עוד לא נגמרה התחרות!!

סול25

New member
"לייק" ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif חחחחחחח ../images/Emo45.gif

 

TwilightFan

New member
הייתי רוצה להיות ערפד ../images/Emo256.gif

[מסבירה לפי יומני הערפד] להיות בן אנוש - לא מלהיב בכלל (מניסיון אישי) להיות זאב - יש לזה כ"כ הרבה חסרונות שאני לא יודעת בכלל מאיפה להתחיל!! דבר ראשון, אתה הופך לזאב רק פעם בחודש, כשהירח מלא. כשהירח יורד אתה חוזר להיות בן אדם. וכל שאר החודש אין לך תכונות מיוחדות, כלומר אתה כמו בן אדם. אז אתה יצור על טבעי רק 12 לילות בשנה... וואו. ממש לא שווה את המאמץ. חוץ מזה... תהליך הטרנספורמציה הוא ממש עינוי, ואתה אפילו לא מאבד את ההכרה באיזשהו שלב. אתה פשוט חווה את כל הכאב. [וזה נמשך מעל 6 שעות!!] כשאתה זאב אתה לא שולט במה שאתה עושה.. כל מה שאתה רוצה לעשות זה להרוג ערפדים, ואתה בכלל לא יכול לתקשר עם בני אדם... אז עד שיש לך כוחות על טבעיים פעם בחודש, אתה אפילו לא יכול להשוויץ בהם???
חוץ מזה, מי בכלל רוצה להיות זאב?? להיות איש זאב זה יותר קללה מאשר מתנה.
ולהיות ערפד...
כל הכוחות שלך - מהירות, חוזק, היכולת להפנט - תמיד איתך! אתה לא צריך להחליף צורה בשביל להשתמש בהם.. הם נמצאים בצורה הטבעית שלך (כלומר, כל הזמן!) ואתה אפילו לא חייב להרוג אנשים כדי לשרוד (אתה יכול לשתות דם של חיות) אתה יכול לשנות גם את האנשים הקרובים אליך, ככה שאתה אפילו לא צריך להתמודד עם לצפות בהם מתים. אתה אף פעם לא מת!!!!! גם I wanna be forever young
אמנם יש לערפדים חיסרון אחד - אתה נשרף בשמש... אבל רוב הזמן יש איזו מכשפה בסביבה שיכולה לסדר את זה
אתה יכול להפנט אנשים ולגרום להם לעשות מה שאתה רוצה.. אתה ממש ממש חזק ומהיר... ככל שאתה מזדקן אתה רק נהיה חזק יותר!!
אם הייתי ערפד, הכישרון המיוחד שלי היה שליטה בארבעת היסודות - מים, אויר, אש ואדמה.
 

cameIot

New member
אז קצת קשה להחליטף, אבל...

התשובה שלי קצת מחולקת. הייתי רוצה שיהיה לי שילוב של הדברים. אם הייתה לי האפשרות, הייתי רוצה שתהיה לי היכולת להיות מעין סופרוומן בלילות. לעזור לחלשים, להציל אותם, למנוע תאונות וכו'. התכונות של הערפד, המהירות, השמיעה, האינסטינקטים, הכוח, נותנים את הכלים להצליח בזה. אך הבעייתיות בלהיות ערפד, זה שהקור המתמיד, המראה, המגע - קצת מקשה על הרצון להיות "הגיבור המסתורי". מצד שני, כפי שאנחנו רואים בדמדומים, גם לאנשי הזאב יש כוח רב, מהירות ושמיעה חדה. הבעיה היא שעל מנת להצליח לרוץ במהירות וכו' - צריך להחליף את הצורה. דרך החיים של הערפד, באופן מסויים - הוא לעולם לא יהיה באמת מעורה בחברה, הוא לעולם לא יצליח להיטמע בחברה באופן מושלם. וזה מאחר והוא כאילו 'איבד' את האנושיות שבו, גם אם הוא "צמחוני" וניזון מדם של בעלי חיים. הוא חוזר על אותן החוויות פעם אחר פעם, הוא כאילו תקוע במקום. מצד שני, הוא זוכה לחיי נצח. ליכולת להיות בעל מספר תחומים רב של ידע. ואולי בגלל זה באיזשהו מקום יש מעין חוסר הערכה לכאב, לזמן. דרך החיים של האדם זאב, לעומת זאת, מחולקת ל2. הן במישור האנושי שבאדם, והן במישור העל-טבעי של הזאב. יש לו את היכולת לשלב בין השניים. להבין את שני הצדדים כביכול. כמו שראינו בדמדומים, גם אנשי הזאב לא גדלים, עד אשר הם מרגישים שהם יותר לא צריכים להיהפך לאנשי זאב, ורק הם מתבגרים. לזאב יש את החום האנושי, את היכולת להיטמע בין בני אנוש. יש לו ערך מסויים לזמן, והוא כן מרגיש כאב. הוא באופן מסויים חי חיי סבל, ואיפוק. לעומתם, יש את הבן אנוש. יצור שברירי, שנפגע בקלות. אין לו כוח רב, שמיעה חדה, או מהירות מטורפת. אין לו מגע תמידי קר, או חם. הוא באופן מסויים משלב את הערפד והזאב, הוא מאזן אותם וגורם למעין דו קיום. הבן אנוש יודע סבל מה הוא. הוא יודע שבמוקדם או במאוחר הוא ימות. מוות טבעי או מוות בטרם עת. יש לו זמן קצוב, הוא יודע להעריך את הזמן. הוא יודע שהוא חייב לנצל את הזמן על הצד הטוב ביותר. לכן, לסיכום, הייתי רוצה להיות בת אנוש, כמו שאני אבל עם מעט שיפורים. הייתי מוסיפה אולי קצת כוח, או מהירות. לא באותה הרמה של האחרים, אבל באופן כזה שיאפשר להיות אותו גיבור מיוחל.
 

Mor L

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 

inbarush19

New member
בת אנוש...

לא אוהבת יותר מדי קור, וגם לא יותר מדי חום. אוהבת שלום,לא מלחמות, אז לא מתחברת לערפד הנושך, וגם לא לזאב העצבני. בני אנוש הכי מאושרים, ראיתם ערפד או זאב חוגגים יום הולדת ושרים להם "עד 120?"
 
אני הייתי רוצה להיות ערפדית בגלל

שערפדים הם חיוורים.. ואצלנו תמיד אנשים רוצים להשתזף ולהיות כהים.. אולי אם אני אהיה ערפדית ועוד אנשים יהיו כמוני נוכל לשנות את ה"אופנה" ולהכניס את הלבן והחיוור במקום השיזוף והשמש.. זה גם הרבה יותר בריא :)
 

Mandalit

New member
ערפד- זכר!

הייתי מעדיפה להיות ערפד זכר ואל רק בגלל אדוארד המסוקס. הייתי רוצה שתהיה לי האפשרות לחוות תקופות שונות בהיסטוריה, להיות חלק מחוויה של לבוש שונה, מנהגים שונים, תרבויות ולשונות שונות, כולל כאלו שנעלמו כבר (אני הלא חי(ה) מאות שנים, לא?) הייתי רוצה שתהיה לי האפשרות לנוע ממקום למקום במהירות וכך לזכות באפשרות להגיע לכל נקודה בעולם הייתי רוצה לחוות את המסתורין של הלילה, את קסם החשיכה ואבק הכוכבים. הייתי רוצה להתחבר לירח, שילווה אותי ויהיה ידידי. הייתי רוצה להתאהב באהבה בלתי אפשרית עם בת תמותה ולהתיסר באהבה המרגשת, כמו של אדוארד... הייתי רוצה להיות נוצצת ומבריקה (ולא רק בגוף :)))
 
למעלה