תגידו- משתלם לרכוש משחקים בבליק פרדיי?

eran_le

New member
אחרת הם יידפקו את היבואן המקומי

מכיוון שיש את העותקים הפיזיים, שעולים פה הרבה יותר ממה שהם עולים בארה"ב ואירופה בד"כ (350 ש"ח, בערך 99$, למשחקים AAA חדשים, כשבחו"ל זה 59-69$), אם בחנות הדיגיטלית יימכרו במחירים זהים לחו"ל, מעט מאוד ייקנו עותקים פיזיים והיבואן המקומי יפסיד. אני לא נכנס לסיבות בגללן מחירי היבואן בארץ יקרים משמעותית מחו"ל, יכול להיות שיש עלויות גבוהות ויכול להיות שסתם הם מרוויחים קצת יותר פה, אבל בכל מקרה ההבדלים במחירים האלה גורמים להבדלים במחירים הדיגיטליים.
 

peach20

New member
אבל גם אנחנו לא קונים משחקים מהארץ...

גם את העותקים הפיזיים, אנחנו קונים מבריטניה, איביי- ואז משלמים כמעט כמו כולם, כמה זה כבר דמי משלוח- זה רק למשחקים AAA חדשים, איך שהשחק קצת נהיה ישן גם בארץ מתחילים להוריד מחירים באופן גורף שמשתווה למחיר בחו"ל. אם אני קונה משחק בארץ, זה רק כשאני מבקשת מתנה ממישהו...
 

peach20

New member
ועוד משהו, אני קוראת ספרים בקינדל

אבל משחקים אני כן מעדיפה בעטיפות, יש בזה קסם מסוים ולא סתם יש עטיפות לאספנים. זה גם יוצא יותר זול אם לא קונים מהארץ. הרחבות למשחק אני קונה לרוב בחנות הדיגיטלית, אבל את המשחק עצמו, שיהיה לי זכר ממנו, אני מעדיפה בדיסקים.
 

eran_le

New member
כאמור לדעתי זה נחמד והכל אבל ממש לא שווה את הסירבול

גם לי זה היה מוזר בהתחלה לקנות משחקים דיגיטלית, אבל מהר מאוד מבינים שהנוחות של זה עולה בהרבה על לקבל אריזה פיזית. נראה לי מה-זה מיותר פתאום לחכות עד שהעותק יגיע עם המשלוח וכל זה...
את בטוחה שהמחירים בחנויות הפיזיות, כולל משלוח והכל, יוצאים זולים יותר מעותק דיגיטלי? לרוב כשבדקתי זה ממש לא היה ככה למשחקים שיש להם מבצעים בחנות הדיגיטלית.
את הדיגיטלי אפשר גם להתקין בכמה קונסולות, שזה נחמד, אני משתמש בזה.
 

peach20

New member
גם את הדיסק אפשר לשים בכמה קונסולות...

לא הבנתי מה היתרון...מבחינת כסף גם עם דמי משלוח (15 שקלים בגיים הבריטי) יוצא לי יותר זול להזמין מאשר לקנות בחנות הדיגיטלית (במיוחד אם אתה מזמין משומש, שאף פעם לא היתה לי בעיה להריץ משחק כך). אבל אין דבר טוב יותר מלראות את המשחק מגיע אליך בעיניים.
 

eran_le

New member
במקביל? ובבתים שונים?

למשל מכיוון שלא אכפת לי שלאחותי יהיה את המשתמש שלי על הקונסולה שלה ולהיפך, הם מפעילים משחקים שאנחנו קנינו ואנחנו מפעילים משחקים שלהם.
אגב זו סתם עצלנות אבל חוץ מעניין המשלוח די נראה לנו מעצבן שבשביל להחליף משחק צריך לקום מהספה ולחפש את הדיסק. הרבה יותר קל להפעיל בלי כל זה
 

peach20

New member
בסדר,במקרה שלי יש קונסולה אחת...

אני גם לא מחליפה משחק כל יום ודם לא כל שבוע. הדיסק בסבבה בתוך המחשב וכשאני מסיימת,אני מחליפה, דווקא טקס שאני די אוהבת. האלמנט הדיגיטלי הורס את הכיף, למרות שאת ההרחבות אני מורידה דיגיטלית.
 

מישהו 2

New member
זה עניין של אספנות

רוב המשחקים שלי הם דיגיטליים באמת, אבל זה חלק מהכיף לאסוף משחקים פיזיים ולסדר אותם על מדף.
וכמו ש- peach אמרה, חלק מהמשחקים נארזו בצורה מושקעת ומגיעים עם מפות, חוברות , הקדשה מהחברה המפתחת (witcher 3). אין על התחושה הזאת שאתה מתייחד עם האריזה הצבעונית של המשחק שהזמנת וחיכית לו, ואתה משחרר אותה מהניילונים. אבל זה באמת קורה פחות ופחות בימינו.

מבחינת אמינות, אין סיבה שהדיסקים יהרסו אם אתה עושה את המינימום הנדרש כדי לשמור עליהם. וגם משחקים דיגיטליים אפשר לאבד. אני איבדתי ברגע אחד של טפשות משחקים דיגיטלים שקניתי בחשבון עם מייל פיקטיבי.
יום אחד נכנסתי לסוני, והוא לא התחבר לחשבון, אלא ביקש ממני להזין את הסיסמא. כמובן שכחתי את הסיסמא, לא הייתה שום דרך לשחזר אותה והופ הלך החשבון עם כל המשחקים שהיו בו. בשבילי יש יותר סיכוי שמשהו מהסגנון הזה יקרה לי מאשר שדיסק פיזי יהרס לי.

בכל מקרה אני אדם חסר סבלנות מטבעי ובגלל זה רוב המשחקים שלי דיגטליים, כשיש משהו שאני ממש רוצה אז אני צריך אותו וכמה שיותר מהר ..
אבל אם באותה הזמינות ובאותו המחיר הייתי יכול לשחק את המשחקים הפיזיים , אז כל המשחקים שלי היו פיזיים אין ספק.

 

peach20

New member
כמה מקום זה תופס? ותמיד אפשר למכור...

אם לא רוצים לשים על מדפים, יש אוגדנים של עשרות דיסקים, אפשר לשים בכל דרך אחרת. זה כיף לראות את המשחקים ולהיזכר ששיחקת בהם, זה יותר מוחשי. אני מזמינה משחק כשאני משחקת באחר, אז אין לי בעיה להמתין למשחק- עכשיו קניתי למשל wolfenstein the new order משומש באיביי, גם עלה מעט יחסית (משום מה המשחק הזה יקר ולא קל למצוא אותו) אז יגיע עוד חודש- לא לחוץ לי...
 

peach20

New member
דרך אגב, בשביל שדיסק ילך צריך ממש להתאמץ..

לשרוט אותו מאחורה, לא לשמור עליו- לא קרה לי אף פעם...
 

amithas190

New member
אני מוכר כל משחק שאני קונה בדרך כלל בסכום שקניתי אותו

והיו מקרים שמכרתי את העטיפה לבד במחיר שקניתי את המשחק
 

peach20

New member
את העטיפה?

אנשים מוכנים לשלם רק על העטיפה את מחיר המשחק המלא?
 

amithas190

New member
כן , יש כאלה שאוספים קופסאות ועושים ספרייה פיזית של משחקים

 
למעלה