הייתכן שאף אחד לא כתב על (סוף סוף) ההדחה של ליטל?

שרי48

Active member
הייתכן שאף אחד לא כתב על (סוף סוף) ההדחה של ליטל?

רציתי לכתוב בפורום החדש, אבל אין לי מושג איך כותבים בו הודעה חדשה. אשמח אם מישהו יסביר קצת איך מתנהל הפורום הזה, איך כותבים תגובה , איך הודעה חדשה ובכלל. בכל אופן, הכי חשוב לי לכתוב שכל כך שמחתי שיותר לא אצטרך לצפות בגב' סמדג'ה ולשמוע את הפנינים שיוצאות מפיה. ואני רוצה לשבח את אלינה על האומץ, על התעוזה, על שהבינה והפנימה שזהו הצעד הנכון בשבילה ושעליה לדאוג לעצמה, גם במחיר של "בגידה". הרי הבוגדת הראשית והראשונה, אלה, לא הוקעה, לא גערו בה, לא אמרו לה "זה לא יפה לבגוד". להיפך. אז מה שמותר לאלה, מותר גם לאלינה ואלינה שוב חזרה להיות הפייבוריטית שלי, כמו בתחילת העונה. הנה, גם אני משנה את דעתי בהתאם להתפתחויות המשחק.
 
זה כבר לא ממש מעניין

וגם לא ראיתי את הראיון איתה כי די. לא מבינה את ההתלהבות של ערוץ 13 ממנה. וכמו ששכחנו ממנה אחרי 'היפה והחנון' נשכח אותה שוב.
 

Shusha 77

New member
גם אני לא מבינה למה נותנים במה לבן אדם שבייש את

תוכנית ואת עצמה. ועוד להגיד שכשאיחלה מוות ומחלות זה היה מתוך רכילות לא בשום כוונה רעה.לא מצליחה להבין את גיא לרר שמשתף פעולה עם דבר הזה.
 

tamarsharoni

New member
שלום חברים , אפשר להצטרף ? אני רק שאלה .

למה ערוץ 13נותן במה גבוה לליטל, לישראל ובוזגלו, ומתעלמים לחלוטין מעידן וירדן? את בוזגלו מראינים כל יום , אנו מכירים את כל משפחתו , אשתו , אביו , אמו אפילו ילדיו כבר הופיעו על המסך , ועוד לא דיברנו על גיא המנחה שנותן לו מחמאות על כל גרפס שעושה , "יעקב הילד גדול" , וההפקה שמשנה תוכניות לפי מצב שבטו של בוז-לו . זו כנראה דרכה של ההפקה+גיא לגרום לקהל הצופים לאהוב את יקירם , ולא מי שבאמת איכותי . לפי איך שמראים ומספר הפעמים שהם מופיעים על המסך נראה שזה מה שערוץ 13 רוצה שנקח מהם דוגמא להתנהגות , ליחס לחבר . האם כך צריך להראות "הישראלי היפה" ? תודה חברים שנתתם לי במה להוציא את אשר על ליבי , לפחת מה שקשור לאי שרדות , שתהיה לכם שבת שלום , תמר .
 

Shusha 77

New member
שבת שלום גם לך
מסכימה לכל מילה.

 
למעלה