מצביעים לסיפורים שהכי מגיע להם לזכות

חנוש 1995

New member
לדעתי מגיע לי לזכות כי:

אני חושבת שמגיע לי לזכות כי אני כבר ארבע שנים רואה את הסדרה יום יום ואני כל היום עוקבת אחריהם בפורומים ובטוויטר ואני ממש אוהבת אותם . השתתפתי כבר בכל המבצעים האפשריים בכל אחד מהביקורים שהיו ואף פעם לא זכיתי בכלום אז בבקשה תבחרו בו כי אני באמת חושבת שמגיע לי לזכות כי זה ביקור אחרון ועד עכשיו לא זכיתי בכלום ובאמת שעשיתי הכול
 

bupr40

New member
../images/Emo41.gif אני חושבת שמגיע לי לזכות כי...

עזבו אתכם תירוצים ..זה התגרש עם זה, זאת מתה ,זאת נפלה ,תירוצים אולי לא אבל לדעתי לא אלו הסיבות האמיתיות הסיבה האמיתית שלי היא: שאני במהלך 4 שנים האלו בצפייה אחר כמעט מלאכים ללא הפסקה גם כשנסעתי לאנשהו אכשיהו תמיד עקבתי אחר הפרקים 4 שנים ששרתי איתם 4 שנים שבכיתי איתם 4 שנים ששמחתי איתם 4 שנים שלימדו אותי לאהוב 4 שנים שלימדו אותי לסלוח 4 שנים שלימדו אותי להילחם על החלומות שלי פשוטטט 4 שנים נפלאותת שלימדו אותי כל כך הרבה
וכןן אני נשמעת קיטשית אבל הסדרה הזאת היו בה המון תכנים שמלמדים הרבה
וזאת הסיבה שלי וגם כי זאת ההזדמנות האחרונה שלי לראות אותם מלבד הטלוויזיה והאינטרנט אני כל כך מצפה לזה ומקווה שתבחרו בי בסופו של דבר גם אם לא זה לא נורא אני מקבלת הכל מאהבה ושיהיה בהצלחה...(חרוזז חח )... הרבה אנשים נכנסים לנו ללב אבל רק האמיתיים משאירים סימן - (ואלו כמעט מלאכים )חח
 

tomer1104

New member
זוהי המשאלה הכי גדולה שלי ושל אחותי!!

אני ואחותי לא יכולנו ללכת לאף אחד מההופעות שהיו לכמעט מלאכים בארץ בגלל המצב הכלכלי שלנו. אני ואחותי יודעים שגם כמה שנרצה, להורים שלנו אין את הכסף לשלם לנו אפילו על כרטיס אחד בגלל המחיר. ההורים שלנו עובדים כל יום משעה מאוד מוקדמת בבוקר ועד הערב, ולאחר מכן הם עוד צריכים ללכת לסידורים. החיים שלי ושל אחותי לא פשוטים בכלל עברנו דירה כי לא יכולנו לשלם עליה וגם באו אנשי הוצאה לפועל ולקחו לנו רהיטים מהבית. כמעט מלאכים זוהי הסדרה שנכנסה לנו הכי חזק ללב ואני ואחותי לא נשכח אותה לעד. אנחנו יודעים את כל השירים, הריקודים שלהם. אנחנו מכירים את כל הפרקים של כל 4 העונות שלהם עד הפרטים הקטנים ואנחנו מנסים ללמוד ספרדית בעצמנו דרך הסדרה ואנחנו כל כך רוצים לפגוש אותם ולראות אותם פנים מול פנים, אבל עד עכשיו אלו רק חלומות שמתנפצים כי אין לנו דרך לראות אותם. וגם עקבנו אחרי כל הופעה שהייתה להם בארץ ובחול דרך טלווזיה בלי YES או HOT או דרך מחשב ישן אחד שקיבלנו מבני דודים שלנו, אבל אף פעם לא יכולנו להיות שם באמת. עכשיו אני מבקש ממכם... לא... אני מתחנן בפניכם להגשים לי ולאחותי את החלום הגדול ביותר שלנו ללכת למופע של הטין אנג'לס וזוהי ההזדמנות האחרונה שלנו לראות אותם כי זהו מופע הפרידה שלהם והם לא יחזרו עוד אף פעם לישראל ואני יודע שאני ואחותי ניקח את זה מאוד קשה שפספסנו הזדמנות לראות אותם. כל החיים הבטיחו לי ולאחותי דברים שרצינו ולא קיימו ולא הבנו למה, והכל היה בגלל הכסף(זה דבר שרודף אותנו עד היום).
 

rotem11112

New member
מתנה ליומולדת כפול!!!!!!

ב-19/3 יום ההופעות של הטין אנג'לס(כמעט מלאכים) יש יום הולדת לשתי בנותיי התאומות. הן מעריצות מושבעות של הסדרה כמעט מלאכים. הן לא פיספסו אף פרק מהעונה הראשונה ועד סוף העונה הנוכחית הרביעית. הן לא היו מוכנות לוותר על פרק ששודר בשעה של השידור החי, כי מבחינתם שידור חוזר הוא חובה גם כן בשביל להכיר את פרקי הסדרה עוד יותר טוב. כל החדר שלהן מוקף בתמונות, פוסטרים, כרטיסים, מחברות, יומנים, כמובן חולצות, נעליים וכדומה של כמעט מלאכים. כל יום אני שומע מחדרן את השירים של הסדרה הזאת והן שרות ורוקדות אותם בעל פה. הן היו באחת ההופעות של שנה שעברה אבל הפעם אינני יכול לשלם על הכרטיסים, והן עוד יותר עצובות מזה שההופעה מתקיימת ביום ההולדת שלהן והן לא יכולות להיות שם כמו שהן רוצות כל כך. הן כל הזמן ביקשו ממני לקחת אותן למקומות בהם יוכלו לראות את השחקנים של הסדרה כשהם היו בארץ בפעמים הקודמות גם בלי לראות אותם מופיעים רק פשוט לראות אותם עם שלט ענק שהן אוהבות אותם מאוד מאוד. לדעתי זוג כרטיסים להופעה הזאת זוהי המתנה הכי גדולה, מהממת, מדהימה, מרגשת ומושלמת שהן יכולות לקבל בחיים שלהן ואני מאוד רוצה לתת להן את הכרטיסים האלה בהפתעה ביומולדת שלהן. לא תיהיה לי שום דרך אחרת לפצות אותן אם אני לא אקח אותן להופעה הזאת. הבנות שלי יקחו את זה מאוד קשה(אישית) ואפשר לומר שאני אהרוס את היומולדת שלהן. בבקשה תעזרו לי!!!!!!
 
כמעט מלאכים הם חיי:) בזכותם אני מי שאני...

היי.. אני אביבה.. נולדתי באתיופיה... ואני בארץ כבר 18 שנים עוד מעט... ב פורים אני יחגוג יומולדת 18 ..:) מאז שאני זוכרת את עצמי.. אני הייתי רואה את כל הטלנובלות הספרדיות של כריס מורנה... אני יודעת ספרדית יותר משפת האם שלי... כמעט מלאכים לימדו אותי איך להתגבר על כל המכשולים שיכולים להיות לכל נערה בגיל ההתבגרות שהיא די לא קשורה למקום הזה... בבקשה בבקשה תבחרו בי ללכת למופע הפרידה של כמעט מלאכים.. אני יודעת שבחיים לא תהייה לי את האפשרות הזאת לראות אותם!!!! להנות איתם ולהודות להם אפילו בלב... על כל מה שהם נתנו לי ועשו לי... עכשיו שאני יוצאת לצבא ולחיים האמיתיים..!!! בבקשה בבקשה... כמעט מלאכים עיצבו את מי שאני כיום!!!! ואת האופי שלי.... פליזזזז!!!!! בבקשה בבקשה... אם אני יקבל את הכרטיסים דווקא בתקופה העמוסה הזאת של הלימודים אני יודעת שזה יכניס בי כוחות חדשים להמשיך ולעוף ולגדול... ולצאת אל החיים עם כל מה שכמעט מלאכים לימדו אותי... כמו שהם גדלו במהלך העונות האלה אני התבגרתי וגדלתי איתם!!! בבקשההההה.... אני יקח את אחותי איתי.. פעם ראשונה שנצא למקום כזה..
 

bar barzilay

New member
למה אני חושבת שמגיע לי לזכות בכרטיס זוגי ..

כבר 4 שנים שאני עוקבת אחרי הסידרה מאז שהיא התחילה בלי לפספס פרק אחד .. בשנה שעברה לא יכלתי לנסוע למופע ,משום שסבתא שלי גססה בבית החולים וכעבור כמה ימים נפטרה ,כלכך חיכיתי למופע הזה אבל לא יכלתי ללכת . ועכשיו במיוחד שכרגע זהו מופע הפרידה-וממש חשוב לי להיות במופע האחרון הזה . הסידרה הזאת בנוסף לימדה אותי ועוד המון גם על החיים עצמם ,כל אחד ידע שכאשר הסדרה מתחילה אין טלפונים ,לא מדברים איתי ,ואני פשוט שקועה בתוך הסדרה-אני פשוט מכורה לסידרה הזאת למרות גילי . בכל יום הייתי מחכה יותר ויותר לפרק שיבוא . אני כלכך רוצה לזכות בכרטיסים ,גם משום שהמחירים יחסית גבוהים בשבילי .
 

ben99999

New member
יש לי 2 סיבות הראשונה חשובה לי הרבה יותר!!!

סיבה ראשונה:(חשובה לי הרבה הרבה יותר) יש לי ידידה מאוד קרובה שלא ממזמן גילו שיש לה לוקמיה(סרטן הדם) והיא עכשיו בטיפולים למנוע נאת התפשטות המחלה. היא אחת המעריצות הגדולות של כמעט מלאכים והטין אנג'לס בפרט והיא נכנסה לדיכאון עמוק בגלל המחלה ועם כל הקושי היא נלחמת למנוע אותה. אני אשמח לתת לה כרטיס ללכת למופע כדי לעודד אותה להחזיר לה את החיוך על הפנים(היא לקחה מאוד מאוד קשה שהיא איבדה את השיער היפה שלה ועכשיו היא עם פיאה-זה פשוט נורא היא לא הפסיקה לבכות) ואני לא צוחק לגבי מקרים כאלה. אז מי שרשם/מה שההודעות בפורום פתטיות ומעוררות רחמים זה בעיה שלו/ה אני בחיים שלי לא צוחק לגבי דברים כאלה ואני מנסה לעשות הכל בשביל להשיג לה כרטיס כי מגיע לה ללכת לראות אותם. זוהי תיהיה המחווה הכי גדולה וחשובה שאני עושה בחיים שלי. אני אודה לכם מאוד מאוד(בתקווה גדולה) שתעזרו לי להעניק לה את המתנה הזאת. סיבה שנייה: יש לי יום הולדת באותו יום שהטין אנג'לס מופיעים בארץ אז אני מאוד מאוד ישמח אם תיתנו לי את המתנה הזאת ללכת למופע שלהם כי לא תיהיה לי אפשרות אחרות לראות אותם מופיעים כי זהו מופע הפרידה שלהם ולא הייתי בהופעות הקודמות שלהם בארץ למרות שרציתי מאוד לא יכולתי ללכת אליהם בגלל המחיר של הכרטיסים. אני מכיר את כל השירים, הפרקים, ההופעות שלהם דרך האינטרנט והטלוויזיה אבל לא ראיתי אותם באמת במציאות שזה אחד החלומות הגדולים שלי. אני יודע שאני לא קבוע כאן בפורום של תפוז אבל זה לא אומר שאני לא מכיר את כמעט מלאכים אני מכיר אותם בצורה מאוד מעמיקה ואני אפילו מכיר את חלקם מסדרות ישנות יותר בהם הופיעו. אני יהיה הכי מאושר בעולם אם אני יקבל מתנת יום הולדת כזאת!!!!!
 

m o r 1 0 2

New member
הסיפור שלי:)../images/Emo168.gif

זה הסיפור האמיתי שלי וזה למה אני חושבת שמגיע לי לזכות: התחלתי לראות את הטלנובלה הזו רק כי היא הייתה תוצרת של כריס מורנה ומאז הכול היסטוריה, התאהבתי ומאז הפכתי לצופה הדוקה. המוסיקה הספרדית תמיד עשתה לי את זה ומאז קטנטנות נשאבתי לתוך העולם הזה.התוכנית והלהקה גרמו לי לאהוב אותם כ"כ בזכותם השירים המרגשים והרומנטיים שלהם. אני ילדה של מוסיקה, כל החיים שלי אהבתי ושמעתי מוסיקה בכל מיני שפות, במיוחד ספרדית שזו השפה המועדפת עליי ומאז לא הפסקתי לשמוע. תמיד עבדתי לממן את ההופעות גם שמצבי היה קשה. עבדתי בכמה עבודות במקביל לממן את האהבה היחידה שלי, הופעות מוסיקה שעושה לי טוב על הנשמה ועוזרת לי להתרומם גם במצבים הקשים, לכן הסדרה והלהקה יהוו עבורי סגירת מעגל והופעת פרידה אחרונה מעולם הטלונבלות וזאת תהיה המתנה הכי גדולה שאני יכולה לקבל. תודה:)
 

דפנוניק

New member
כרטים זוגי לכמעט מלאכים

אני חושבת שמגיע לי לזכות אני רוצה לעשות לנכד שלחי הפתעה הוא חגג בר מצווה והייתי עושה לו הפתעה כי הוא אוהב את הסידרה
 

yana052

New member
למה דווקא לי מגיע לזכות אז ככה...

כבר 4 שנים אני מעריצה ,4 שנים אני מעריכה עוקבת אחרי כל צעד וצעד שלהם,למדתי המון מהם למדתי לאהוב למדתי מזו שמחת חיים למדתי לא לוותר על החלומות לא לאבד את התקווה לחיות בשלום למדתי מהם המון כבר 4 שנים אני חולמת על היום הזה שיגיע ויצא לי לראות אותם על הבמה על היום שאני יפגוש אותם גם לשתי שניות על היום שתיהיה לי הזדמנות לעמוד מול הבמה שלהם ולצעוק להם אני אוהבת אותכם! להגיד להם תודה על כל מה שהם לימדו אותי על כל האהבה שהם העניקו לנו למעריצים , אני לא מבקשת מפגש מעריצים אני רק מבקשת שסופסוף תיהיה לי את ההזדמנות להיות בהופעה שלהם! עכשיו זו תיהיה הפעם ה-3 שהם בארץ ואני אחת המעריצות שלהם ועד עעכשיו לא יצא לי להיות בהופעה שלהם ההורים שלי לא יכולים להרשות לעצמם להוצאי סכומים כאלה בגלל המצב הכלכלי הקשה וזה הכי חשוב לי בעולם ואין לי דרך אחרת חוץ מלנסות לזכות בכרטיסים . מי שמכיר אותי יודע מה עשיתי למענם כמה אני אוהבת אותם כמה הם חשובים לי ! הקמתי קבוצה בשם המלאכים הישראלים הפכתי את כל העולם ואישתו בלי פרוטקציות בלי כלום ליצור קשר עם פרדי כדי שתיהיה לנו הזדמנות להראות להם את ההאהבה שלנו בישראל לעלות להם חיוכים לגרום להם לחזור שוב לארץ ובבקשה זה קרה הצלחנו במשימה שלנו ,הוצאנו מלא מלא כספים בשביל המתנות מכתבים סרטונים בזזבזנו המון המון זמן בשביל זה השקענו את הנשמה ואת החחיים שלנו ולחשוב שהם חוזרים לארץ בפעם האחרונה ולא יצא לי לראות אותם?! פשוט באלי למות!!! כל הפעמים שהם היו בארץ ניסיתי הכול אבל מה לא הצלחתי ללכת להופעות שלהם ולראות אותם אבל לא איבדתי את התקווה אני ממשיכה להלחם ולהאמין שבע"ה אני יזכה בכרטיסים וסופסוף החלום שלי יתגשם!
 

yana052

New member
בבקשה מכולם תעזרו לי לזכות!

באמת שאין דבר יותר חשוב לי מזה!! תקראו את הסיבות ואת הבחירה אתם עושים תודה לכל מי שעוזר לי :)
 

noa l2

New member
מגיע לי כי...

אחרי כל המופעים הקודמים שלהם (שניים במספר) שמימנתי לעצמי ולאחותי כרטיסים (ככה זה ששתינו מעריצות שרופות שלהם!!!), אני חושבת שבמופע הפרידה מגיע לי פעם אחת לא "לשבור חסכונות" ולפנק את עצמי עם כרטיס בחינם, ועל הדרך גם את אחותי
 

נופר43

New member
למה מגיע דווקא לי לזכות בכרטיסים למופע ? :)

אני חושבת שמגיע לי לכות בכרטיסים כי אני מאוד אוהבת את הסדרה הזאת, אני לא מפסידה אף פרק ואני מאוד רוצה ללכת להופעה ולראות אותם במציאות שרים את השירים מהסדרה. כמעט מלאכים זה משהו בלתי נפרד מחיי, מהעונה הראשונה ועד האחרונה לא פיספסתי אפילו פרק אחד. אני כל היום עוקבת אחריהם באתרים, אני חושבת שמגיע לי כי אני אף פעם לא הלכתי להופעה שלהם ואני מאוד רוצה לזכות בכרטיסים... לאחותי הייתה יום הולדת לפני כמה ימים ואני רוצה לעשות לה הפתעה לקחת אותה להופעה של כמעט מלאכים, זה פעם אחרונה שהם באים ולא תיהיה לי עוד הזדמנות... אז בבקשההה אני רוצה ללכת להופעה, להפתיע את אחותי.. ולזכות בכרטיסים האלו. להיות בהופעה שלהם זה חלום, ואני רוצה שהחלום שלי ייתגשם, 4 שנים הם מלווים אותי, אני מתרגשת ,צוחקת או בוכה יחד איתם, וממש עצוב לי שהסדרה נגמרה! וזה יהיה ממש סגירת מעגל בשבילי ובשביל אחותי (ששתינו אוהבות אותם) , אז בבקשה, אני פונה ללב שלכם, בבקשהה שאני אזכה בכרטיסים האלו, תודה ♥♥
 
זה לא פייר מה שהולך כאן אז גם אני מנסה:)

בהתחלה לא ידעתי אם להשתתף או לא כי אין לי סיפור מרגש או עצוב מדי אבל בסוף החלטתי שכן, אם יש רצון-הכל אפשרי!אז אולי ההורים שלי לא גרושים,אין לי אם חד הורית,אני לא עולה חדשה ואולי גם אין לי יומולדת באותו יום אבל אני חושבת שמגיע לי כמו כל אחד אחר. בשבילי כמעט מלאכים הם הרבה מעבר לסדרה,אין לי בכלל דרך להסביר כמה שהסדרה הזאת שינתה ולימדה אותי המון,ערכים,שירים,מונולגים,כלים לחיים שישארו איתי תמיד! הם שינו ובעיקר לימדו אותי על עצמי ועל החיים. בסדרות של כריס בכלל אני צופה מגיל 6,היום אני כמעט בת 17.למעלה מ-10 שנים שאני צופה ומתאהבת בקסם שגרם לכל העולם להתמכר. בכל הסדרות שלה היה משהו מעבר..משהו ייחודי. אבל בשבילי,הסדרה הכי מיוחדת,היא כמעט מלאכים!אז למרות שהתחלתי לראות מהעונה ה-2,נשאבתי במהרה והתמכרתי לסדרה הזאת כל כך.לא יאומן איך חבורה של נערים נכנסו לי ככה לחיים. עברתי תהליך של התבגרות בתיכון יחד איתם והזדהתי אם אותם בעיות כמו שלהם.הכל עברתי איתם. בדיוק כמוהם מכנפיים שבורות ופצועות לכנפיים מוארות ומתנגדות עברתי גם אני תהליך. אז אחרי תקופה ארוכה שאיתם רקדתי, שרתי, בכיתי, התרגשתי, התאהבתי, פחדתי, כעסתי, התאכזבתי,שמחתי,התגעגעתי,גדלתי,השתניתי, התנגדתי (טוב חפרתי חח)בסוף הפכתי לאדם הרבה יותר מאושר:) בשבילי סיום הסדרה מסמלת פרידה גם מתקופה,חלק בחיים שצריך לעזוב-תקופת הילדות! כמעט מלאכים הייתה הטלנובלה האחרונה לצערי בה אוכל לצפות בעקביות (הלוואי והייתי יכולה לצפות בעוד סדרה ובכלל להישאר קטנה אבל צריך להתבגר מתישהו לא?!חח) וההופעה לדעתי היא הדרך המושלמת לסיום. אז אחרי שעברתי איתם כל כך הרבה ולמדתי דברים שבשום בית ספר לא לומדים- *שגם אם נדמה לך שאין שום סיכוי,הכל עוד אפשרי! *שמאחורי העננים השמים תמיד כחולים! *ושניסים קורים כל יום אם יש לנו את הכוח לחלום עליהם! אז גם אם אני לא אזכה בכרטיסים זכיתי במשהו אחר;) הם תמיד ישארו בזיכרונותיי ובליבי. "בשביל כל מה שחלקנו,הרגעים שחווינו,שום דבר לא יפריד בינינו... זה לא שלום,גדלנו שנינו זה רק לצעוד צעד אחד נוסף ובגלל זה אני לא אומר לך שלום לעולם..." הלוואי שנחזור להתראות!!! que nos volvamos a ver
 
למעלה