המורדים 94-96

niviri

New member
הייתי רוצה להצטרף שמחה...

אבל אני חוששת שולי זה באג
 

niviri

New member
:-O באמת??! |בוכה מהתרגשות|

אם יורידו לי אותם - דמך בראשך
 

niviri

New member
דווקא מכל השקרים של חביאר

ההתערבות זה הכי אמין. קודם כל כי הוא כבר התערב עליה פעם!! שנית כי הוא מבלבל אותה עם "אני אוהב אותך- סתאאאם זה רק בדיחה - בעצם זה לא" ושלישית היא פוחדת להיפגע.
&nbsp
הייתי מסכימה איתך לגבי מרקוס אם הוא היה קיים מבחינתי

&nbsp
התכוונת שויקטוריה לא משהו, אני מניחה? כי לויקו אין נטיות משחק כלשהם... לפחות בינתיים.
כשזה מגיע לדיבורים על הסדרה והדמויות, זה די מבלבל ההתעקשות הזאת לקרוא לשחקנית בכינוי של הדמות...
 

niviri

New member
מה שאני זוכרת מ95...

היה פרק מאוד משעשע. בעיקר עם מיה שפלטה כמעט שאנדרדה אבא של מריצה ואז ניסתה לתקן את הנזק כשלמריצה יוצא עשן מהאוזניים ועד שניה היא הורגת אותה...
מיה: "התכוונתי שאם יש לו ילדים..."
מריצה :"אין לו ילדים!"
מיה: "נכון, בדיוק נזכרתי שהוא אמר לי שהוא עקר" XD
&nbsp
ובכלל, היו כל מיני משפטים מצחיקים כל הפרק. למשל כשסול מתלוננת על החפירות של אנדרדה והוא מבקש לשתף עם הכיתה את הליחשושים, פר עונה:"היא אמרה שהאלימות מלמטה מתחילה באלימות מלמעלה" D:
וגם כשתומאס מנסה להבין מה אומר הרמז 'סול והבת של דונוף': "אההה אני יודע! סול ופילאר!"

אגב, למה באמת פבלו לא אמר פשוט פילאר?
עוד אגב, מה היה שם הבי"ח בסוף ואיך מריצה הבינה???
&nbsp
מיצ'י הזאת שוב מעלה לי את הסעיף

ועוד בהתחלה הייתי מרוצה ממנה דווקא. כשהיא באה למריצה עם התמונה והסבירה לה כמה סוניה הקריבה בשבילה, חשבתי שהנה, היא למדה איך באמת היא צריכה לדבר עם מריצה. ואז בסוף היא הרסה הכל עם "את לא ראויה לאמא שיש לך"|רצח| יאללה, מי את? את בעצמך לא ראויה להסתובב בחברה אנושית! ועוד מריצה לא אמרה שום דבר חמור הפעם.
&nbsp
בכל מקרה נראה שלפחות השיטה ההתחלתית שלה היתה אפקטיבית וגרמה למריצה לשקול מחדש. לא שאני מבינה כ"כ למה...... אז סוניה עבדה בניקיון, נו ו? מה השוק הגדול? הרבה אומנים בתחילת דרכם עובדים בעבודות לא הכי נעימות. ולמה זאת הקרבה כ"כ גדולה מצידה? כולה ניקתה בתים איזה תקופה. בסדר, לא אומרת שזה כיף גדול, בהחלט עבודה קשה ומאוסה אבל... זה לא שהיא נתנה למריצה כליה או ירדה לזנות. עבדה קשה, יפה מצידה, אבל יש עוד הרבה אחרים שעושים את זה, קצת פרופורציה.
&nbsp
אני מוצאת את זה מעניין ותמוה שמריצה לא ידעה במה סוניה עבדה. וגם לא יודעת כלום על הילדות שלה. וגם לא יודעת שהיא מאורסת. ולמי. מה היא כן יודעת עליה?
 

shiran232

New member
מיה בעוד רגע של טמטום


לא גילו לנו את שם הבי"ח..אולי הכותבים לא באמת הצליחו לחשוב על משהו מתוחכם...
&nbsp
כל הקטע הזה שמריצה פתאום מתחילה לחשוב על מה שסוניה עשתה בשבילה בגלל שיחות עם אנשים אחרים נראה לי דפוק.
כאילו מה? היא לא ידעה שסוניה דאגה לצרכים שלה במשך כל השנים האלה? היא צריכה שמישהו אחר יגיד לה כדי להיזכר? זה לא שחביאר ומיצ'י סיפרו לה על משהו קיצוני שסוניה עשתה. אני בטוחה שהיא הייתה יכולה לחשוב על זה בעצמה במהלך התקופה הזאת..
 

niviri

New member
אז זה בדיוק הקטע

שהציגו את זה כאילו זה כן משהו קיצוני שהיא עשתה. עד עכשיו מריצה ידעה שסוניה גידלה אותה, אבל לא היה לה מושג שהיא עשתה בשבילה משהו כ"כ גדול כמו לנקות בתים. וזה משנה את התמונה.
 

niviri

New member
יש לי מה להגיד על 96?

לא יותר מדי...
&nbsp
מריצה הסבירה ללוחאן שכדאי לה להעמיד פנים שהיא מאמינה שהאופטרופוס שלה באמת מת, כדי שבלאס יחשוב שהיא מוותרת על החקירה שלה. ומה לוחאן עושה? אכן מעמידה פנים שהיא מאמינה לסיפור על המוות, אבל מבהירה לבלאס שהחקירה נמשכת כסידרה
אז מה עשית פה בעצם???
&nbsp
הצחיק אותי בשיחה המביכה של אנדרדה ומריצה, כשהוא הסביר לה על הניצוץ המיוחד בעיניים שלעולם אי אפשר לזייף. ודווקא קמילה מזייפת אותו כ"כ טוב

&nbsp
מה הקטע הזה עם לאורה ולולה שיושבות להן יחד בכיף ומקשקשות על בעיות בנים, כאילו הן החברות הכי טובות בעולם מאז ומתמיד? סתם ככה לולה החליטה לשכוח את כל הטינה שלה כלפי לאורה?

ואגב, יפה שהיא שמה לב שפבלו לא מודע לקיומה! תפיסת המציאות שלה השתפרה.
 

shiran232

New member
לאורה כנראה ממש מעוררת רחמים

מאז שמרקוס נצמד ללוחאן, אז לולה מנסה להיות אחות טובה פתאום. לפחות לא תקעו לנו איזה סיפור גדול שהיה גורם להן לתפוס יותר זמן מסך(למרות שקטע האימוץ עוד לפנינו...)
&nbsp
 
למעלה