תוכן בלעדי
יש לך הרבה מה ללמוד ידידי על מלחמת הקונסולות.
כשיש לך משחק שאמור לצאת על ריבוי פלטפורמות, מנסה צד אחד למשוך את הצרכנים לקנות לקונסולה שלו. זאת באמצעות תוכן בלעדי בלבד (או זמנית בלעדית).
מיקרוסופט יכולה לפרוס חסות רחבה יותר, בכך שתציג תוכן בלעדי טוב יותר מהמתחרה סוני. יכולה להיות האפשרות שאם תקנה בהזמנה מוקדמת את המשחק על האקסבוקס - תקבל הזדמנות של יומיים לשחק לפני שאר הפלטפורמות (PS4 והמחשב).
המותג Battlefield קיים כבר משנת 2002. אני משוכנע ששמעת על הסדרה הזאת, אך לא הקדשת אליה תשומת לב.