מצביעים לסיפורים שהכי מגיע להם לזכות

ayala61

New member
כמעט מלאכים

אני ידבר תכלס , אני לא תורמת לצדקה או מביאה לאחותי כרטיס , אבל אין לי כסף כדי לקנות , ואני לא יכולה להרשות לעצמי לבקש מההורים ..:\ אני צופה בכמעט מלאכים מהעונה הראשונה , אני מתרגשת מהפרקים , בוכה עם השחקנים ובעיקרון ממש אוהבת את כמעט מלאכים . אני הייתי בהופעה אחת , בראשונה שהייתה . כיוון שזאת ההופעה האחרונה שתיהיה אני חייבת ללכת , אני בכיתי שהשחקנים האהובים עלי יצאו מהסדרה (ניקו , סיילו-פאס ) ואאוחניה לא תגיע מה שבאמת מעציב אותי . תמיד חלמתי להצטלם איתם אבל זה לא יקרה אז אני מעדיפה לפחות ליהיות בהופעה האחרונה שלהם ! אני באמת מקווה לקבל כרטיס . בהופעה האחרונה שהייתה , אני לא קניתי כרטיס כי לא הייתה לי אפשרות אבל הלכתי למלון בתקווה לראות אותם (מה שלא קרה .. ). התאכזבתי המון פעמים מהידיעה שלא אראה אותם אבל הפעם אני ממש מבואסת כי זאת ההופעה האחרונה ולא תיהיה לי הזדמנות לפגוש אותם . ההורים שלי רבים המון , וכשאני צופה בכמעט מלאכים זה משכיח אותי מכל הריבים , זה יישמע הזוי אבל זה כאילו לוקח אותי לעולם אחר כשאני שקועה בסדרה . הלוווואי שאני יהיה בהופעה , אני מבקשת ממכם בבקשה תעזרו לי להגשים את הדבר האחרון שמוציא אותי מהריבים של ההורים לפחות לכמה שעות כשאהייה (אם בכלל אהייה) בהופעה . תודה רבה :)
 

ayala61

New member
כמעט מלאכים , פלייז תקראו

אני ידבר תכלס , אני לא תורמת לצדקה את הכרטיס או מביאה לאחותי או חברה . לי אין כסף לקנות ואני לא יכולה להרשות לעצמי לבקש מההורים . ההורים שלי בריבים , וכשאני רואה כמעט מלאכים אני שקועה בסדרה וזה משכיח אותי לכמה רגעים . הייתי בהופעה אחת שלהם , ההופעה הראשונה . אני צופה מהעונה ה1 של כמעט מלאכים עד הסוף , מאוד העציב אותי שהשחקנים שאהבתי עזבו את הסדרה (סיילו -פאס , וניקו ) זה ישמע הזוי אבל כשאני רואה כמעט מלאכים זה כאילו לוקח אותי למקום אחר , בלי הריבים של ההורים . ממש מעציב אותי שאאוחניה לא תיהיה בהופעה זו . אני ממש אוהבת אותה . אין להוריי אפשרות כספית לקנות לי כרטיס , ולכן אני מנסה להשתתף בהגרלות וכ'ו . בהופעה האחרונה שהייתה לא קניתי כרטיס כי לא הייתה לי אפשרות אבל הלכתי למלון וחיכיתי שם המון זמן כדי לראות אותם ולא ראיתי ... | אני לא באה להישמע ילדה מלאך כדי לקבל כרטיס , אני באמת מתפללת שאקבל ככה אוכל ללכת כמה שעות ולא ליהיות שקועה בריבים של ההורים שלי ... אני ממש ממש ממש אוהבת את כמעט מלאכים זאת טלנובלה אדירה עם המון רגש . זאת ההזדמנות האחרונה שלי לקבל כרטיס אני מתחננת בבקשה תעזרו לי . תודה רבה .. :)!
 

tamirhagever

New member
לי לא מגיע לזכות בכרטיסים,רק לאחותי

כבר שהייתה קטנה אהבה את כמעט מלאכים,שהיא שמעה שהחברות שלה הולכות למופע בלעדיה היא הייתה עצובה ובכתה הרבה זמן.... ניסיתי לעודד אותה שיהיו עוד מופעים...אבל לא היה..עד שאמרתי לה שיש תחרות והיא שמחה עד הגג... היא אומרת לי תמיד "הלוואיי הלוואי שאני יילך לכמעט מלאכים זה החלום שלי"
 

Henush Duani

New member
למה לי מגיע לזכות... ../images/Emo140.gif

שלום שמי חן..
אני ב א מ ת רוצה להיות בהופעה הזו..בפעם האחרונה שהם כאן בארץ..הם חלק בלתי נפרד וגדול מחיי...בבקשה אנא קראו את הסיבות שלי ..
אז ככה קודם כל אני רוצה לשמח ולהפתיע את אחותי לכבוד יום הולדתה ה-16 שחל בשבוע הקרוב וללא ספק זו תהיה ה-מתנה בשבילה כי היא גם כמוני מתה על כמעט מלאכים ושתיינו מעריצות שרופות!!
בהתחלה כאשר הסדרה התחילה ועוד לפניה אני מעריצה את השחקנים..תמיד עקבתי אחריהם בכל סדרה,עיתון,באתרים..כל החדר שלי מלא בדברים של כמעט מלאכים ואי אפשר שלא לשים לב לזה, גם כל מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת את כמעט מלאכים והאסוציאציה הראשונה שעולה להם בראש כאשר מדובר בכמעט מלאכים - חן
והדבקתי גם את אחותי לצפות בסדרה וגם היא כמוני התאהבה בסדרה המדהימה שנקראת כמעט מלאכים.. וגם את חברותיי ואפילו את אמא שלי. אני לא הפסדתי אף פרק ואפילו צפיתי כמה וכמה פעמים בפרקים..
אני באמת כותבת מכל הלב..הסדרה הזו מוציאה אותי מדברים מבאסים שקורים ביום יום..מהמציאות הקשה שאנחנו חווים כאן בישראל..במיוחד אני ומשפחתי בדרום כעת..ולוקחת אותי לעולם קסום ואני שוכחת את כל הצרות בצפייה בסדרה "כמעט מלאכים"
. ולדעתי מגיע לי לזכות משום שאני קודם כל אוהבת,מעריכה ולוקחת דוגמא ומודל לחיקוי מהשחקנים עצמם ומהדמויות, הם מלמדים אותנו, את הנוער דברים חינוכיים וחיוביים כמו שחברות ונאמנות הם ערך עליון, עזרה בעת צרה, מסרים חיוביים ושמחה גם כאשר קיים עצב ודיכאון. הם מלמדים אותנו לבנות שמחה על הכאב ותמיד להאמין בעצמנו ובקרובינו. מעבר לכך כל השירים שלהם מאוד יפים ומעבירים מסרים חיובים ותמיד משפרים את מצב הרוח. :) הסדרה הזו מלמדת על עקרונות ומידות טובות..ושאיפות לעולם טוב יותר.. לא להיכנע לעולם..לתמוך איש ברעהו, לכבד אדם באשר הוא אדם וגם כאשר לא תמיד הכל מסתדר..תמיד צריך לקוות לטוב יותר ולהאמין שהכל יכול להשתנות
השירים של הלהקה תמיד מלווים אותי בכל מצב וסיטואצייה..בבכי..באושר..בשמחה.. הסדרה "כמעט מלאכים" ללא ספק היא הסדרה המדהימה ביותר שהייתה בטלויזיה אי פעם. כל אחד ואחד שם לימד אותי משהו אחר על החיים. וכל פעם כאשר יוצא דיסק, כתבה, מגזין, מוצר של כמעט מלאכים אני פשוט חייבת לקנות ונהיית מאושרת ומחכה בצייפיה כל היום כדי לקנות..! וכעת היום בגיל שלי, 17, אני מאמינה שהשתנתי ונהפכתי לבן אדם טוב יותר שלא מוותר לעצמו אף פעם בזכות הסדרה המדהימה הזו..בזכותם הבנתי שכדי לשנות את העולם..קודם כל השינוי מתחיל בך..אתה תהיה טוב יותר וכך תשפיע לטובה..
בזכותם הבנתי שכדי להגשים את החלומות צריך להתאמץ ולהשקיע ולא לוותר לעולם..כי חלומות כן מתגשמים ואני מאמינה שכולם יכולים להגשים את חלומותיים..במוקדם או במאוחר...עם רצון והשקעה ואמונה :) והנה כעת דוגמא לכך שאני לא מוותרת על חלומותיי ורוצה לזכות בכרטיסים להופעה..כי עושים הכל למען מי שאוהבים
בפעם הראשונה כאשר כמעט מלאכים באו לארץ בסוכות ..שהייתי בהופעה נורא נורא נהיניתי..זה היה היום הכי שמח שהיה לי בחיים וכעת בהופעה האחרונה שהם יהיו בארץ..אני מאוד רוצה להגשים את החלום שלי ולהיות שם איתם..ברגעים המאושרים..לשיר..לרקוד..לצלם..לבכות..לחייך..לצרוח..ולהראות להם שאין על ישראל וכאן זה הבית השני שלהם..
ופשוט להיות חלק מקהל המעריצים העצום בישראל
אני גאה להיות מעריצה של הדבר העצום והגדול מהחיים הפרוויקט העצום שנקרא כמעט מלאכים!!
אני באמת כותבת מהלב שלי כי אין משהו שאני רוצה יותר מלראות אותם!! מעבר לכך כל קרוביי יודעים כמה אני א ו ה ב ת את הסדרה הזו והשחקנים..אני משתתפת בכל המצבעים ועושה הכל הכל הכל על מנת להיות קרובה אל הכוכבים וכדי שהחלום שלי יתגשם אך לצערי הרב איני זוכה אף פעם. אני יודעת שהם כבר חלק מסיפור חיי ותמיד ישארו בליבי..
הם גדולים מהחיים..כל אחד ואחד מהשחקנים ומההפקה המדהימה והקסומה של כמעט מלאכים בנוסף לכך אני מאמינה שהשחקנים הם מלאכים אמיתיים, ולא כמעט..הם מקסימים ונהדרים!. בזכותם התבגרתי, הם הדריכו אותי לדרך הטובה, לשאוף לטוב יותר, להאמין בעצמך, לא לוותר, ושאין יותר חשוב מאמונה תקווה אהבה וכבוד הדדי לאדם באשר הוא אדם ,חברות ,נאמנות, סובלנות ולדעת שלפעמים צריך לשים את טובת הפרט בצד לטובת הכלל . אלו דברים שאולי תמיד חוזרים ונשנים אבל הדברים האלו הם הדברים הכי חשובים בחיים בנוסף למשפחה וחברים, בריאות והצלחה. ובנוסף לכך גם שאני לומדת את הדברים החכמים מהסדרה אני מעבירה את המסרים החיוביים האלו הלאה..ומשפיעה לטובה גם לסביבה..אני מלמדת את אחותי ובני דודיי הקטנים לא לוותר ולהאמין בעצמם תמיד כי רק המאמנים מגשימים ואם תחלמו תגשימו ♥ בעזרת,בעזרת המשפחה,הסובבים,האמונה,התקווה ובעיקר האהבה ! ואם כבר אז גם לכל מי שקורא את זה..תאמינו בעצמם זה באמת עובד..אתם מסוגלים וכולם מסוגלים להגשים את החלומות ולהפוך את עולמנו לעולם טוב יותר..כי זה המסר שקיבלתי מהם ואני רוצה להעביר אותו הלאה :) מאחלת לכולם שיזכו להגשים את חלומותיים ולשמח את הסובבים ולתמוך ולהיות שם בשביל האחרים וגם ברגעים קשים להאמין שתמיד יש מישהו שנמצא איתך...כי "מאחורי העננים השמים תמיד כחולים" אל תפסיקו להאמין.
כמעט מלאכים בשבילי זה תמיד הכי טוב שיש, זאת הסדרה הטובה ביותר שיש- לכל הגילאים, כולם יכולים להתחבר לסדרה ולקחת משהו ממנה. :) הסדרה,השירים,כל פוסטר,כתבה,תמונה מעלים לי חיוך על הפנים וגם ברגשים קשים תמיד משמחים אותי :) הם לימדו אותי להאמין בעצמי ולא לוותר אף פעם, גם כשקשה. אני בכיתה י"ב והסדרה הזו מלווה אותי מכיתה ט' התבגרתי איתם וזוהי ללא ספק סיומה של תקופה משמעותית ומדהימה בחיי, למרות שסוף הוא תמיד התחלה של משהו חדש..בשבילי אין תחליף ולא יהיה לכמעט מלאכים,לסדרה המדהימה הזו ואני לעולם לא אשכח אותם, הם תמיד יהיו בליבי
וכעת אני מאמינה ומקווה שאוכל להגשים את החלום שלי בזכותכם
!! אני בטוחה שביום ההופעה יתגשמו הרבה חלומות להרבה בני נוער בישראל ואני אהיה גאה להיות חלק מאנשים שיהיו בהופעה המדהימה הזו, הדבר האמית אני אהיה גאה להיות חלק מהפאזל העצום הזה שנקרא כמעט מלאכים, שבזכות כל אחד ואחד מהמעריצים, מההפקה, מהשחקנים, מהעורכים, הסדרה והלהקה הגיעה למי שהיא היום..הם גדולים מהחיים, עם הצלחה מסחררת בכל העולם ואני תמיד אתמוך בהם
הם פשוט גדולים מהחיים ! והם מהווים לי דוגמא ומודל לחיקוי. צחקתי,בכיתי,התרגשתי, למדתי המון כל ארבעת השנים האלו כל יום מחדש..
וכעת ביום הגדול אני רוצה לחלוק את הרגעים המאושרים איתם..לצחוק איתם לבכות איתם להתרגש איתם
הסדרה הזו תמיד תהיה בליבי ♥ , כמעט מלאכים הם חלק ממני ותמיד ישארו. ההפעה שלהם גורמת לי להיזכר באחד הימים הכי מאושרים בחיי ואני מאוד רוצה להיות באותו מקום שוב - היכל נוקייה , עם המלאכים ולשיר עם המלאכים, לרקוד, ולשמוח ולהראות להם שאין על המעריצים בישראל . :) זה החלום שלי . :):) ההופעות של כמעט מלאכים בלתי נשכחות, והם עצמם מוכשרים ברמות בינלאומיות ! =) ואם לסכם בשני מילים - הם פשוט גדולים מהחיים.! ;) אני רוצה ללכת להופעה ...ולהנות שמה מכל שנייה. לסגור את המעגל הזה כמו שצריך ובפעם האחרונה לראות אותם..
ומי יודע...אולי בזכותכם..החלום שלי יהפוך למציאות ב19.3.11
 

mosheab12

New member
תנו צאנס לחלום

התגובה שלי ה9 מלמעלה באתי להבהיר שקודם כל הכרטיס עבורי והשני יעבור לידידה עם קשיים כלכליים בבקשה תנו לי לזכות לא מפסיק להשתתף בתחרויות ולא זוכה רק בגלל שאני בן וחלק מהאנשים קוראים לי הומו רק כי אני צופה.
 
מצביעים לסיפורים שהכי מגיע להם לזכות../images/Emo70.gif

גולשים יקרים, עד היום העלתם את הסיפורים המרגשים ואת הסיבות הכי מוצדקות שבגללן מגיע לכם לזכות בכרטיס זוגי למופע הפרידה של "כמעט מלאכים" ועכשיו - הגיע הזמן להצביע למי שבאמת מגיע
כל שעליכם לעשות זה להצביע לסיפור החביב עליכם ע"י שרשור האייקון
כתגובה לאותו סיפור
. שימו
שרשור ההצבעות יחל היום ויימשך עד ליום רביעי הקרוב, 30.12, בשעה 14:00.
כל גולש יוכל להצביע עד 3 פעמים, לשלושה סיפורים שונים (פעם אחת לכל סיפור).
גולש לא יוכל להצביע לסיפור שהוא עצמו העלה. עשרה זוכים, שייבחרו על ידי שילוב הצבעות הגולשים לבחירת הנהלת הפורומים יזכו בכרטיס זוגי למופע הפרידה של כמעט מלאכים! פרטים נוספים
לאור הביקוש למופעי הפרידה של "כמעט מלאכים" בהיכל נוקיה, החליטו מפיקי המופע להוסיף מופע פרידה שלישי בישראל. המופע שיתווסף יתקיים אף הוא ב-19.3.11 ויחל בשעה 12.00. ממש בימים אלה, בארגנטינה, הולכות ונשלמות ההכנות לקראת סיבוב ההופעות העולמי שיפתח בישראל. בין השאר מתוכננת הלהקה להופיע בהמשך בספרד, איטליה ובכל דרום אמריקה. זהו ביקורם השלישי והאחרון של כוכבי הסדרה שמגיעים הפעם למופע פרידה המסכם את ארבעת עונותיה של סדרת הטלוויזיה "כמעט מלאכים". המופע יכלול את מיטב הלהיטים של כל העונות ועוד מספר שירים חדשים שעדיין לא הוקלטו לדיסק. גם השנה, פלאפון יחד עם סוני אריקסון, נותנות חסות מרכזית למופעים המובילים לצעירים. לקוחות פלאפון בלבד יוכלו לרכוש את כרטיסי ה - vip הנחשקים באמצעות קבלת קוד ב- 2424*. בנוסף מתכננת פלאפון משחקים ופעילויות נוספות שהפרסים בהם יהיו מפגשים עם הכוכבים מאחורי הקלעים, כרטיסים למופע ועוד. מחיר: יציעים: 149 ש"ח, אולם: 249-299 ש"ח - על פי המיקומים. VIP : 399 בלעדי ללקוחות פלאפון כרטיסים ניתן לרכוש דרך "הדרן": 03-5215222 http://www.hadran.co.il
אנא עיינו בתקנון התחרות לפרטים נוספים וכללי התחרות המלאים
: http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1903357&r=1 חושבים שלמישהו מגיע לזכות במיוחד? למה אתם מחכים? תתחילו להצביע
 
שאלה דחופה !

רגע אז רק מי שנבחר על ידי הגולשים זוכה ? בתקנון כתבתם שרק אחד הוא " חביב הקהל " ואת תשע הזוכים האחרים אתם השופטים בוחרים .. לא ?
 

mosheab12

New member
השעה 2 השעה הגורלית

תמיד קוראים לי הומו שאני רואה את התכנית ומשתתף בתחרויות עליהם,לא מגיע לי כל העלבות האלו,מי קבע שזה לבנות?! תעזרו לי להוכיח לכולם שזה לא בושה לבנים לצפות.תנו לי לנצח,וכמו שכתבתי בהודעה בפוסט של התחרות הכרטיס ה2 יהיה לידידה עם קשיים כלכליים,עזרו לי לנצח אחרי כל ההשקעה שלי,מקווה לזכות וכוסס ציפורניים בציפייה לשעה 14:00
 
וואו תודה לכל מי שהצביע בשבילי!!

אכן פירסמתי את זה אבל אחוז האנשים שאני מכירה ממי שהצביע לי זה נראה לי חצי או אולי פחות
תודה לכל האנשים המוכרים והלא מוכרים שהצביעו לי
מתי תוצאות ?
 

orpazulatinez

New member
למה מגיע לי לזכות

4 שנים של אהבה.כל ביקור שלהם הייתי נוסעת אחריהם ומחכה מתחת למלון כמעטכל יום.הלכתי ל2הופעות-VIP,אומרים שזה שגעון,אני אומרת זאת אהבה.זה כבר עבר את הערצה, לא אכפת לי שקוראים לי משוגעת אכפת לי רק מהמלאכים שלי.אני חושבת שהדברים שאני עושה בכדי לפגוש אותם זה מעבר להערצה, אני פשוט יודעת עליהם הכל,וכל פעם כשהם בארץ אני עוקבת אחריהם ונוסעת לכל מקום שאליו הם מגיעים.בעצם לאהבה הזאת אל כמעט מלאכים אין מילים אי אפשר בכלל לתאר אותה, אפשר רק להרגיש אותה. במיוחד את האכזבה שהייתה לי יום יום כל ביקור על כך שלא הצלחתי לראות אותם מעבר להופעות. האכזבה הגדולה ששותפת אותי מאז סיום כמעט מלאכים והפעם זה לא עוד ימשיך, זה לנצח. זאת ההזדמנות האחרונה שלי לאמר שלום, למרות שאני לא רוצה כי אני לא רוצה שהדבר הזה שנקרא כמעט מלאכים יגמר לעולם. אני רוצה להמשיך לחוות ולהתרגש ביחד איתם. כשהם היו עוד על המסך היה לי עוד את השעה הזאת של הבריחה מהעולם האמיתי של הקסם ועכשיו גם זה חסר לי, אני כל כך צריכה לאמר להם תודה, תודה על הכל במיוחד על האהבה הזאת שהם נותנים למעריצים ותודה ענקית על כל ...
 

orpazulatinez

New member
למה מגיע לי לזכות

שנים של אהבה.כל ביקור שלהם הייתי נוסעת אחריהם ומחכה מתחת למלון כמעטכל יום.הלכתי ל2הופעות-VIP,אומרים שזה שגעון,אני אומרת זאת אהבה.זה כבר עבר את הערצה, לא אכפת לי שקוראים לי משוגעת אכפת לי רק מהמלאכים שלי.אני חושבת שהדברים שאני עושה בכדי לפגוש אותם זה מעבר להערצה, אני פשוט יודעת עליהם הכל,וכל פעם כשהם בארץ אני עוקבת אחריהם ונוסעת לכל מק ...ום שאליו הם מגיעים.בעצם לאהבה הזאת אל כמעט מלאכים אין מילים אי אפשר בכלל לתאר אותה, אפשר רק להרגיש אותה. במיוחד את האכזבה שהייתה לי יום יום כל ביקור על כך שלא הצלחתי לראות אותם מעבר להופעות. האכזבה הגדולה ששותפת אותי מאז סיום כמעט מלאכים והפעם זה לא עוד ימשיך, זה לנצח. זאת ההזדמנות האחרונה שלי לאמר שלום, למרות שאני לא רוצה כי אני לא רוצה שהדבר הזה שנקרא כמעט מלאכים יגמר לעולם.אני רוצה להמשיך לחוות ולהתרגש ביחד איתם. כשהם היו עוד על המסך היה לי עוד את השעה הזאת של הבריחה מהעולם האמיתי של הקסם ועכשיו גם זה חסר לי, אני כל כך צריכה לאמר להם תודה, תודה על הכל במיוחד על האהבה הזאת שהם נותנים למעריצים ותודה ענקית על כל ...
 
למעלה