עוגת בסיס לבצק סוכר

bali

New member
מנהל
לא צריך את הטון הציני. חבל.

אם הבחורה שאלה פה, סימן שהיא חיפשה תשובה פה. ובמקרה גם אני וגם דייזי דאק מבינות גם בבצק סוכר, והשאלה העיקרית היתה על העוגה שמתחת לבצק הסוכר. לא שללתי את ההמלצה שלך לפנות לפורום אמנות בעוגות, אבל גם אנחנו יכולות לענות פה, וגם ענינו בצורה שנראה לי שבהחלט סיפקה את השואלת, וכתבתי שאין ספק שלגבי בק הסוכר היא תוכל לקבל תשובות מפורטות גם בפורום אמנות בעוגות. אז מה בדיוק הבעיה שלך? שהערתי שגם פה יש תשובות? מה קרה? חבל שתחזרי לצללים בגלל דבר כזה, אבל אנחנו לא מכריחים אף אחד שום דבר. מי שפה בוחר להיות פה מרצונו החופשי.
 
הגזמת קצת...

בסה"כ ענו לך בחיוך... ולא אמרנו שום דבר רע על פורום אומנות בעוגות...אני פעילה שם ויש בנות משם שקופצות לבקר פה.. נשמח אם תישארי ותתרמי מהידע...תמיד אפר לעזור ולהעזר...
 
רק עוגת שוקולית

התעסקתי במשך כמה שנים עם עוגות בציפוי בצק סוכר (אפילו מכרתי איזו תקופה). בסופו של דבר אחרי הרבה ניסיונות העוגה הכי טובה היא עוגת שוקולית פשוטה: 4 ביצים, 1 כוס שוקולית, 1 כוס סוכר, 1 כוס קמח תופח, 1 כוס שמן. מקציפים הכל יחד ואופים בחום של 180 מעלות. אני בדר"כ הייתי מכפילה כמויות ואופה ברינג כדי שהעוגה תצא גבוהה, זה הכי מרשים בעוגות בצק סוכר.
 
למעלה