יומולדת מתוקה

יומולדת מתוקה

אתמול חגגנו לדובון שלי יומולדת 7. כמובן שאכלנו ארוחה שלמה אבל רציתי לשתף אותכן בנושא הפורום - בגזרת המתוקים. זאת כללה: עוגת יומולדת (שוקולד) - בקישוט גוגוס - בתמונה! קאפקייקס שוקולד לבן עם מוס שוקולד לבן ורדרד. עוגות גבינה אישיות. סורבה מלון ונענע. טראפלס שוקולד קפה. האבטיח נשכח במקרר.....
 
קאפקייקס שוקולד לבן עם מוס שוקולד לבן ורדרד

הכנתי עוגת שוקולד שילדים אוהבים של קרין גורן. במקום שוקולית הכנסתי אבקת CAOTINA שהוא משקה שוקו לבן שאחי הביא לי משוויץ. הציפוי גנאש מוקצף של שוקולד לבן (מאתר CUPCAKES.CO.IL) עם מעט צבע מאכל ורוד. הקאפקייקס היו מיועדים לילדים....אבל נטרפו עד הפרור האחרון.
 
עוגות גבינה אישיות

עוגות גבינה פרורים אפויות ללא ג'לטין לפי מתכון של יאיר פיינברג. בחלק שמתי ריבה בטעם פרי יער כלשהו (כבר שכחתי איזה) של סנט דלפור. מחוסר מקום בפריזר הכנתי את זה אצל אמא שלי והקפאתי שם.
 
עוגת גבינה בכוס

השתמשתי בקרם הגבינה מקינוח הגבינה והאפרסקים של יאיר פיינברג. מתחת ומעל פיזרתי פרורי פתי בר מרוסקים מעורבבים עם חמאה מומסת (לפי הכמויות על הקופסה של האינסטנט פודינג) -נדמה לי בערך 100 גרם חמאה לשורה של פתי בר. שמתי קצת פרורים, זילפתי עם שקית זילוף את קרם הגבינה ולמעלה עוד פרורים. באמצע בחצי מהעוגות שמתי שכבה של ריבת פירות יער כלשהי (סליחה ששכחתי איזו).
 

Morane Chocolat

New member
פייה יקרה ומסוכרת... נראה פשוט מהמם!

ואני בטוחה שטעים, אם אינני טועה טעמתי כבר באיזה מפגשון, משהו שהכנת, לא?
 
סורבה מלון

אני עשיתי במג'מיקס רגיל עם מלון ונענע. ניסיתי גם עם אפרסק ותמרים (וקצת פחות סוכר) ויצא גם מעולה. גם הכנתי את אותו הדבר עם קרח מרוסק שהצטרף ונטחן במג'ימיקס ויצא פחות מתוק ומאוד עדין.
 
טראפלס שוקולד קפה

טראפלס שוקולד קפה. שילוב של שוקולד מריר, שוקולד חלב, שמנת, קפה וליקר קפה.
 
טראפלס קפה

250 גרם שוקולד חלב 200 גרם שוקולד מריר 4 כפיות נס קפה 150 מ"ל שמנת מתוקה 40 מ"ל ליקר קפה (הכנתי לבד בבית) 15 גרם חמאה שתי כפות גלוקוזה אבקת קקאו לציפוי להמיס קפה ושמנת (על סף רתיחה). להמיס ולהוסיף את השוקולדים. להוסיף את שאר המרכיבים. לשטח בכלי/תבנית ולקרר (אני קיררתי במקרר). לחתוך לריבועים או ליצור עיגולים ולגלגל באבקת הקקאו. לדעתי פחות בלגן ויותר קל לחתוך לריבועים. לציפוי אני ממלאת כרבע קופסה קטנה בקקאו, כל פעם זורקת פנימה 3-4 טראפלס, סוגרת קלות, ומנערת וזה מקבל את הציפוי בלי הרבה לכלוך. אפשר לשמור בפריזר לשימוש עתידי.
 
והערה

חברה שלי עשתה את הטראפלס האלו פרווה רק על בסיס ריץ', שוקולד מריר וקפה וקצת ברנדי וקיבלה גם כן הרבה מחמאות.
 

הזאהיר

New member
ואי, ואי, ואי, כמה טרחת ואיזה יופי, ממש מעורר

תאבון. קודם כל העוגה מדהימה, יפה ונקייה, (וסליחה על הבורות) מי אלה הגוגס? לא הייתי מתנגדת לסורבה מלון ונענע בכלל, עושה רושם טעים ומרענן הרישמי של הקיץ
 
ילללה בואי. נשאר מלא...

שאשאיל לך ילד בן שבע שילמד אותך מה זה גוגוס Gogos Crazy Bones
?
 

1winnie

New member
התעלפתי מהקינוחים שלך.... תיכף אשוב

אין מה להגיד הרבה - פשוט נהדר
 

bali

New member
מנהל
העוגה פשוט מקסימה!

ושאר הקינוחים מגרים מאד מאד, התעלפתי פה. נשמח אם תצרפי את הקישורים הישירים למתכונים של שאר הקינוחים, כדי שלא נצטרך לחפור באתרים שציינת ולהתגרות עוד יותר עד שנמצא את מבוקשנו
 
למעלה