שישי מתוק

smady a

New member
יו קרנושששששששש חבל"ז.מקסים.אנחנו מכינים

כאלה גם עם גבינות לשבועות.
 

מיכלוש10

New member
../images/Emo2.gif wow!!!!!!! מה זה????????? להתעלף!!!

יש לי את כל החומרים בבית, חבל שאין לי קונוסים, חשבתי לעשות את זה עם גביעי גלידה הופל הזה, רק פוחדת שהם ישרפו. איזה קינוח מהמם!!!
 
קרןןןןןן........... כפרה עליך !!!!

הסדנאות האלו הן משהו מעולה. אולי תעשי את זה דרך קבע? אני בכל פעם מתמוגגת ממך ומהסדנאות מחדש. גם אני מכינה את הקונוסים האלו ותמיד הם קוצרים תשואות רמות. שיחקת אותה כפרה. אוהבת אותך לאללה!
 
אם יש מישהו או מישהי שאני סומכת עליהם זאת את

את האחת והיחדיה בנוגע לנתינה והעברת מידע. כשהתחלתי פה רק אם הייתי ממש חייבת הייתי מוציאה את הקיצ'נאייד הסגול והמיותם שלי, היום בזכותך הוא לא מספיק להתנקות ואפילו קיבלתי על זה חיזוקים מהקוראים שלי בבלוג. אז אם יש מקום להגיד תודה, זה לך כפרה. הסדנאות האלו מבורכות, הן מסבירות היטב מה צריך לעשות ולא משאירות מקום לשאלות וספקות. לא הייתי הרבה פעילה בזמן האחרון בגלל חוסר זמן, האישפוזים וכו', את יודעת, אבל חשבתי שאני חייבת לומר לך תודה ענקית על זה. נסכת בי את האומץ להעיז ולנסות והיום זה בא טבעי בזכותך. רק שתדעי שעדי שלי, הבת הצעירה נדבקה ממך בחיידק האפייה וכן, גם היא התחילה כגולשת סמוייה אצלך (היא עדיין סמוייה, כי היא לומדת בפנימייה ולא מרשים להם להגיב בפורומים), אבל היא סיפרה לי שהיא יושבת עם חברותיה בחדר משאבים0 מחשבים, והן בולעות בשקיקה את מה שאת מעלה), אז שתביני במה מדובר. בזכותך היא התחילה להכין עוגות שמרים שלימדת פה באחת הסדנאות ואיזה עוגות יוצאות לה... איפה אני ואיפה היא... ושוב: בזכוץתך. אז אני ממש שמחה לשמוע מאמי שאת מכינה לנו עוד ועוד סדנאות. אני באמת רוצה להודות לך על הכל. את נפלאה! תודה נשמה. בשמי ובשם הבת שלי וכמובן בשם כל בני הבית שנהנים מהלימוד הזה שלך. טוב, כנראה שהחפירה הזאת היא בהשפעת יום כיפור, או המואזין במסגד שהעיר אותי בשעה כזאת....
בוקר טוב ישראל...
 

noa555555

New member
אם ארי סומכת עליך, אז גם אני ../images/Emo13.gif

נעים לבקר בפורום שלך.
 
קטעים, פעם ראשונה שלי בפורום הזה-

והשבת הכנתי בדיוק את הקונוסים האלה! רק שעשיתי מקצפת צמחית (ריצ') ובלי שוקולד.. (רק אבקת סוכר)
השוקולד ממש מוסיף!
 
למעלה