מה שיחקתם השבוע?

דרגון קווסט 11- טים רוג'ר צדק, אחד הטובים בכל הזמנים

כשהמשחק יצא קוטאקו קראו לו אחד המשחקים הגדולים בכל הזמנים, הביקורת הזו עשתה הד חיובי מאוד, אמנם המשחק לא הפך לקאלט אבל נוצרה סקרנות.

שקראתי את זה הייתי דווקא חשדני, לא הייתי בטוח בכלל שהמשחק יוכל לעמוד מול קודמיו האגדיים שהיו שם תמיד בשבילי בנקודות מפתח בחיים שלי?

כאילו, מבחינה רציונלית, איך מתעלים על משחק כמו DQ3 שהעתיק את מדינות העולם שלנו אליו ולאט לאט נתן לך לחבר את הנקודות ולהבין שזו מפת העולם שלנו בתוך המשחק, תוך כדי שהמשחק פשוט זורק למים העמוקים ונותן לך לחקור את כל המפה שלו באיזה סדר שתחליט בלי שום ניסיון קל שבקלים לקבוע לך לאן ללכת.

איך מתעלים על DQ5 שנתן לנו לשחק דמות מגיל 5 עד שהוא מתחתן הופך לאבא לילדים והסיפור שלו רק ממשיך להתפתח, איך מנצחים את הסיפורים הקסומים שמחכים לך בכל עיר חדשה כל פעם מחדש. איך דואגים לא למחזר אותם אחרי כל השנים? איך מתעלים

בקיצור... לא היה ברור לי איך ב2017-2018 מוציאים משחק שבאמת יכול לעמוד מול יצירות המופת האלו,

ואז הבנתי איפה הגאונות של דרגון קווסט 11, הוא ארוך מאוד, והוא יכול להיות מה שנרצה שהוא יהיה, רוצים סיפור מרגש עד דמעות ומחמם את הלב עם פה ושם

הומור דבילי? לכו על הרמה הסטנדרטית הקלה, המשחק ירגיע אתכם תעשו בינג ולא תוכלו לשחרר ממנו.

רוצים את כל זה+ משחק הארדקורי שלא ירשה לכם לעשות גריינד (פשוט יחסום תאפשרות)+ משחק הדרגון קווסט הכי קשה אי פעם? גם את זה אפשר.

ניצחתי בוס ברמה הקשה תוך כדי שאני 4 רמות מתחת לרמה המומלצת והמשחק איפשר לי להמשיך לעשות גריינד אם הייתי רוצה.

לראות אנשים נתקעים ומבקשים עזרה באסטרטגיה ותוהים איך אפשרי לנצח בוס מסוים כשהם עדיין 4 רמות מעלי, זה פשוט מספק ברמות שכבר שכחתי שמשחק JRPG יכול לספק.

היה בוס אחד השבוע, שהייתי אובד עצות פשוט לא ידעתי מה לעשות מולו, הרגשתי כל הזמן שהאסטרטגיה שלי נכונה ושהמשחק פשוט לא פייר לא נותן לה

לעבוד והורג אותי מהר מידי, החלטתי לטייל לי בעולם סתם מתוך שיעמום טיילתי בכל פינה שיכולתי ומצאתי נשק שעשה, את הבלתי אפשרי לאפשרי, מתוך השיטוטים והטיולים שלי.

כאילו אני לא יודע אם זה רק הנשק יכול להיות שהאסטרטגיה שלי פשוט טובה
אבל ממש התגעגעתי לזה שהסדרה הזו זורקת אותך למים העמוקים וסומכת על האינטלגנציה שלנו לחשוב על פתרונות יצירתיים לבוסים שנראים בלתי אפשריים למראית עין.

מהבחינה הסיפורית, העלילתית,וואו פשוט וואו איזה משחק, מי שאי פעם עקב פה
אחרי הדיבורים שלי על הסדרה בוודאי זוכר כמה פעמים אני אומר שהNPC

והסיפורים שלהם, הם המוטיבציה העיקרית לשחק, וזה עדיין ככה, אני מסיים סיפור מרגש, בעיר אחת, ובלילה לפני שאני נרדם אני כבר חושב על הסיפור המרגש

שיחכה לי בעיר הבאה, ותוהה אם אאהב את הדמויות שהופיעו בו כמו שאהבתי את אלה שסיימתי.

המבנה האפיזודי שכל סיפור הוא self-contained פשוט מופלא כי הוא מאפשר יצירתיות סיפורית וגמישות שפשוט לא היתה אפשרית אם כל הסיפור היה פשוט מנסה להניע את הסיפור והחבורה קדימה.

אני יודע שנשארו לי עוד עשרות שעות, ועדיין העצב מתחיל לחלחל שיהיה לזה סוף, אם לא בחודש הזה, בחודש הבא, ואני כל כך שמח שהרמה הקשה מונעת מכל זה להיגמר, כי עם הרמה הרגילה הייתי בוודאי מסיים את המשחק בשבוע מרוב סקרנות כבר לחוות את כל הסיפורים בכל עיר.

מזל שהעבודה על דרגון קווסט 12 כבר החלה, החלק הרע שמדובר במשחק PS5.

רק שיהיה ברור חלק מהסיבות שקשה לי להסביר למה מדובר באחד המשחקים הגדולים בכל הזמנים, היא שחלק מהסיבות הן עלילתיות.

אני רק אגיד מדובר באחד הסיפורים הכי מרגשים שאני זוכר, ועוד משהו, אם אתם
אנשים ששיחקו בכל הסדרה כמוני, למרות שאני מבין שזה דבר נדיר פה בארץ, וואו מה מחכה, לכם בלי להרוס כלום.
 

amithas190

New member
Ac origins

שונא את המשחק הזה שמכריח אותי לעשות גריינד כדי לסיים את הסיפור הראשי
 

evilplate

New member
איזה כיף שאתה נהנה מהמשחק ככה! :)

ידעתי עוד ממזמן עד כמה הוא היה מצופה עבורך ואני שמח שהוא הצליח לעמוד בציפיות שהיו לך.
 
הדבר המאכזב היחיד שבמקור המשחק היה בסקאלה של סקיירים/בטסדה

בסקוור אומרים שכשהמשחק התחיל פיתוח ב2013 (במקור לPS4 בלבד) הוא נועד להיות עולם פתוח בהיקף ענקי ומתישהו הוא עבר שנמוך לעולם פחות פתוח ממה שהיה בDQ8 (שלדעתי היה חסר תקדים ל2004)

כרגע המשחק מחולק לאזורים בגודל בינוני שמפרידים בניהם זמני טעינה, וזה גורם לעולם להרגיש מדובק במקום שהוא יהיה עולם ענקי ונושם כמו המשחקים של בטסדה/DQ8

אין לי מושג למה הם הורידו את הסקאלה שהם תכננו, אני מניח שהסוויץ וה3DS
פגעו בשאפתנות שהמשחק יכול לכוון אליה, כי אתה לא רוצה לעשות משחק כל כך שאפתני שהסוויץ לא תוכל להריץ/ או משחק כל כך עולם פתוח שהוא מאבד כל דמיון לגרסת ה3DS.

אני מקווה מאוד שבמשחק הבא הם ילכו על משהו ממש שאפתני :)
עדיין בעיני המשחק הכי טוב בדור, אבל אני מניח שאם הוא היה עולם פתוח הוא היה יכול להעיף את DQ8/3/4 מרשימת הטופ שלי בכל הזמנים :)

הוא משחק מדהים אבל חייבים לומר שהוא לא פורץ דרך כמו שהסדרה הזו רגילה להיות.
 

evilplate

New member
זה באמת מאכזב

והרי ברור שהפס4 מסוגלת לזה בקלות, כנראה זה באמת בגלל ה 3DS ו/או הסוויץ׳.
&nbsp
די מפתיע שיש גם מסכי טעינה עם כל העולמות הפתוחים המתקדמים טכנית שבאים ללא מסכי טעינה בדור הזה, זה נשמע שעיצוב המשחק קצת מיושן ומפגר טכנית וקשה לחשוב על עוד סיבה חוץ מהפלטפורמות האחרות שגרמו לזה.
&nbsp
טוב לא נורא יהיה להם עוד משהו לשפר לקראת המשחק הבא, העיקר שאתה נהנה :)
 
משחק כל כך סדיסטי :) משחק לגברים אמיתים לא לכוסיות של דארק

סולס.
כזה מצחיק לראות את הפתטים האלה מורידים את רמת הקושי או עושים גריינד, מצחיק איך הם מתקפלים כשמביאים להם משחק של גברים אמיתים. המשחק הזה בהחלט עושה כבוד למורשת המכובדת.

בוא נגיד ככה אני כבר בתהליך שאני חושב ברצינות על הקמת משפחה עכשיו, אני מקווה שעד DQ12 הילדים שלי יוכלו לראות אותי משחק בו ולגדול על הסדרה הזו כמוני :)
 

PlayGirl3

New member
דרגון קווסט 11


נהנית מכל רגע. אני חושבת שמאז DQ8 לא יצא jRPG עולם פתוח ברמה כזאת.
 
ספרי לי איפה את

ואיזו רמה את משחקת? :) הכל מושלם במשחק הזה חוץ מהמוזיקה שתקועה במגסון. אם תשימי לב הוא לא פתוח ברמה שdq8 היה האזורים שלו קטנים יותר הוא יותר כמו פפ12 אבל כפיצוי הם הרבה יותר יפים מכל אזור בdq8
 

PlayGirl3

New member
עכשיו הגעתי לסניפלהיים

נכון הוא פחות פתוח וגם המבוכים יותר קטנים, אבל עדיין לא היה משחק כזה מאז מלבד אולי פפ13 שלא היה הכי מוצלח מהרבה בחינות.
אם אתה מכיר אותי, אתה צריך לדעת באיזו רמה אני משחקת
 
עקפת אותי ! אני בדרך לעקרב

שאני די חושש ממנו כי שמעתי שהוא בעייתי ברמות אם באים עליו עם בומרנג עם אריק שזה בערך מה שעשיתי?

אגב אריק מה עשית איתו? סכינים או בומרנג ? אחרי שכל העולם כולל סקוור עצמם ממליצים על פגיונות/סכינים/חרבות אני מרגיש כמו טמבל שהבומרנג פיתה אותי כי לכל אלנ יש יכולות מדהימות שאין לבומרמג.

אני חייב להזהיר אותך מדבר אחד לא ראיתי את המפתחים מתייחסים לזה אבל לפי יפנים.שסיימו כבר תגרסה שלנו כדאי לכבות את רמת הקושי שלא מאפשרת. exp מאויבים חלשים.. כי זה ככל הנראה דופק את אחד הסקילים של אחת הדמויות. את עדיין.תוכלי לסיים את המשחק בכל מקרה היא פשוט אחת הדמויות תהיה חלשה ברמה שהמפתחים לא כיוונו אליה.

מקווה לעקוף אותך בסופש כי זה הסופש הראשון שאני יכול לעשות על המשחק בינג' רציני.
 

PlayGirl3

New member
אה וואו אתה ממש בהתחלה

גם אני הלכתי על בומרנגים עם אריק כי מאוד אהבתי את הנשק הזה ב8 והוא היחיד שנראה שיכול להשתמש בו, אבל הוא עושה רושם של דמות מאוד חלשה פיזית וכנראה היה עדיף ללכת על הסכינים באמת. בכל מקרה הוא כבר לא בקבוצה הראשית שלי. ברגע שאני אשיג את ההתקפות המתקדמות יותר אני אבדוק אותו שוב, אבל אני מרוצה מהקבוצה שלי כרגע.
 
יש לי תירוץ לא רע :)

אני מדבר עם כל npc אחרי כל אירוע משמעותי... את כמו שאני מכיר אותך לא מתייחסת אליהם. אני עושה מלא סייד קווסטים. ואני יוצא מגדרי להיות underleveld עכשיו ברוך השם שיש לי את התאומות ויש לי באפים וsap דברים יתחילו לרוץ :) אני מקווה שאפשר לתת לjade שוט כשהיא תגיע ואז באמת יהיה אפשר לזרוק את אריק לים הוא ממש מעפן. (חולה עליו אבל כלוחם הוא פח)
 
זה יגיע לסוויץ לפי יוצר המשחק זה פשוט סיוט להתאים אותו.

כי יש מצבים שגם לPS4 קשה עם המחשק למרות שהוא 30FPS יציב. אני יודע
שאנחנו רגילים לפורטים חפיפניקים שלא מביאים איתם שום חדש, יוג'י הורי הוא אדם מיוחד אצלו לא רק שהוא לא יתן לDQ11 לגמגם על הסוויץ אני בטוח שהוא רוצה להוסיף תוכן וכל מיני ענינים על הPS4 (שבטח יהיו DLC שחלקו חינמי על הPS4)

במילים אחרות אם לא דחוף לך לחכות ואתה יודע שהניידות של הסוויץ תגרום לך לסיים את המשחק בסופו של דבר? לדעתי לך על זה אתה תהנה :)
 

PlayGirl3

New member
סוויץ' זה נחמד והכל

אבל למשחק כזה שאתה שורף עליו עשרות אם לא מאות שעות עדיף קונסולה שלא נגמרת לה הסוללה אחרי שעה ועם שלט נוח.
 
במיוחד שהPS4 היא הפלטפורמה המקורית.

אין כמו לשחק במשחק במכשיר שהוא תוכנן אליו.
 
למעלה