsp
 

LiaTuSh18

New member
אבל ניקו ומלווינה בכלל לא נחשבים זוג בעיניי

אולי יש דברים שאני לא יודעת שיקרו בהמשך אבל כרגע הם היו ביחד בפרקים הראשונים והוא נראה כאילו הוא מעדיף שיכיש אותו נחש מאשר להיות איתה, ומיד הוא התאהב בסיילו אז גם אם הוא היה רשמית חבר של מלווינה מבחינתי הזוג היחיד שהוא היה חלק ממנו זה הוא וסיילו..
אבל כן אני אוהבת אותם לא מבינה מה יש לא לאהוב..
 
למעלה