מצביעים לסיפורים שהכי מגיע להם לזכות

באמת את יכלת להכנס מאוחרי הקלעים ופיספסת את

הזדמנות מי אמר לך דבר כזה ואיךךך מה פרוטקציות ? אם אמרו לך דבר כזה אז יכלו להשיג לך גם כרטיסים בחינם :)
 
חחח זה קצת יותר מסובך

לחברה שלי יש פרוטקציות והיא אמרה לי שאולי היא תוכל להכניס גם אותי מאחורי הקלעים, ואל תדאגי, אני כבר שאלתי אותה אם היא יכולה להביא לי כרטיסים בחינם והיא לא
 

Blo0dSucker

New member
הסיפור שלי עם כמעט מלאכים :)

מאז שאני ילדה קטנה אני רואה את הסדרות המצוינות של כריס מורנה. אני זוכרת את אמא שלי, עוד כשהייתי בגן ולא ידעתי לקרוא, מקריאה לי את התרגום של העונות הראשונות בקטנטנות. עכשיו הגעתי למצב שאני יכולה לראות ולהבין בלי תרגום בכלל, וספרדית היא כמו עוד שפה שלי. קשה לי לענות על השאלה למה מגיע דווקא *לי* לזכות בכרטיסים. אין לי סיפור חיים קשה או איזה ילדות נוראית שצריכה לזכות אותי בכרטיסים. אבל אני אוהבת את הסדרה הזו מכל הלב. נשמתי את הסדרה הזאת במשך ארבעת העונות, חייתי את הסדרה הזו, והיא תמשיך איתי בלב כנראה עוד הרבה. כשהתחילו לשדר את "כמעט מלאכים" הייתי בכיתה ט', חשבתי שאני כבר גדולה מדי לטלנובלות האלו, ולא התכוונתי לראות את השידורים. זאת הייתה גם תקופה קצת קשה בשבילי, הרגשתי שנשארתי לבד ונבגדת ע"י החברות הטובות שלי. לאט לאט התרחקתי מהן מרצוני, הרגשתי שזה מה שאני חייבת לעשות בשביל עצמי, אבל הניתוק הזה גרם לי להשאר ללא חברות קרובות. התחלתי לראות כמעט מלאכים, פרק פה ופרק שם, עד שנכנעתי והתמכרתי. הסדרה עודדה אותי לא פעם, והכניסה לי הרבה תקווה - ובזכותה מצאתי את החברות הטובות ביותר שלי. בזכות הסדרה מצאתי נושאי שיחה עם בנות אחרות מהשכבה, שלא הכרתי טוב קודם, היינו נפגשות לראות יחד פרקים, ורק בזכותה מצאתי את חברות האמת שלי שהן החברות הכי טובות שלי עד היום, 3 שנים אחר כך, וכנראה עוד הרבה הלאה. הסדרה הזאת ליוותה אותי כל התקופה הזאת ואחרייה, ברגעים הטובים ביותר שלי, וברגעים הקשים והעצובים ביותר שלי בתקופת התיכון. לא משנה אם היה לי את היום הכי רע שיש - תמיד המחשבה שיש כמעט מלאכים בשמונה עודדה אותי והעלתה לי חיוך. בכיתי איתם, צחקתי איתם, שמחתי איתם, גדלתי איתם, התאהבתי איתם, והרגשתי כאילו אני חייה איתם והם כמו חברים טובים שלי. אני לא יכולה להסביר כמה הסדרה הזאת נכנסה לי ללב, כנראה יותר מכל טלנובלה אחרת של כריס, כמה אני אוהבת כל אחת ואחת מהדמויות וכל אחד ואחד מהשחקנים. אני לא יכולה להסביר כמה אני קשורה לשירים, ואיך שכל אחד ואחד מהם מסמל משהו אחר אצלי. אני גם לא יכולה להסביר עד כמה הייתי מדוכאת ביום שנגמרה הסדרה. איך שנפגשנו כולנו, ראינו את הפרק, ולא יכלנו להפסיק לבכות. מאז אני מרגישה שיש אצלי ממש חור, משהו שחסר. מגיעה השעה שמונה ואין לי מה לראות בטלוויזיה... אני מתגעגעת כל כך, והנחמה היחידה שלי זו ההופעה, שאחרייה אני לא יודעת מה אעשה. אני כל כך מתגעגעת והיא לכ כך חסרה לי... זו כנראה תהייה הטלנובלה האחרונה של כריס שאראה, לפחות בתקופה הקרובה, כי אני לפני גיוס. ההופעה היא כמו פרידה מכל התקופה הזאת, הילדות שלי, תקופה שכריס והטלנובלות שלה ליוו אותי כל שלב בה, וכמעט מלאכים הייתה הדובדבן שבקצפת והסוף של הילדות. הסדרה הזאת לימדה אותי המון, המסרים שהיא מעבירה, התקווה שהיא נותנת לסוף טוב, הכנות וההתעסקות בנושאים הכי רלוונטים והנושאים הנוגעים ביותר לבני נוער.. הסדרה הזאת גרמה לי להבין שלא משנה מה יהיה, ולא משנה מה אני חווה - Tras las nubes, el cielo es siempre azul - "מאחורי העננים השמיים תמיד כחולים"!
*מצטערת על החפירה, תכננתי לכתוב משהו קצר וזה פשוט יצא
 

Adi3000

New member
מגיע לי לזכות כי...

אני חושבת שמגיע לי לזכות בכרטיסים בגלל שיש לי חברה שמאוד מאוד אוהבת את כמעט מלאכים, ויום ההולדת שלה יוצא על היום של ההופעה ונורא רציתי להפתיע אותה בכרטיסים. היא לא הייתה בהופעות הקודמות שלהם בארץ, היא עוקבת אחריהם מכיתה ח' (היום בכיתה יא') ואפילו גרמה לי לצפות בסדרה ולהתאהב בה למרות שבהתחלה התנגדתי לזה. אני יודעת שהכרטיסים יהפכו את יום ההולדת שלה למושלם, כי זה אחד הדברים שהכי חשובים לה, ועצם הידיעה שהיא לא תוכל ללכת גם הפעם מכניס אותה לדיכאון. אשמח מאוד אם תעזרו לי להגשים לה חלום ולהפוך את יום ההולדת שלה למושלם בשבילה!
 

מקורי3

New member
חשוב !

חברתי אוהבת מאוד כמעט מלאכים, משפחתה היא משפחה דלת אמצעים, הוריה אינם יכולים לממן לה כרטיס למופע, כדי לממן את המופעים הקודמים היא עבדה זמן רב בתור בייביסטר. אני יודעת כמה כואב לה לא להיות חלק מהמופע הקרוב, בעיקר כי הוא יהיה מופע פרידה. בקרוב יש לה יום הולדת ואני יודעת שהמתנה הכי טובה שהיא תוכל לקבל יהיה כרטיס למופע. אני מקווה שתבחרו בה, כדי שאני אוכל לעשות לה הפתעת יומולדת מדהימה. תודה :)
 

Ecalipse

New member
הסיבה שלי-

בת דוד שלי אוהבת אותם. ביום ההולדת הקודם שלה הייתי בטיול דרום אמריקה שכלל את ארגנטינה המדהימה, ונמנע ממני כמובן מלהיות בחגיגות יום ההולדת שלה ולשמוח איתה... נראה לי שיהיה ראוי שאפצה אותה בהופעה ארגנטינאית..
 

Skywalker7246

New member
כי פספסנו את שתי ההופעות הראשונות

בנסיבות לא נסיבות. בפעם הראשונה לא היינו יכולים לארגן מספיק מימון בשביל הכרטיסים לילדה ומלווה. בסמוך להופעה השנייה הדוד הקרוב, שהיה איתה מאז שהיא זוכרת את עצמה ושימש לה כאח יותר מאשר דוד, נפטר מסרטן. הילדה מעריצה שרופה של הסדרה הקסומה הזו, ובהחלט מגיע לה לראות את ההופעה המופלאה, וזו הרי ההזדמנות האחרונה כאמור. אנא עזרו לנו להגשים את חלומה של הילדה לראות את הכוכבים בהופעה בארץ.
 

johny3guns

New member
הסיבה שלי ..

את היומולדת של אחותי שהיה בינואר פספסתי בגלל מריבה שהיתה ביני לבינה מזה תקופה ארוכה. לא רק שפספסתי את היומולדת גם לא התקשרתי לאחל מזל טוב ולא שלחתי אף מתנה (ענייני אגו..). לשמחתי לא מזמן יצא לי לחדש את הקשר איתה ולהבין את המשמעות מאחורי המילה משפחה וקשר דם. אני אשמח לזכות בכרטיסים ולתת לה את המתנה שלא יצא לי להביא לה ביומולדת ואפילו ללכת איתה להופעה. (אולי זה יזכיר לי נשכחות מהמורדים וקטנטנות שגדלתי עליהם כשהייתי נער בעצמי).
 

פרלדי

New member
כרטיס למופע הפרידה

רק בגלל שארצה לשמח ילדה שלהוריה נגמרה מערכת היחסים אחרי חמש עשרה שנים .או. טו. טו ההורים מתגרשים לה ולאחיה הפעוט . שנה קשה .שמופע של יכול טיפונת להשכיח קצת את האווירה בבית של הילדה..
 

evetme01

New member
כרטיסים לכמעט מלאכים

שלום, הבנות שלי מכורות לכמעט מלאכים, אני רוצה להפתיע אותן בכרטיסים אולם מאחר ואנחנו בונים בית וכרגע גם שוכרים אחד-אין לי כסף לקנות כרטיסים, אשמח באם נקבל כרטיסים ואוכל לשמח אותן, תודה
 

גמדים

New member
בגלל..

הבת שלי מעריצה שרופה מאוד של כמעט מלאכים ! היא ראתה את כל העונות ואת כל הפרקים היא לא פספסה פרק אחד אפילו והחלום שלה זה לראות במציאות את כל כמעט מלאכים ... היא מעריצה שם של כל אחד ואחד .. וזה יהיה הגשמת חלום בשבילה אני אני ישמח עם תתנו לה את הכרטיס..וזה יהיה הפתעה הכי טובה בעולם בשבילה..
 
למעלה