עוגת קדאיף כמו שהייתה פעם בקפולסקי...

סיאטלית

New member
עוגת קדאיף כמו שהייתה פעם בקפולסקי...

איך מכינים?? האחים שלי מגיעים לבקר אותי והם מאד אוהבים עוגת קדאיף.... תמיד בביקור מולדת אני קונה להם בקונדיטוריות מעולות ובעלות שם טוב (נפלתי פעמיים אצל מיקי שמו, העוגות היו ממש NO אחד גדול!) סחבתי איתי 2 חבילות של אטריות קדאיף לפני חודשיים מקליפורניה כי לא מצאתי באזור שלנו. עכשיו, איך מכינים את הדבר הזה? ואיך עובדים עם הדבר הזה? אני רוצה להפתיע אותם בנוסף לדברים הנוספים שהם בקשו כמו פסטו תוצרת בית ושריפס על פסטה, גלידות של אגן דאז ועוד שקשור לפורום מתכונים.... תודה
 

שיחרזדה

New member
בספר של קרין גורן יש סלסלות קדאיף

אני בטוחה שאת יכולה למצוא גם באתר שלה, בכל מקרה באלי ענתה למישהי לפני כמה ימים לגבי קדאיף אז את יכולה להכניס את המילה בחיפוש ולמצוא היא הסבירה לה בדיוק איך לעבוד עם האיטריות, בהצלחה.
 

bali

New member
מנהל
קדאיף

העבודה עם קדאיף די פשוטה. קודם כל מפרידים קצת את השיערות של הקדאיף, שבד"כ באות סבוכות וצפופות. ממיסים חמאה או מרגרינה ומוזגים על האיטריות, ומערבבים עם האצבעות עד שכל השיערות מצופות בשומן. מסדרים את האיטריות המשומנות בצורה די מהודקת בתוך התבנית או התבניות שרוצים לאפות בהן את הקדאיף. אופים בחום בינוני 180 מעלות צלזיוס עד שהאיטריות משחימות. זה לא לוקח הרבה זמן, להיזהר שהן לא ישחימו יותר מדיי. מצננים את הקדאיף האפוי וממלאים באיזה קרם קר או חם שרוצים.
 

סיאטלית

New member
תודה על העזרה,

אני לוקחת בחשבון את כל העיצות שלכן ואני אבדוק בספרים שיש לי. יש לי 2 ספרים של קרין גורן אני אבדוק גם שם.
 

bali

New member
מנהל
בשמחה ../images/Emo13.gif

אם יהיו לך עוד שאלות אנחנו פה
 
למעלה