שאלה על beyond/heavy rain

שאלה על beyond/heavy rain

לאורך המשחק heavy rain ישנן סצנות שונות שבהן למשל : צריך לחבוש מישהו, לתת לו אנטיביוטיקה נכונה וכו', אם אתה עושה את אותן פעולות מהר מידי עם השלט של סוני/ לא מבצע אותן נכון הדמות אומרת שעדיף שהיא תפסיק וממשיכה הלאה.
האם זה משפיע על ההתפתחות של המשחק או שזה פשוט ידלג על אותה הסצנה?

אותה שאלה לגבי beyond, למשל בסצנה של היום הולדת יש אופציה לבחור האם לנקום או להמשיך הלאה וכו',
האם זה משפיע על התפתחות המשחק?
 

Jupiter Jones

New member
אל דאגה

מהדוגמאות הספציפיות שנתת יהיו השפעות מינוריות על המשחק.
איני רוצה לפרט בכדי לא להרוס לך את חווית המשחק.
אכתוב רק שלגבי סצנת היומהולדת ב- Beyond זו סצנה בהתחלת המשחק ולכן אין לה השלכה על התפתחות המשחק אלא רק על התפתחות הסצנה עצמה.

המלצה: ככל שאתה מתקדם בשני המשחקים ובפרט ב- Heavy Rain כדאי לך לשים לב טוב מאוד מה אתה מבצע ומהן הבחירות כי בשלבים מאוחרים זה כמובן יותר קריטי, לכן אם אתה מעוניין לבצע פעולה מסויימת שנראית לך נכונה אבל השלט "מעיק", אל תוותר.

חוצמזה תמיד אפשר לשחק שוב, לבחור הפוך ולראות מה קורה, שזה הרי הגימיק במשחקים האלו.
 
לגבי beyond

האם בהמשך המשחק כן יהיו השלכות ?
&nbsp
לגבי heavy rain, ישנן סצנות שבהן השלט באמת מעיק - אותן סצנות שאתה חייב להיות רגיש ומדויק בתנועה. (למשל בתחילת המשחק בו הוא צריך לעזור לאשתו עם הקניות, בהמשך יש סצנה שבה הוא מכין חביתה)
האם וויתור/אי וויתור שלי באותן סצנות יגרמו למשחק להסתיים בדרך שונה, או שזה רק ישפיע על סצנות נוספות שיפתחו/לא יפתחו בהתאם?
&nbsp
אם השינוי הוא משמעותי והעלילה תתפתח לכיוון שונה, אז אולי כן שווה לשחק שוב ולבחור הפוך. אם מדובר בסך הכל בסצנה שאשתו תגיד לו תודה על העזרה וכו', לא בטוח שזה שווה....
&nbsp
 

Jupiter Jones

New member
פעולות כמו עזרה בקניות והכנת חביתה

ישפיעו רק על הסצנה עצמה. למעשה הן משמשות "כחימום" למשחק עצמו בשביל להרגיל את השחקן למשחקיות ולאווירה ולכן הסצנות הללו מתרחשות בתחילת המשחק. לעומת זאת לגבי הסצנות מאמצע המשחק, ככלל צריך לשים לב, כי יש כאלו שהן נראות כלא משפיעות וההיפך הוא הנכון ויש כאלו שנראות קריטיות אך לא משנה איזו פעולה תעשה, הן יובילו אותך לבסוף לאותה דרך חד סיטרית וקבועה מראש. הם הטמיעו אותן היטב ואתה לא תוכל לדעת מה ןההשלכות במהלך המשחק עצמו.
באופן כללי לגבי שני המשחקים הייתי אומר שמטבע הדברים הסצנות לקראת סוף המשחקים הן הצמתים החשובים ואותם חובה לשחק שוב ולמצות את כל הבחירות כי הסצנות הללו מניבות סופים אחרים.
אני בכוונה נתתי תשובה מעורפלת כי אם אפרט לך זה יהיה ממש להרוס לך את המשחק.
 
מעולה

תודה על התשובה המפורטת!
עשית טוב שלא פירטת
 
למעלה