איך מכינים פבלובה פריכה מבחוץ ורכה בפנים?

perach1

New member
איך מכינים פבלובה פריכה מבחוץ ורכה בפנים?

האם יש למישהו מתכון מדויק? יצא לי לאכול הרבה פעמים והן היו יבשות לגמרי, ידוע לי שהמרקם צריך להיות נימוח. אודה לתשובה מבעלי ניסיון, תודה וסופ"ש נפלא
 

bali

New member
מנהל
פשוט לייבש את המרנג רק חצי מהזמן

לרוב מייבשים את בסיס המרנג למשך שלוש שעות בערך. אם רוצים שהמרנג יישאר קצת רך מבפנים מייבשים אותו שעה-שעה וחצי.
 

bali

New member
מנהל
מרנג בסיסי

לשני בסיסים בקוטר 24 ס"מ בערך 3 חלבונים של ביצה מס' 1 (XL) בטמפ' החדר 1/2 1 כוסות סוכר לבן 1/4 כפית אבקת קרם טרטר 1 כף קורנפלור מקציפים את החלבונים למשך דקה עם אבקת הטרטר. מוסיפים את הסוכר כף אחרי כף תוך כדי הקצפה. מוסיפים את הקורנפלור. מקציפים לפחות 10 דקות במהירות בינונית-גבוהה עד שהקצף סמיך מאד ויציב מאד. מרפדים 2 תבניות של התנור בנייר אפייה, ומשרטטים על נייר אפייה עיגולים בגודל הרצוי עם עיפרון לא רעיל (6 עיגולים על כל נייר). אפשר להשתמש בבסיס של תבנית קפיצית כשבלונה שלפיה משרטטים את העיגולים. מעבירים את הקצף לשק זילוף עם פיה עגולה חלקה או בצורת כוכב. מזלפים קודם כל את בסיס המרנג ממרכז העיגול כלפי חוץ בצורת ספירלה. כשמסיימים לזלף את הבסיס מזלפים דופן בגובה 2-3 ס"מ סביב הבסיס. אופים את המרנגים בחום של 80-100 מעלות למשך שעה וחצי אם רוצים שהמרנג יישאר קצת רך במרכז, או למשך 3-4 שעות אם רוצים שהוא יהיה קשה לחלוטין. מצננים לחלוטין ומעבירים לקופסה אטומה עד ההגשה.
 

bali

New member
מנהל
אבקת קרם טרטר היא חומר שמייצב את המרנג

וגורם לו לעמוד יפה בזילוף. עדיף לא להשמיט ואפשר לקנות קרם טרטר בכל סופר גדול במדף התבלינים של חברת SCHWATRZ, או בחנויות תבלינים או חנויות מתמחות, אבל אפשר במקום זה לשים קורט יפה של מלח, שגם עוזר לייצוב.
 
למעלה