הישרדות VIP - פרק 7

סטילהוק

New member
הישרדות VIP - פרק 7


הערב בהישרדות: המתיחות בין אסי בוזגלו לדוד דביר מגיעה לנקודת רתיחה. האם ברית הבנים כרגיל בהישרדות שוב תכריע את ברית הבנות ושוב יוכח בפעם המיליון ואחד שבנות פשוט לא מסוגלות להתאחד ולהישאר מאוחדות וחזקות יחד בברית עד הגמר, או שאולי אלין תעשה את הבלתי יאומן ותצליח לאחד מחדש את ברית הבנות ולחשוף את פרצופו המכוער של אסי שלהזכירכם היה שותף בשתיקה (שכמוה כהודאה) מלא לגניבת היתרון של אלה ע"י בני, והוא יהיה המודח הבא?...
 

סטילהוק

New member
כנסו והצביעו באיזה צד אתם?


אלינה לוי VS אלה איילון: באיזה צד אתם? https://13tv.co.il/item/mood/survivor/season-04-vip/clips/tugmw-2022929/ הן התחילו את המשחק כחברות הכי טובות ומהר מאוד רקמו ביניהן ברית נשים חזקה, אבל רגע אחרי ההדחה המפתיעה והדרמטית של זהר מהמשחק, הסדקים ביניהן הלכו והעמיקו עד לפיצוץ הגדול. אז באיזה מחנה אתם? #צוותאלינה או #צוותאלה ?
 

איציק3332

New member
מצד שני אני לטובת דוד דביר כי

הוא מהמשפחה שלי....אז לא יודע...גם אני לא ממש סובל את אלה ואת אלינה דווקא מחבב,רק ירד לי ממנה שהיתה עם זהר שלא סבלתי
 

סטילהוק

New member
אתה טועה, אלין לא היתה עם זהר, היא היתה בברית עם הבנות

להזכירך, זהר בכלל היה בברית עם אסי כבר מתחילת העונה ועם רגב בברית בנים. אבל בהישרדות גם כשאתה בברית אתה צריך להחזיק לשון מאזניים כדי שיהיה לך יתרון בשבט וזה מה שאלין עשתה.
 

נהורית1

New member
אלינה היתה יכולה להיות נכס לשתי הבנות.

חבל שאלה בגדה בחברתה הטובה. ממרום שנותי אני עדיין לא מבינה איך אפשר ככה לשקר במצח נחושה ועדיין להחשב בעיני עצמה לצודקת. מפליא ומדהים. ואני תמיד חוזרת על המנטרה: יש חיים אחרי הישרדות. ואפילו שזה "רק משחק", משפט שתמיד מעלה אצלי הפיוז, איך את יכולה להסתכל בעיני אנשים, חברים ומשפחה?
 
אלה איילון- העצמה נשית?? טמטום אנושי. דבעית לא אפויה

ויתרה עכל ברית בנות חזקה -3 ויתרה על שני בנים - 2 בשביל אסי
 

סטילהוק

New member
נראה לי שהיא מהר מאוד תבין איזו טעות היא עשתה

כי כפי שזה נראה אסי מתחיל לעלות לכל השבט שלו על העצבים.
 
למעלה