הישרדות VIP3-פרק 8 ישראל יוצא למלחמה

Roei152

Well-known member
מנהל
הישרדות VIP3-פרק 8 ישראל יוצא למלחמה האם אנטיג אנטיג יצליח להשיג מקפרה את הברזנט?
 

איציק3332

New member
ישראל יוצא למלחמה של ערס שפל,היו צריכים להעיף אותו
ההפקה לא צריכה לתת במה לכאלה יצורים
 

נהורית1

New member
מי שחופר בור בסופו של דבר הוא בעצמו בבור.
נראה לי שמה שישראל עשה, להפסיד במסימה כדי להדיח את קוז'יקרו, בסוף יפול עליו כבומרנג בגלל אילנה. אני חושבת שאילנה תגרום בדרך כלשהי, אולי יש לה כוח, להדחתו של ישראל.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
ממש טיפשי , וכולם מדפדפים על השאללה של ישראל
איך ישראל שואל את גיא ג"גם להכשיל את המשימה?", השאלה הזו לבדה צריכה להצית חשד.., אבל אף אחד לא מתיחס לזה .. וכאילו כבר עבברנונ כמה הכשלות ממשימה בכוונה ...
&nbsp
 

yo12

New member
שמתם לב במקרה על אינסוף השתלחויות כלפי האשכנזים? או כל מי שמפגין דרך ארץ.
פעם הערס היה בשוליים. היום הוא גאה על כך.
 
ישראל הצבוע, אמר בפרק הראשון שבהשרדות כל אחד אוכל את השני ו
וזה המשחק [או משהו כזה] ועכשיו מתבכיין ומתבהם כשלוקחים לו את הברזנט.
מעבר להתנהגות המבחילה שלו הוא גם משחק לא טוב. ההיסטוריה מוכיחה שמהלכים של הכשלת משימות אף פעם לא מסתיימים בטוב. למשחק יש את הדינמיקה שלו. אם יש לקח שמתמודד הישרדות צריך לקחת איתו- תמיד תילחם על החסינויות ועל השרשרת/פסלונים. ההיבריס לא משתלם. זהר כבר עף בגלל זה
בכלל אני לא מבין מה בער לו להדיח את קוז'י? למה להדיח מתמודד חזק שעוזר במשימות פרס וחסינויות? אם הפסדתם משימת חסינות- מילא, מישהו חייב לעוף אז יש על מה ומי לדבר . אבל ככה? עוד לפני המשימה?
 

סטילהוק

New member
מילא להדיח את קוז'י, אבל להדיח את קוז'י במקום נאווה זה טמטום
לשמו. ישראל מוכיח מתחילת העונה שהוא לא חושב מהמוח וההיגיון אלא פועל מהבטן, וזו הטעות הכי גדולה ששחקן הישרדות יכול לעשות. כי כשלא חושבים מהראש בהיגיון, ופועלים מהבטן קורים כל הטעויות האפשריות.
 

DRORIKO8

New member
אפשר לאהוב את ישראל ואפשר לא
אבל אי אפשר להתכחש לזה שהוא דמות טלוויזיונית אדירה. דמות הטורף הקלאסית. הוא כמו דן מנו רק קצת יותר ערסוואת. בלעדיו מה היה לנו בתכנית? סמיון וברוכים בתחרות מי פחות מצחיק? המתח המיני הלא מעניין בין ג'רבי לעידן? נאווה בוקר? הבעיה שבדיוק כמו עם מנו יש לי ההרגשה שההפקה תנסה לעזור לישראל להגיע לגמר, כי היא יודעת שבלעדיו אין תכנית.
 

איציק3332

New member
אם ישראל לא היה הייתי יותר נהנה לראות את התוכנית
הוא זבל אנושי שאיאפשר לראות ולסבול. דן מנו היה אדם טוב ומה אתה משווה בכלל? דווקא אותי מעניין לראות את ירדן עידן ועידו ולא את ליטל נאווה וישראל.
 

איציק3332

New member
אם ישראל לא יעוף בשבת אני מפסיק לראות הישרדות
קצת ערסוואת? הוא פח זבל..
 

DRORIKO8

New member
ועוד משהו על עידן
יש לי הרגשה שהוא למד את הלקח מהפעם הקודמת שהיה בתכנית. אז למי שזוכר הוא היה המנהיג של השבט, ובאופן טבעי סימנו אותו ושלחו אותו הביתה מוקדם. הפעם זה נראה שהוא לוקח צד אחד אחורה ומנסה להתבלט כמה שפחות.
 
למעלה