קינוחים בכוסות שוט

קינוחים בכוסות שוט

אני מארחת בראש השנה 16 אנשים. אני רוצה להציע מגוון של קינוחים בכוסות שוט , אז... א. חשבתי להכין 5 סוגי קינוחים - כל אחד כפול 10 כוסות, סה"כ 50 כוסות. כל אורח יטעם 3 קינוחים קטנים. האם סביר? ב. אשמח לרעיונות למתכונים. כרגע חשבתי על פרפה חלבה ופיסטוקים (של בני סידא), סלט פירות עם שבבי אגוזים מסוכרים, מוס לימון, ג. האם ניתן לקנות כוסות חד פעמיות בגודל של שוט? או שעדיף להשקיע בקניית כוסות אמיתיות. לא בא לי להשקיע ככ הרבה כסף על 50 כוסות שממילא אחכ יהיו בארון ויתפסו מקום... תודה מראש!
 

bali

New member
מנהל
תשובות

3 קינוחים קטנים לאדם זה סביר בהחלט, אל תשכחי שזה אחרי ארוחת חג שבטח תהיה עמוסת כל טוב. לגבי רעיונות למתכונים, 3 הדברים שכתבת נשמעים טוב מאד. הייתי מוסיפה קינוח אחד שוקולדי (אפשר גנאש שוקולד מוקצף מאיזה שוקולד שאת אוהבת - מריר חלב או לבן, או שתי שכבות של שני סוגי שוקולד שונים. לגבי הקינוח החמישי - אולי משהו שמבוסס על תפוח ודבש או רימונים. ראיתי פעם מתכון לג'לי רימונים למשל. לגבי קנייה של כוסות - בחנויות לכלים חד פעמיים כגון "פעמית סטור" יש כוסות חד פעמיות בגדלים שונים ובצורות שונות ובהחלט אפשר להשתמש בהן במקום לקנות כוסות אמיתיות בכמות כזו. אם את רוצה מתכונים או עוד עזרה, אנחנו פה.
 
קינוחים קטנים,

הייתי הולכת על מוס שוקולד או משהו שוקולדי שתמיד טעים והייתי הולכת על שוט עם ג'לי בכל מיני טעמים אני עשיתי לאירוח פעם בכוסות שוט או שמפנייה, ג'לי ב 3 צבעים ויצא ממש מקסים :) וטעים!!! בהצלחה!! :)
 

Swap Meet

New member
יש פודינג שוקולד

שהעליתי פה מהבלוג "בצק אלים". אם תרצי אוכל להקליד לך אותו.
 
מצאתי בבלוג, תודה

נראה לי מאד טעים, אבל קצת מסובך (כל ההנחיות עם הכמויות של הקורנפלור...) אני מחפשת מתכון שלא אוכל ליפול איתו. אין לי זמן לנסיונות לפני החג. בכל מקרה שמרתי לנסות בהזדמנות הראשונה כי נראה חבלזזזזזזזזזזזז
 

Swap Meet

New member
גם אני פחדתי מהקורנפלור

והייתי בטוחה שאני אהרוס הכל אבל לקח לי שנייה ויצא מעולה.
 

tamysh1

New member
אני הייתי בסדנה של קינוחים בכוסות

ונתתי כאן מתכונים. מוס שוקולד, טרמיסו, סמי פרדו חלווה, קרם וניל עם פירות יער.
 

A נ ה

New member
האם תוכלי בבקשה לכתוב את מתכון הסמי פרדו חלבה

קצת קשה להבין מכתב ידך. האם תוכלי להליד את המתכון שוב בצורה מסודרת, ב ב ק ש ה .
 

flutter girl

New member
רק שתדעי שכתב היד שלך ברור לחלוטין

לא יודעת למה רשמת בהודעה אז שהוא כתב חרטומים. הבעיה במתכון (ניסיתי להמיר אותו למען הכותבת כי משעמם לי ורציתי לעזור
) היא שקשה להבין את סדר הדברים. את הכתב שלך אני אוהבת!! הייתי עושה ממנו גופן.
 
למעלה